Wie niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef hole1988 het volgende:
@Dichterbijer vind je het leuk om topics te starten ofzo
Ach ja... zo hebben we allemaal onze hobbies... maar zal me gaan gedragen vanaf nuquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:35 schreef hole1988 het volgende:
@Dichterbijer vind je het leuk om topics te starten ofzo
Ik hoop toch nog wel dat er een MED komt over jouw aan en af tredenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop toch nog wel dat er een MED komt over jouw aan en af treden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Hier is het verhaal van de man die net in -5 naar zijn werk heeft gefiest: Goedemorgen!
Owja, en speciaal voor Ekdom:
[ afbeelding ]
Ben al jaren moe van Giel in de morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef Numbie het volgende:
Vind t wel verfrissend werken, Veenstra in de ochtend. Wordt wel een beetje moe altijd van Giel elke ochtend...
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goooooooooooooooooooooooood Morning Vietnam 3FM
quote:Op de eerste woensdag van het jaar kun je wakhakkuh! Kiezen en knallen maar!
Dune - Hand in hand
Charlie Lownoise & Mental Theo - Girls
Paul Elstak - Don't leave me alone
Heb de CD er ook eens van Tim gekregen. Toch wel een prettige CDquote:
Zekersquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb de CD er ook eens bij gepakt. Toch wel een prettige CD.
Idd. Onbegrijpelijk dom, heel dom.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:54 schreef borisz het volgende:
Vrijwillige bijdrage Rode Kruis: +60%
Ik was ook jaarlijks donateur naast SR, heb de boel opgezegd. Als we zo gaan doen krijg je niks meer.
UIT HET RAAAAAAAAAAMquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef themauster het volgende:
Vrijdag gaat de kerstboom uit het raam
Waarom staat De Staat er niet inquote:
En dan vooral:quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2010/01/04/jiskefet/![]()
quote:En vanaf 17 maart zendt de VPRO 8 delen uit van de serie Crediteuren/Debiteuren. Deze legendarische serie die de heren van Jiskefet maakte om de ‘mensen ook op een hele klassieke ouderwetse manier ontzettend te laten lachen’ hebben hun effect niet gemist. Jaren na de eerste uitzending klinkt het ‘goeiesmorgens’ nog steeds door menig bedrijfskantine…
"Heb je nog geneukt?" komt daar o.a. uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan vooral:
[..]
![]()
![]()
De Lullo's ken ik eigenlijk niet eens, misschien ook maar eens kijken
Hij kan niet andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
Stenders laat voortaan de camera in de studio staan
Nee, is nieuwe webcam-achtig ietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is de camera van de gang weg dan?
VSR heeft een eigen regie die ook gebruikt wordt voor ekstra weekend(101) en freaknacht(ned3). de webcam heeft een aparte regie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, is nieuwe webcam-achtig ietsDe gewone cam staat nog gewoon op de gang, maar deze kunnen ze niks aan instellen
En anders moet je het ff aan Sirolf vragen, die kan dat veel beter uitleggen denk ik
Omdat hij vind dat radio radio moet zijn, en niet met beeldquote:
ik vraag me überhaupt af hoeveel mensen door de weeks de webcam aan hebben en ook kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat hij vind dat radio radio moet zijn, en niet met beeldWaar natuurlijk wel iets voor te zeggen is.
Ik heb altijd de webcam aan als ik achter m'n laptop zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vraag me überhaupt af hoeveel mensen door de weeks de webcam aan hebben en ook kijken
ik ook, niet dat ik er de godganse dag naar zit te staren, maar soms gebeuren er gewoon grappige dingen en dan is het leuk om even te kunnen kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vraag me überhaupt af hoeveel mensen door de weeks de webcam aan hebben en ook kijken
maar het gezicht van coenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef alors het volgende:Paul trekt z'n broek uit, maar t was niet te zien op de webcam
wil je dat zien danquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef alors het volgende:
Paul trekt z'n broek uit, maar t was niet te zien op de webcam
Waar is hier?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef alors het volgende:
Het sneeuwt hier ook, ik heb het echt helemaal gehad met die sneeuwHier ligt gewoon echt teveel en ze schuiven en strooien nauwelijks. Spekglad overal.
Je joktquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef alors het volgende:Paul trekt z'n broek uit, maar t was niet te zien op de webcam
Friesland, en er schijnt deze week nog meer sneeuw aan te komenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier (in Groningen) ook weer aardige sneeuwval.
Best veel sneeuw inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier (in Groningen) ook weer aardige sneeuwval.
Ja idd, zaterdag weer een aantal cm. Maar goed, dan is het zaterdagquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Friesland, en er schijnt deze week nog meer sneeuw aan te komen
Heerlijke plaat ! moest er eerst weinig van hebben, maar dit is ook wel zo'n plaat die ik ben waarderenquote:
soul sister bedoel je? draaide Michiel (eer?)gister ook al, leuk nummer iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag.... ik hoorde vanmorgen de nieuwe plaat van Train, na de reïncarnatie van Lifehouse de tweede band uit begin 2000 waar ik toch wel erg van gecharmeerd was die ineens met nieuw materiaal komt... ik vond het een beetje op Jason Mraz lijken maar wel een leuke single
michiel moest er even inkomenquote:
Geen idee hoe die single heet maar hij wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
soul sister bedoel je? draaide Michiel (eer?)gister ook al, leuk nummer idd![]()
Lifehouseplaat is ook leuk ja
Klopt, die zijn er deze week inderdaad niet. Komt denk ik omdat het een speciale SR-anthem Megahit is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Derek010 het volgende:
Hmm, ik hoor deze week niet meer van die blokjes met nieuwe muziek op 3FM ("de nieuwe ..., de nieuwe ..., de nieuwe ... en deze week is ... megahit!", komt bijna altijd voordat de megahit gedraaid wordt). Hoe komt dat? Er is wel nieuwe muziek deze week toch?
Of zit ik gewoon niet op te letten?
ehm nee, nu je het zegt heb ik het ook niet gehoord, misschien dat het telefoontje te veel tijd op sloktquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Derek010 het volgende:
Hmm, ik hoor deze week niet meer van die blokjes met nieuwe muziek op 3FM ("de nieuwe ..., de nieuwe ..., de nieuwe ... en deze week is ... megahit!", komt bijna altijd voordat de megahit gedraaid wordt). Hoe komt dat? Er is wel nieuwe muziek deze week toch?
Of zit ik gewoon niet op te letten?
Magnum!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef MichielV het volgende:
Ola!
quote:# @gerardekdom:Mijn god, er komt een homowijn op de markt onder de naam 'Chardongay'. DIE LUCHT alleen al! Laat staan de afdronk... http://bit.ly/6JA00T
quote:# @michielveenstra:@gerardekdom Er zit in ieder geval al wel vast een kurk in![]()
quote:# @rachidfinge:@michielveenstra Woooooow die was straaaaaaaakkkkk!
quote:# @michielveenstra:@rachidfinge DIE wel jaTnx
heel erg scherpquote:
Zekers!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Wat een vreselijk toffe plaat dit (Miike Snow - Animal)
Mocht Ekdom eens niet kunnen dan zou Corstra of Veenton op de vrijdagavond ook eens leuk zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Eric is vroeger vertrokken en nu extreem vroeg in de studio.
welke was je dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel leest ook altijd mijn meningen voor
Ik vond het wel een relaxt nummer en gaf een 8quote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:57 schreef alors het volgende:
Ben ik echt de enige die dit echt een zeiknummer vind met die zeikstem van dat mokkel, en het staat me ook tegen dat de plaat opnieuw is uitgebracht
HIHI, afgekapt
Nee, dit nummer is lekker, zullen we zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:57 schreef alors het volgende:
Ben ik echt de enige die dit echt een zeiknummer vind met die zeikstem van dat mokkel, en het staat me ook tegen dat de plaat opnieuw is uitgebracht
HIHI, afgekapt
A man can only hopequote:Op woensdag 6 januari 2010 20:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik vond het wel een relaxt nummer en gaf een 8![]()
Zou wel mooi zijn als Lady Gaga door die tour haar platencontract verliest en we nooit meer wat van haar horen!
En ik dacht nog wel dat band-breakups dé rage van 2009 waren, maar blijkbaar gaan ze er in 2010 vrolijk mee door.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef themauster het volgende:
RT @studmuffins: Zojuist in zeer goed overleg besloten dat we UIT ELKAAR gaan. Optreden a.s dinsdag gaat nog door. Meer nieuws volgt snel.
Dan maar hopen dat je niet met spoed naar het brandwonden centrum moetquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
Ah, iemand die van Waddinxveen naar Beverwijk moet en daar al 5 uur over doet!
Avril Lawine is toepasselijker met dit weer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:31 schreef Captain_Slow het volgende:
DiRect, John Mayer en Avril Lavine (hoe je de laatste ook schrijft)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef borisz het volgende:
Wat is dit voor een Nederlandstalige ellende?
Want? Want? (én een vraag en de naam van de band), maar het nummer heet dus Heleen en ik vind het ook niet zo leuk en vind dat je Weezer uitscheldt als je dit met Weezer vergelijkt..quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef borisz het volgende:
Wat is dit voor een Nederlandstalige ellende?
HOLYSHIT, dat ziet er druk uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef hole1988 het volgende:
kijk hier als je live de file wil volgen
http://maps.tomtom.nl/map/?center=52.384313836133%2C4.7218634032452&zoom=9&ui=8
Kale webcam: http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asxquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
HOLYSHIT, dat ziet er druk uit![]()
heeft iemand trouwens nog een link naar een webcam, die op de 3fm site doet het niet bij mij
Kijk in OPquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
HOLYSHIT, dat ziet er druk uit![]()
heeft iemand trouwens nog een link naar een webcam, die op de 3fm site doet het niet bij mij
al geprobeerd, doe het ook nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kale webcam: http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Visual Radio: http://www.omroep.nl/live/npo/npo_3fm_vsr-bb.asx
Staat ook gewoon in de OP trouwens.
Zit je niet achter een firewall die Windows Media-streams tegenhoud oid? Je zou mms://livemedia.omroep.nl:80/3fm_webcam nog kunnen proberen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al geprobeerd, doe het ook niet![]()
alleen die SR webcam deed het bij mij, vreemd genoeg
Bij mij doen ze perfectquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
al geprobeerd, doe het ook niet![]()
alleen die SR webcam deed het bij mij, vreemd genoeg
neen, hij kan het protocol niet vinden?:Squote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit je niet achter een firewall die Windows Media-streams tegenhoud oid? Je zou mms://livemedia.omroep.nl:80/3fm_webcam nog kunnen proberen.
geeft hetzelfde aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij mij doen ze perfect
Laad de link eens in wmp zelf
Dan zou je 'm nog kunnen copy-pasten in Windows Media Player of desnoods VLC ( http://www.videolan.org )quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neen, hij kan het protocol niet vinden?:S
met vlc doet ie het wel, thnxquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zou je 'm nog kunnen copy-pasten in Windows Media Player of desnoods VLC ( http://www.videolan.org )
haha, elke keer als dat nummer voorbij komt laat je je weer horenquote:
Soms denk ik dat Hans z'n eigen muziekstatistieken-scriptje heeft draaien welke hem een SMS stuurt zodra Queen of Mumford and Sons op de radio is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, elke keer als dat nummer voorbij komt laat je je weer horen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Hans z'n eigen muziekstatistieken-scriptje heeft draaien welke hem een SMS stuurt zodra Queen of Mumford and Sons op de radio is.
Puur toeval hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, elke keer als dat nummer voorbij komt laat je je weer horen
Dat klinkt al een gouden formule! Als ik het kon bouwen dan had ik dat misschien ook wel in productie genomenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Hans z'n eigen muziekstatistieken-scriptje heeft draaien welke hem een SMS stuurt zodra Queen of Mumford and Sons op de radio is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
The Girl And The Robot ! Een van de meest ondergewaardeerde platen van 2009!
ey lul.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ligt dubbel om de Lullo's @ Nederland 3![]()
Heb je nog geneukt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ligt dubbel om de Lullo's @ Nederland 3![]()
Sneeuwt het bij jou ook zo?quote:
quote:@telegraaf 'Annemieke Schollaardt gaat trouwen' http://telegraaf.nl/s/5728043
Nee een klein beetje maar.Bij jou wel?quote:
Volgens mij sinds de zomer al niet meer, ongeveer een half jaartje geleden dus.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:31 schreef broer het volgende:
Ah, Corton op de radio. Ik zag gisteren een tv-reclame van Super de Boer waarin Corton niet meer de stem is. Is dat al lang zo?
Dank je. Ik moet meer tv kijken. Het was me nog niet eerder opgevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:28 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij sinds de zomer al niet meer, ongeveer een half jaartje geleden dus.
Och, ik zie ook bijna nooit reclames. Die skip ik bijna altijd, omdat ik veel van tevoren opneem.quote:Op donderdag 7 januari 2010 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet meer tv kijken. Het was me nog niet eerder opgevallen.
quote:
Iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef Sersjee het volgende:
En AZ gaat in 2010 vrolijk verder met het aanvragen van toffe plaatjes...
De vrouwelijke van Veenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef Brennel het volgende:
Mogge
M'n stem is bijna onherkenbaar diep en laag geworden door de verkoudheid
Of je ff een geile goedemorgen wil doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:00 schreef Brennel het volgende:
Mogge
M'n stem is bijna onherkenbaar diep en laag geworden door de verkoudheid
Ik heb het net even serieus uitgeprobeerd, en dat zou nu wel een goede worden jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of je ff een geile goedemorgen wil doen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb het net even serieus uitgeprobeerd, en dat zou nu wel een goede worden ja![]()
Sterker nog, het is een webapplicatie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja leuk programma is dat de smsjes die binnenkomen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:50 schreef Sersjee het volgende:
En AZ gaat in 2010 vrolijk verder met het aanvragen van toffe plaatjes...
Hm, misschien niet helemaal verrassend na wat er de laatste tijd gebeurd is, maar hij is toch een van de kopstukken bij de BBC.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Broadcaster Jonathan Ross is to leave the BBC after 13 years, he announces. http://bit.ly/7IsUu0
Yup. Ze zullen vast wel een mooi programma er voor in de plaats kunnen krijgen. Voor het salaris van Ross kunnen ze wel een paar presentatoren aannemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, misschien niet helemaal verrassend na wat er de laatste tijd gebeurd is, maar hij is toch een van de kopstukken bij de BBC.
Woss verdient inderdaad erg veel geld ja!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ze zullen vast wel een mooi programma er voor in de plaats kunnen krijgen. Voor het salaris van Ross kunnen ze wel een paar presentatoren aannemen.
In de UK kan je beter bij de BBC zitten dan bij Sky of Itv. BBC kan veel meer betalen dan Sky of ITVquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ze zullen vast wel een mooi programma er voor in de plaats kunnen krijgen. Voor het salaris van Ross kunnen ze wel een paar presentatoren aannemen.
als producer van Stenders wel ja,niet als nacht-djquote:
Wat ontzettend leuk. Annemiekequote:Op donderdag 7 januari 2010 10:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
van harte Annemieke
http://www.nu.nl/achterkl(...)dt-gaat-trouwen.html
Yup, maar ook een enorme verplichting tot verantwoording. Zie o.a. de annual accounts @ http://www.bbc.co.uk/annualreport/exec/overview/index.shtmlquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:04 schreef borisz het volgende:
[..]
In de UK kan je beter bij de BBC zitten dan bij Sky of Itv. BBC kan veel meer betalen dan Sky of ITV. BBC heeft een budget van een paar miljard, dat redden die commercielen niet. Daar hebben ze nog flinke bedragen voor kijk en luistergeld
.
Heb je een ongeluk gehad oid?quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:50 schreef Dichterbijer het volgende:
GoedeMIDDAG!
Zo... ff een auto gekeken vanochtend... maar wat een lak schade...
En ook nog eens oordopjes vergeten, dus geen 3FM op mijn oren vandaag op het werk... zit tegen.
Vandaag was het Bertje dusquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:12 schreef TheZapster het volgende:
Verdacht veel muziek aan het begin, Stenders zal wel weer te laat zijn
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders was ook een kwartier te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |