maar het gezicht van coenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef alors het volgende:Paul trekt z'n broek uit, maar t was niet te zien op de webcam
wil je dat zien danquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef alors het volgende:
Paul trekt z'n broek uit, maar t was niet te zien op de webcam
Waar is hier?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef alors het volgende:
Het sneeuwt hier ook, ik heb het echt helemaal gehad met die sneeuwHier ligt gewoon echt teveel en ze schuiven en strooien nauwelijks. Spekglad overal.
Je joktquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:13 schreef alors het volgende:Paul trekt z'n broek uit, maar t was niet te zien op de webcam
Friesland, en er schijnt deze week nog meer sneeuw aan te komenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier (in Groningen) ook weer aardige sneeuwval.
Best veel sneeuw inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier (in Groningen) ook weer aardige sneeuwval.
Ja idd, zaterdag weer een aantal cm. Maar goed, dan is het zaterdagquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Friesland, en er schijnt deze week nog meer sneeuw aan te komen
Heerlijke plaat ! moest er eerst weinig van hebben, maar dit is ook wel zo'n plaat die ik ben waarderenquote:
soul sister bedoel je? draaide Michiel (eer?)gister ook al, leuk nummer iddquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag.... ik hoorde vanmorgen de nieuwe plaat van Train, na de reïncarnatie van Lifehouse de tweede band uit begin 2000 waar ik toch wel erg van gecharmeerd was die ineens met nieuw materiaal komt... ik vond het een beetje op Jason Mraz lijken maar wel een leuke single
michiel moest er even inkomenquote:
Geen idee hoe die single heet maar hij wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
soul sister bedoel je? draaide Michiel (eer?)gister ook al, leuk nummer idd![]()
Lifehouseplaat is ook leuk ja
Klopt, die zijn er deze week inderdaad niet. Komt denk ik omdat het een speciale SR-anthem Megahit is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Derek010 het volgende:
Hmm, ik hoor deze week niet meer van die blokjes met nieuwe muziek op 3FM ("de nieuwe ..., de nieuwe ..., de nieuwe ... en deze week is ... megahit!", komt bijna altijd voordat de megahit gedraaid wordt). Hoe komt dat? Er is wel nieuwe muziek deze week toch?
Of zit ik gewoon niet op te letten?
ehm nee, nu je het zegt heb ik het ook niet gehoord, misschien dat het telefoontje te veel tijd op sloktquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Derek010 het volgende:
Hmm, ik hoor deze week niet meer van die blokjes met nieuwe muziek op 3FM ("de nieuwe ..., de nieuwe ..., de nieuwe ... en deze week is ... megahit!", komt bijna altijd voordat de megahit gedraaid wordt). Hoe komt dat? Er is wel nieuwe muziek deze week toch?
Of zit ik gewoon niet op te letten?
Magnum!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef MichielV het volgende:
Ola!
quote:# @gerardekdom:Mijn god, er komt een homowijn op de markt onder de naam 'Chardongay'. DIE LUCHT alleen al! Laat staan de afdronk... http://bit.ly/6JA00T
quote:# @michielveenstra:@gerardekdom Er zit in ieder geval al wel vast een kurk in![]()
quote:# @rachidfinge:@michielveenstra Woooooow die was straaaaaaaakkkkk!
quote:# @michielveenstra:@rachidfinge DIE wel jaTnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |