Waarom staat De Staat er niet inquote:
En dan vooral:quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2010/01/04/jiskefet/![]()
quote:En vanaf 17 maart zendt de VPRO 8 delen uit van de serie Crediteuren/Debiteuren. Deze legendarische serie die de heren van Jiskefet maakte om de ‘mensen ook op een hele klassieke ouderwetse manier ontzettend te laten lachen’ hebben hun effect niet gemist. Jaren na de eerste uitzending klinkt het ‘goeiesmorgens’ nog steeds door menig bedrijfskantine…
"Heb je nog geneukt?" komt daar o.a. uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan vooral:
[..]
![]()
![]()
De Lullo's ken ik eigenlijk niet eens, misschien ook maar eens kijken
Hij kan niet andersquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
Stenders laat voortaan de camera in de studio staan
Nee, is nieuwe webcam-achtig ietsquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is de camera van de gang weg dan?
VSR heeft een eigen regie die ook gebruikt wordt voor ekstra weekend(101) en freaknacht(ned3). de webcam heeft een aparte regie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, is nieuwe webcam-achtig ietsDe gewone cam staat nog gewoon op de gang, maar deze kunnen ze niks aan instellen
En anders moet je het ff aan Sirolf vragen, die kan dat veel beter uitleggen denk ik
Omdat hij vind dat radio radio moet zijn, en niet met beeldquote:
ik vraag me überhaupt af hoeveel mensen door de weeks de webcam aan hebben en ook kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat hij vind dat radio radio moet zijn, en niet met beeldWaar natuurlijk wel iets voor te zeggen is.
Ik heb altijd de webcam aan als ik achter m'n laptop zit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vraag me überhaupt af hoeveel mensen door de weeks de webcam aan hebben en ook kijken
ik ook, niet dat ik er de godganse dag naar zit te staren, maar soms gebeuren er gewoon grappige dingen en dan is het leuk om even te kunnen kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vraag me überhaupt af hoeveel mensen door de weeks de webcam aan hebben en ook kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |