Die Alfa inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wen_en_gladheid.html
Die 159 aan het eind
Is het geen automaat dan? Per ongeluk in de achteruit ipv de P-stand?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef green_power het volgende:
[..]
Dat ze em der tegenaan zet kan ik in komen... maar dat ze em niet ff uit de versnelling haalt...![]()
![]()
![]()
Volgens mij ook; staat gewoon in R ipv P.. lijkt me sterk dat ze hem met een schakelbak in R heeft gezet en dan de koppeling los en uitstappen, het blijft een vrouw natuurlijk, maar dat zou wel héél erg debiel zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Is het geen automaat dan? Per ongeluk in de achteruit ipv de P-stand?
Ik val wel op gepiercte vrouwen, maar nee, niet DevilsWhore of Pluis_Konijn, als je een van hun bedoelt.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef Dingest het volgende:
Wat een flutgarage hier in het dorp; afstellen van m'n koplamp kan pas eind volgende week (kwartiertje werk), en enig ander werk doen ze liever niet aan 'dat soort oude bakken'![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
Vanille-ijs, met discodip. Véél discodip. Zeg maar méér discodip dan ijs..
Koplamp afstellen, mits handmatig te doen, kun je ook zonder apparatuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef Dingest het volgende:
Wat een flutgarage hier in het dorp; afstellen van m'n koplamp kan pas eind volgende week (kwartiertje werk), en enig ander werk doen ze liever niet aan 'dat soort oude bakken'![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
Vanille-ijs, met discodip. Véél discodip. Zeg maar méér discodip dan ijs..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Anne het volgende:
Als ik nu één stap buiten zet begin ik al te klappertanden..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef Paladijn het volgende:
't is trouwens niet eens zo koud, heb net nog iets van 4-5 minuten lang iets uit de auto gehaald zonder jas (dus alleen met polo/korte mouwen), was prima te doen. Dat zal morgen wel minder zijn met de windkracht 6 die voorspeld wordt.
meer spek kwekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:03 schreef Anne het volgende:
Het waaide net al best hard. En dat 'snijdt' ook zo.
Huhquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:44 schreef Anne het volgende:
Een schakelbak in de achteruit zetten kost ook nog best vaak wat 'moeite' (pook induwen, omhoogtrekken, enz).
Ik ben bang dat jij morgen een ander beeld hebt als jij de rolluiken open doet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef Anne het volgende:
Van mij mag de zomer nu meteen komen. En dat als ik morgen op sta, de rolluiken open doe, dat er een heerlijk zonnetje op mijn wangetjes schijnt en dat ik verdorie gewoon weer eens een t-shirt aan kan doen.
Ik was vanmorgen al de lul; de kachel in de schuur had het begeven, dus wasmachine bevrorenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef Paladijn het volgende:
En in het kader van nuttig nieuws: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)vriezen-waterleiding
Joh!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en die bevroren zandweg bij een vriend is best tof.. Rij je daar gewoon 30, geef je flink gas, auto spint ongelooflijk en glijd bijna van de weg af
Bij Ermeloquote:
Ech typisch hollandse wagen of niet..?quote:
hij had volgens mij maar 50PKtjes.. niet veel,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:07 schreef 2cv het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit, al lijkt de auto mij wat klein voor dubbele koplampen.
Hoe goed/slecht waren die dingen en wat zijn de technische specificaties ?
De betreffende filmpjes:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
Net TopGear op Veronica gekeken.
Met die Alfa's![]()
* KNAL
May:"Hammond."![]()
"Sorry."![]()
Ik ook niet, straks amar even rustig kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb weer blauw gelegen om die mafkezen![]()
Ondanks dat het een herhaling was, had ik hem nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |