Die Alfa inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:00 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wen_en_gladheid.html
Die 159 aan het eind
Is het geen automaat dan? Per ongeluk in de achteruit ipv de P-stand?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef green_power het volgende:
[..]
Dat ze em der tegenaan zet kan ik in komen... maar dat ze em niet ff uit de versnelling haalt...![]()
![]()
![]()
Volgens mij ook; staat gewoon in R ipv P.. lijkt me sterk dat ze hem met een schakelbak in R heeft gezet en dan de koppeling los en uitstappen, het blijft een vrouw natuurlijk, maar dat zou wel héél erg debiel zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Is het geen automaat dan? Per ongeluk in de achteruit ipv de P-stand?
Ik val wel op gepiercte vrouwen, maar nee, niet DevilsWhore of Pluis_Konijn, als je een van hun bedoelt.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef Dingest het volgende:
Wat een flutgarage hier in het dorp; afstellen van m'n koplamp kan pas eind volgende week (kwartiertje werk), en enig ander werk doen ze liever niet aan 'dat soort oude bakken'![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
Vanille-ijs, met discodip. Véél discodip. Zeg maar méér discodip dan ijs..
Koplamp afstellen, mits handmatig te doen, kun je ook zonder apparatuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:45 schreef Dingest het volgende:
Wat een flutgarage hier in het dorp; afstellen van m'n koplamp kan pas eind volgende week (kwartiertje werk), en enig ander werk doen ze liever niet aan 'dat soort oude bakken'![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:32 schreef Anne het volgende:
Vanille-ijs, met discodip. Véél discodip. Zeg maar méér discodip dan ijs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |