Dat 'motor en versnellingsbak' is precies zo'n instinkertjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn Rover (ex-lease/directiebak...) kreeg anders van een Bovag bedrijf (Hofman, Leek zie o.a. Fok! autohandelaren Blacklist ) 3 maandjes garantie op motor en versnellingsbak, ondanks dat ik net iets meer dan 4500 betaalde.
Kijk je niet blind op naamplaatjes en keurige pakken...
Ben het wel met SD eens dat particulier kopen vaak beter is in de goedkopere klassen, zolang je maar een onafhankelijke keuring uit laat voeren.
de turbo had ws een klap gehad waardoor het asje krom kon zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
Gefeli met je survivalprestatie Tjabbo; best veel geluk gehad zo te zien..
Maar waarom zijn de spullen nu onbruikbaar ?? turbo kan gereinigd worden neem ik aan, en een koppelingsset kan toch wel tegen een beetje sneeuw ?? of is het spul vervormd enzo ?? dat heeft natuurlijk alle kanten van de auto gezien, dat wel
Rood: plus naar plus (lijkt me logisch)quote:Op zondag 17 januari 2010 20:43 schreef Dingest het volgende:
Mijn broertje is niet op komen dagen met z'n Lolvo, dus de 121 staat nog op z'n oude plek (en ook de accu van de groene is leeg inmiddels, ben ik achtergekomen). Van de week even kijken of de accu van de Saab geschikt is om het Mazdaatje te reanimeren.
Het is mij overigens ook niet helemaal duidelijk bij het gebruik van startkabels (wat ik nooit eerder heb gedaan): moet de zwarte kabel nou op de minpool van de accu of op het motorblok van de te starten auto? Over algemeen wordt het eerste genoemd, maar soms ook het tweede want dat zou efficiënter zijn.
Ik had begrepen dat Onna-Onna erg goedkoop was en volgens de Consumentenbond een goede prijs-kwaliteitsverhouding had, al is dat eigenlijk wel een vrouwenverzekeringquote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand tips voor goedkope autoverzekering als 19 jarige?
Papa ??quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand tips voor goedkope autoverzekering als 19 jarige?
rijden(auto/motor/buggy/truck/quad) of navigeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Zou Fok! mij sponsoren als ik ooit aan de Dakar mee ga doen?
Gelderland hierquote:Op zondag 17 januari 2010 21:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Onna-Onna erg goedkoop was en volgens de Consumentenbond een goede prijs-kwaliteitsverhouding had, al is dat eigenlijk wel een vrouwenverzekering
Als je in Zeeland of N-Brabant woont schijnt ZLM ook een goede te zijn.
Mijn ouders willen dat nietquote:
Rijden, auto of truck.. Maar ik mag geen truck besturenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rijden(auto/motor/buggy/truck/quad) of navigeren?ik wil ook meedoen
![]()
Mij lijkt juist die competitie geweldigquote:Op zondag 17 januari 2010 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ooit nog wel met de motor (duh) een rally meedoen, maar dan een 'het is de bedoeling dat je aan komt rally'Zoals bijvoorbeeld de Amsterdam Dakar Challenge: http://www.amsterdamdakar.com/
ja, mij ook, maar financieel een stuk minder haalbaarquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mij lijkt juist die competitie geweldig
Kloptquote:Op zondag 17 januari 2010 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, mij ook, maar financieel een stuk minder haalbaar
Ik moet eerst dan een fatsoenlijke offroadauto hebben om te kunnen oefenenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
maar eerst maar eens mn offroad motor wat vaker gebruiken. Zit er aan te denken Henk Knuiman eens te mailen om te vragen waar hij vroeger oefende, aangezien hij hier 5km vandaan woont en dus vast wel eens ergens baggert / heeft gebaggerd met z'n motor om wat te oefenen
Heroes Legendquote:Op zondag 17 januari 2010 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ooit nog wel met de motor (duh) een rally meedoen, maar dan een 'het is de bedoeling dat je aan komt rally'Zoals bijvoorbeeld de Amsterdam Dakar Challenge: http://www.amsterdamdakar.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |