\quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoeld?
Zo ja, de Murano heeft winterbanden, dus lul niet zo dom.
Ik vind die Serce 124 een grappig ding qua ontwerp; lijkt wel offie getopchopt isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef green_power het volgende:
Zeg Turq, die turkse auto`s van die nichtrijder en kompanen dat zijn gewoon Fiat`s man
Serieus ??quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Anne het volgende:
Vandaag toch maar even niet naar de IKEA geweest.
Daarstraks met een Nissan Murano 2x en met de Honda Civic 1x dwars gestaan.
Klein stukje verderop ligt een grote witte bus op zijn kant in een slootje.
Ik heb 7 brandweerwagens horen gaan (achter elkaar) en de sneeuw op de weg hoopte zich steeds meer op (denk dat er 3 uur geleden iets van 40 cm lag oid),
Ja, hier stopt het ook niet met sneeuwen (en het waait echt hard), dus heeft het geen zin om te bezemen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind die Serce 124 een grappig ding qua ontwerp; lijkt wel offie getopchopt is![]()
Genoeg potentie om wat leuks van te maken iig..
[..]
Serieus ??![]()
Er ligt hier bijna niks, wel de hele dag lichtjes gepoedersneeuwd, maar er blijft niks liggen![]()
Ik heb hier op het terras echt nog geen cm liggen..niet eens de moeite om de bezem voor te pakken
Vaag, je zou zeggen dat de BC hem toch wel aardig op de weg moet houden (tenzij je erg lomp doet natuurlijkquote:
Mwa, let op de details..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:15 schreef green_power het volgende:
Zeg Turq, die turkse auto`s van die nichtrijder en kompanen dat zijn gewoon Fiat`s man
heb post geëdit. ik had het topic afgesplitst op het moment dat je ging kijken denk ik. sorryquote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
Ik kan het niet lezen![]()
.
Sterkte in ieder geval!
eey niet weer doen he, dammquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef Tjabbo het volgende:
Ik denk ook wel dat dat een klein wonder is inderdaad. op de foto's valt het nog mee.
als je de auto in het echt ziet schrik je veel harder.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef daNpy het volgende:
In het kader van de TT: de DAF heeft weer voor 2 jaar APK
En was de keurmeester er nog een beetje zuinig mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef daNpy het volgende:
Ja hoor, niets aan het handje. Kreeg nog complimentenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef ibaneX het volgende:
[..]
En was de keurmeester er nog een beetje zuinig mee?
Leuk leesvoer:
http://members.home.nl/arend52/apk.htm
yep. nog meer zonde dat er een 57mm trim turbo voor de supra in lag samen met een spec stage3+ race koppeling die nu waarschijnlijk onbruikbaar zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:15 schreef Dingest het volgende:
Oei, dat is een stevige klapper geweest Tjabbo. Zonde van de auto, maar je bent er gelukkig zelf goed vanaf gekomen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
yep. nog meer zonde dat er een 57mm trim turbo voor de supra in lag samen met een spec stage3+ race koppeling die nu waarschijnlijk onbruikbaar zijn
Juist.quote:
Voor die 1250 max haal je oud schroot waar je door de brandweer uitgepeuterd wordt als het misgaat. Daar willen jullie dan snelweg mee gaan rijden (invoegen wordt tof met de 1.0quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef Paladijn het volgende:
Kijk waar je de auto voor nodig denkt te hebben, stel je budget op en ga dan rondkijken naar interessante auto's ipv je alleen op 'klein, goed en goedkoop' te focussen.
Ik kwam er zojuist achter dat jij ook wel eens op V3C forum post, nooit eerder gezienquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:32 schreef daNpy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |