Wat maak jij toch een fantastische OP's Frutsel. Dat moet een hoop werk zijn, mijn complimenten hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
voor de liefhebbers:
Hurricane Season 2010
Lol ! Valt mee hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maak jij toch een fantastische OP's Frutsel. Dat moet een hoop werk zijn, mijn complimenten hoor.
Kan zijn maar je jaaroverzicht was ook al zo mooi. Het kan niet anders of je steekt er veel werk in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lol ! Valt mee hoor...Hier zitten idd wel wat veranderingen in tov 2009, maar veel is copy/paste. Nu wel de opmaak iets veranderd en nieuw plaatje erin en wat Nederlands erin en Engels eruit
![]()
Maar grappig is wel dat je dat zo zegt, dat was één van de redenen waarom Drugshond me destijds op DE zette en ik mod was voordat ik uberhaupt wist van dat forum of uberhaupt wist dat ik mod zou worden. Nix vragen: gewoon blauw
Alleen in Duitsland hebben ze nog een beetje. En die houden het vast lekker zelfquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Weten we al wanneer het strooizout op is?
Hoe moet dat dan tot februari?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen in Duitsland hebben ze nog een beetje. En die houden het vast lekker zelf
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen in Duitsland hebben ze nog een beetje. En die houden het vast lekker zelf
Vallend en huilend zul je bedoelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan gewoon glibberend en glijend de weg over, het is niet anders
En het is hier nodig ook. Neh neh neh neh neh.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O, jij woont in Duitsland? Hebberd
Kusje erop?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vallend en huilend zul je bedoelen.
In Belgie vanaf maandag aldus HLN.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Weten we al wanneer het strooizout op is?
Doet me aan mezelf denkenquote:
Even testen.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef voyeur het volgende:
[..]
Even testen.
En van harte bedankt PhysicsRules. Zo zie je maar weer dat we in de SC allemaal aardige mensen blijken te zijn. Ik zal nu vlug iets ten nadele van Israel posten om je te compenseren
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder ... maar laat de PVV het niet horenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vallend en huilend zul je bedoelen.
We hebben toch ontziltingsinstallaties. Potje zeewater op het vuur en strooien maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat dat overdreven werd, maar het is dus weer de zoveelste infrastructurele fail.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In Belgie vanaf maandag aldus HLN.
Ik vraag me af... als het zout echt op is... en het blijft dan nog een week flink sneeuwen... dan pas krijg je hier leuke taferelen.
Het zou goed kunnen dat Geert mij een keer ziet vallen. Onze roots liggen in dezelfde stad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder ... maar laat de PVV het niet horen
In Noord-Korea zijn ze het toch allemaal eens en dat bestaat ook nog steeds.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Het zou wat zijn als we ons allemaal alleen met mensen zouden omringen met dezelfde mening. Dan konden we het land per direct opdoeken.
Of we voeren wat in vanaf Lanzarote. Heb daar laatst de zoutpannen gezien. Er ligt nog genoeg daar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
We hebben toch ontziltingsinstallaties. Potje zeewater op het vuur en strooien maar.
Hoewel ik me zo langzamerhand afvraag of er buiten Disana nog andere landgenoten participeren in NWS. Het overgrote deel lijkt emigrant te zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Het zou wat zijn als we ons allemaal alleen met mensen zouden omringen met dezelfde mening. Dan konden we het land per direct opdoeken.
Ik woon 5 km van Nederland en kan vanuit mijn huis Belgie zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hoewel ik me zo langzamerhand afvraag of er buiten Disana nog andere landgenoten participeren in NWS. Het overgrote deel lijkt emigrant te zijn.
Nikita (laat die doctorstitel maar weg), ErwinRommel, Matador, Popolon, wie vult het lijstje verder aan.
Er was ooit het plan om ijsbergen naar Saoudi_Arabie te slepen. Dan hadden we mooi het zout mee terug kunnen nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of we voeren wat in vanaf Lanzarote. Heb daar laatst de zoutpannen gezien. Er ligt nog genoeg daar.
Is dat zo? Heb er eigenlijk nooit echt op gelet. Meki wist ik, maar verder...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hoewel ik me zo langzamerhand afvraag of er buiten Disana nog andere landgenoten participeren in NWS. Het overgrote deel lijkt emigrant te zijn.
Nikita (laat die doctorstitel maar weg), ErwinRommel, Matador, Popolon, wie vult het lijstje verder aan.
Hoho, ik woon nog gewoon op de Veluwequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 15:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Er was ooit het plan om ijsbergen naar Saoudi_Arabie te slepen. Dan hadden we mooi het zout mee terug kunnen nemen.
(en ja PhysicsRules ik weet dat hier een mega denkfout in zit)
Halcon, P_C...quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik zal al blij zijn als ik mijn tuin en de stoeptegels weer kan zien. Die dooi gaat maar langzaam hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Het mag wat mij betreft weer zomer worden.
De mega denkfout die jij nu reproduceert is dat een ijsberg uit zoet water bestaat. Hoe anders zouden ze drijven per slot. Je moet je nickname wel eer aan doen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Het zou geen gek idee zijn. Grote ontziltingsinstallaties in het Midden-Oosten. Zijn ze direct van hun drinkwaterprobleem af en kunnen ze zout gaan exporteren als de olie op is
Ik vind die winter wel best. Komende zaterdag lekker schaatsenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
Het mag wat mij betreft weer zomer worden.
Ik ging ook niet verder op de ijsberg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
De mega denkfout die jij nu reproduceert is dat een ijsberg uit zoet water bestaat. Hoe anders zouden ze drijven per slot. Je moet je nickname wel eer aan doen!
opmerkelijk oog voor detail , daar zou ik niet opgekomen zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:01 schreef Disana het volgende:
Jawel, met een argwanende blik
Toch vind ik dat avatars die links staan naar rechts moeten kijken, naar het tekstveld ofwel het grootste gedeelte van de pagina; als ze naar links kijken, keren ze zich van het tekstveld af en kijken ze nergens naar.
Goedemorgen allemaal. Dank voor het waarnemen voyeur.
Ik keer me gewoon af van de meeste teksten op Fok!quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef kitao het volgende:
[..]
opmerkelijk oog voor detail , daar zou ik niet opgekomen zijn.
mijn atavar zit zelfs met de rug naar jullie teksten toegekeerd , maar misschien is dat om de post die hij schrijft te verbergen voor kritische blikken...
Nee, maar ik moest het weetje toch ergens kwijt. 99% van de mensen denkt dat een ijsberg zout is en verwondert zich niet eens over het feit dat zout water toch moeilijker bevriest dan zoet water. Dat ze het SG niet kennen vergeef ik ze.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik ging ook niet verder op de ijsberg.
Ja dat zal het zijn. Wat schrijft hij eigenlijk? Ik kan het niet lezen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:08 schreef kitao het volgende:
[..]
opmerkelijk oog voor detail , daar zou ik niet opgekomen zijn.
mijn atavar zit zelfs met de rug naar jullie teksten toegekeerd , maar misschien is dat om de post die hij schrijft te verbergen voor kritische blikken...
Dat had je een paar maanden geleden moeten doen BSB. Dan hadden je tedere tenen ook geen kou hoeven lijdenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik moet de tuin winterklaar maken. Geen teen aan mijn zachte voetjes die hier achter staat. Ik doe het dus niet. Neen.²
Het enige wat ik met mijn tuin doe is er af en toe doorheen lopen. Of er naar kijken door het raam.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat had je een paar maanden geleden moeten doen BSB. Dan hadden je tedere tenen ook geen kou hoeven lijden
Daar zijn ze al keihard mee bezig. In het zuidoosten staat al een grote ontziltingsfabriek.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest het weetje toch ergens kwijt. 99% van de mensen denkt dat een ijsberg zout is en verwondert zich niet eens over het feit dat zout water toch moeilijker bevriest dan zoet water. Dat ze het SG niet kennen vergeef ik ze.
Overigens gaat Spanje op jaarbasis 150 miljard water ontzilten wat bij pak ´m beet 3,5% procent zoutgehalte toch wel genoeg moet zijn om de Nederlandse wegen te bestrooien
We hebben echt overal een topic voorquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:49 schreef voyeur het volgende:
AMSTERDAM - Een romantisch samenzijn tussen twee Duitsers is uitgelopen op een bloedig en pijnlijk drama. Dat bleek donderdag tijdens de behandeling van de rechtszaak, meldt Bild Zeitung.
Hans O. en Alexander J, belandden in september 2009 op de bank na een gezellig avondje stappen in de stad Neuss. De vrijpartij verliep niet naar O's zin, waarop hij woedend aan J's geslachtsdeel begon te trekken.
Het ging er hardhandig aan toe, vertelt de aanklager: 'De verdachte draaide het scrotum verschillende malen in het rond, net zolang tot het openscheurde. De testikels gooide hij uit het raam.'
Justitie wil dat O. zich laat behandelen door een psychiater. De twee teelballen zijn later door de politie in de dakgoot gevonden.
Duitsers....
Ik zie liever geen operatiebeelden hiervan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben echt overal een topic voor
Homo rukt teelballen van vriend af
Jammer dat we niet horen hoe de hersteloperatie eruit heeft gezien en of ze er weer aan gezet konden worden.
Maar ben je niet nieuwsgierig? Ik bedoel, je hoort immers ook van vingers en hele penissen die weer aangezet worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik zie liever geen operatiebeelden hiervan.
Ik ben niet nieuwsgierig naar dit soort dingen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ben je niet nieuwsgierig? Ik bedoel, je hoort immers ook van vingers en hele penissen die weer aangezet worden.
Nee okee, maar dan zou er tenminste weer wat hangen. Toch.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuwsgierig naar dit soort dingen.Alleen al de gedachte doet pijn. Ik geloof wel dat ze de boel aardig op kunnen lappen, maar ik denk niet dat de zaak nog gaat functioneren.
Yip, ik weet het, maar zou de rest niet graag de kost geven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zijn ze al keihard mee bezig. In het zuidoosten staat al een grote ontziltingsfabriek.
Bij mijn weten zijn ijsbergen geen bevroren stukken zee, maar afgebroken stukken landijs die drijven (zoet water is lichter dan zout water).
Ik neem aan van wel. Het scheelt dat Hans O. toch niet zwanger kan raken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee okee, maar dan zou er tenminste weer wat hangen. Toch.
Ik had gehoopt dat we dit collectief niet echt NWS zouden vinden en had het dus geheel gemist.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben echt overal een topic voor
Homo rukt teelballen van vriend af
Jammer dat we niet horen hoe de hersteloperatie eruit heeft gezien en of ze er weer aan gezet konden worden.
Je kent mij nog niet goed genoegquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we dit collectief niet echt NWS zouden vinden en had het dus geheel gemist.
Whehe, af en toe wat opmerkelijk of bizar nieuws is best leuk hoor. DH deed dat ook wel eensquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we dit collectief niet echt NWS zouden vinden en had het dus geheel gemist.
Ik heb er ook erg om gelachenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Whehe, af en toe wat opmerkelijk of bizar nieuws is best leuk hoor. DH deed dat ook wel eens
Dat vorkje doet mij weer denken aan die twee andere Duitsers die zo gezelllig besloten dat de een het maal was en de ander de lusten had. Het moet toch iets in de volksaard zijn.quote:
Drugshond. Hele goede mod.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb er ook erg om gelachen. Niet om het feit an sich, want dat is natuurlijk gruwelijk, maar om de reacties in dat topic.
Wie is DH Paddy?
Dat begon ook met het mutileren van het geslachtsdeel: hij sneed de penis af.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat vorkje doet mij weer denken aan die twee andere Duitsers die zo gezelllig besloten dat de een het maal was en de ander de lusten had. Het moet toch iets in de volksaard zijn.
Vandaar dat het vlees hier zo goedkoop is...quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat vorkje doet mij weer denken aan die twee andere Duitsers die zo gezelllig besloten dat de een het maal was en de ander de lusten had. Het moet toch iets in de volksaard zijn.
Helaas ken ik het verhaal heel goed zonder jouw bron te lezen. De gemutileerde vroeg nog of het maal wat op kon schieten omdat hij bijna het hoofdgerecht zou missen door gebrek aan bloed. Dan maar ´penis rare´ dacht hij.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat begon ook met het mutileren van het geslachtsdeel: hij sneed de penis af.
http://nos.nl/artikel/55871-levenslang-voor-duitse-kannibaal.html
Ik heb het een keer geprobeerd, evenals skieën. Ik werd keihard uitgelachen.quote:
Skien en schaatsen is beide toch een eitje?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, evenals skieën. Ik werd keihard uitgelachen.²
Juistem!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Skien en schaatsen is beide toch een eitje?Hoewel, gezien jouw achtergrond
Moet bekennen dat je over het algemeen ook weinig niet-westerlingen (afkomst) op een piste of schaatsbaan aantreft. Cool Runnings was niet voor niets een humorfilm.quote:
Doet me denken aan de Unox-reclame met die neger die van Frans Bauer en boerenkool houdtquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef Hukkie het volgende:
Op mn werk wordt ik uitgelachen; een turk die goed kan schaatsen, dat is toch onmogelijk.
Sanka, are you dead?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet bekennen dat je over het algemeen ook weinig niet-westerlingen (afkomst) op een piste of schaatsbaan aantreft. Cool Runnings was niet voor niets een humorfilm.
Die reclame ken ik niet, maar ben dan ook geen tv kijker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Unox-reclame met die neger die van Frans Bauer en boerenkool houdt
Geweldige flickquote:
Maar wel Cool Runnings kijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:16 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Die reclame ken ik niet, maar ben dan ook geen tv kijker.
quote:
De ultieme feelgood-movie inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:20 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja man, die film is hilarisch, altijd goed voor een positieve oppepper.
Typische jaren 90 film, geheel in de stijl van Dumb and Dumber, Sisteract en Home Alone.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
De ultieme feelgood-movie inderdaad
zeker die VS-Afro-Amerikaan vergeten die met iedereen de schaatsbaan aandweilde ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
Moet bekennen dat je over het algemeen ook weinig niet-westerlingen (afkomst) op een piste of schaatsbaan aantreft. Cool Runnings was niet voor niets een humorfilm.
Losjes gebaseerd op ware gebeurtenissen. Heb je de film ook gezien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Typische jaren 90 film, geheel in de stijl van Dumb and Dumber, Sisteract en Home Alone.²
Maak nou geen slapende honden wakker, voor je het weet worden ook de wintersporten door zwarten gedomineerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Legendarische film. Bobslee team met van die Jamaicanen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:36 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Losjes gebaseerd op ware gebeurtenissen. Heb je de film ook gezien?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Legendarische film. Bobslee team met van die Jamaicanen.²
Shauny Davis, hoe had ik hem kunnen vergetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:34 schreef kitao het volgende:
[..]
zeker die VS-Afro-Amerikaan vergeten die met iedereen de schaatsbaan aandweilde ?
Hoe heet ie ook alweer ?
Wens je veel succes. Het is hier -8, zag ik net de monitor in mijn heerlijk warme autoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:54 schreef du_ke het volgende:
Ja ook goedemorgen. Maar weer lekker richting werk op m'n fietsje zo.
Was gisteravond ook al zo vies koud ben benieuwd hoe dat nu is..
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zing Singh, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder bedonder ... maar laat de SP het niet horen
Ben ik met je eens , alhoewel ik vrijwel geen sport op tv kijk , behalve een WK of Championleague voetbal eindronde , dus ik ben niet zo op de hoogte.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Shauny Davis, hoe had ik hem kunnen vergetenMaar hij is wel een uitzondering
wikiquote:Shani Davis (born August 13, 1982 in Chicago, Illinois) is an American speed skater who competes in both short track and long track speed skating.
At the 2006 Winter Olympics, Davis became the first black athlete to win a gold medal in an individual Winter Games sport (1,000 m) and the fifth black Winter Olympics medalist. He also won the silver in the 1,500 m. He won the allround World Allround Championships in both 2005 and 2006, after winning the silver medal in 2004, and won the World Single Distance Championships 1,500 m in both 2004 and 2008. Davis has set a total of eight world records, three of them current (as of March 9, 2009): 1:06.42 in the 1,000 m, 1:41.04 in the 1,500 m, and 145.742 in the allround samalog. On January 18, 2009 he won the World Sprint Championships in Moscow, which was also the site of his first World Allround Championship victory. By winning he became the 4th American to win the sprint championship, and the second male skater to have won both the Sprint and Allround in their career.
mogen we dat misschien zelf uitmaken en ook goeiemorgen allemaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
Sorry voyeur, ander onderwerp![]()
Morguh trouwens aan jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |