Ja, want je gaat daar natuurlijk een weloverwogen beslissing staan nemen als je geliefde dier aan het lijden isquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Mirjam het volgende:
linkje: http://www.at5.nl/artikel(...)r-van-het-vondelpark inclusief filmpje.
de dame gaat dus het ijskoude water in nadat haar hond door het ijs is gezakt. althans, ze zakte er zelf ook door in de poging hem eruit te halen.
nobel hoor, maar dan ben je niet helemaal lekker m.i.
je eigen leven zo in de waagschaal leggen voor een dier, ik zou het niet doen. voor een mens vind ik het wat anders.
echte dierenliefhebbers zijn het hier vast niet mee eens he?
voor iedere willekeurige hond zou ik het doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:55 schreef Lonker het volgende:
Voor me eigen hond zou ik het sowieso doen ja
Ja vind ik welquote:
Die zou ik dan weer niet redden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, want je gaat daar natuurlijk een weloverwogen beslissing staan nemen als je geliefde dier aan het lijden is
Wat denk je zelf?
Als Stefan door het ijs zakt, wat doe jij dan?
last time I checked was stefan nog een mens, geen hondquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, want je gaat daar natuurlijk een weloverwogen beslissing staan nemen als je geliefde dier aan het lijden is
Wat denk je zelf?
Als Stefan door het ijs zakt, wat doe jij dan?
Dat ook ,, maar als het mijn eigen hond is hoef ik er geen eens over na te denkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ook al was het een onbekende hond, dan zou ik hem nog helpen.
Waat je het heel zeker? Ik zou het nog een keer controleren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
last time I checked was stefan nog een mens, geen hond
Of zegt iedereen van te voren van wel, maar als het puntje bij paaltje komt, staan ze aan walquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:03 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen dit wel zou doen
Nee, ik vind het niet erg. Maar ik heb wel het idee dat je even je mening moet verkondigen en weinig begrip op kunt brengen voor mensen die het onderscheid niet maken. Iets wat andersom wel kan(zoals ik dus).quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en zoals ik al in de OP zei, voor een mens vind ik het wat anders.
ja, ik maak dat onderscheid, erg he
ruurlijk, ik zou wel proberen dat beest te redden, maar niet op een manier die mij in gevaar brengt
Hier kan ik dus best boos om wordenquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en zoals ik al in de OP zei, voor een mens vind ik het wat anders.
ja, ik maak dat onderscheid, erg he
ruurlijk, ik zou wel proberen dat beest te redden, maar niet op een manier die mij in gevaar brengt
Dat verbaasd met niets.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of zegt iedereen van te voren van wel, maar als het puntje bij paaltje komt, staan ze aan wal
ik vind het heel tof hoor, van de dame, maar ook heel onverstandig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet erg. Maar ik heb wel het idee dat je even je mening moet verkondigen en weinig begrip op kunt brengen voor mensen die het onderscheid niet maken. Iets wat andersom wel kan(zoals ik dus).
Het is nog steeds een "spur of the moment"-beslissing.
Wat zou je dan wel doen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het een toffe actie, een mooi filmpje, maar ikzelf zou het gewoon nooit doen.
het beest proberen te redden op een manier die mijn leven niet in gevaar brengt, zoals ik al zeiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |