abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76470197
Heeft iemand trouwens nog bruikbare tips om uit het niets een bevalling op te wekken? Mijn lief heeft namelijk vanavond een nieuwjaarsborrel op het werk en wil een excuus om niet te hoeven. En ik wil hem daar, als een goede echtgenote, natuurlijk graag bij helpen...
pi_76470334
Thanx Asy, heb even zitten lezen over zo'n sluitlaken, maar wat ingewikkeld zeg. Ik zag ook zoiets als sluitband, dat lijkt me prettiger (en makkelijker). Doordat ik zo ben afgevallen (voor mijn zwangerschap) heb ik nogal wat vel en ruimte over dus ik denk dat ik er wel baat bij heb als alles een beetje bij elkaar gehouden wordt Ben benieuwd wat je vlos er over zegt Asy.

Sorry, was iets te enthousiast over de wieg maar kap af is ook super!!

Ja, met 2e keus zijn we ook heel blij hoor. Die vonden we al mooi maar wilde graag ook die andere bekijken die misschien net iets aparter is, maar ik ben blij! Hoop vandaag of morgen definitieve bezorgdatum te horen.

Davinia, ik zou je kleintje er wel uit willen kijken. Schiet niet op zo

Faja, bij jou lijkt er toch iets te beginnen. Hopenlijk zet het door vandaag?!

Sorry octo, maar kan het ook niet echt plaatsen. Ik denk maar dat alle pijntjes en klachten in de laatste weken indalen zijn, dat geeft me wel rust. (echt helse pijnen zou ik natuurlijk wel melden, maar hier en daar een steekje of krampje wijt ik maar gewoon aan indalen).

DeMajoor, er zal toch wel iets gebeuren daarbinnen met zo'n zeurderig gevoel. Hopenlijk scheelt dat later. Kan me voorstellen dat je onrustig slaapt. Heb ik nu ook al wat last van.

En nu weer wat verder werken (mijn concentratie is ver te zoeken....).
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:26:08 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76470421
Vandaag gaat er zeker wel iemand baren, k weet het zeker
pi_76470626
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef DeMajoor het volgende:
Heeft iemand trouwens nog bruikbare tips om uit het niets een bevalling op te wekken? Mijn lief heeft namelijk vanavond een nieuwjaarsborrel op het werk en wil een excuus om niet te hoeven. En ik wil hem daar, als een goede echtgenote, natuurlijk graag bij helpen...
niet echt.. tja sexen maar dan moet je bmm wel rijp zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76470981
quote:
dan zeg je toch gewoon tegen die tijd dat je al flink aan het rommelen bent en liever hebt dat hij bij je blijft?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76471293
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:23 schreef DeMajoor het volgende:
@Chan: als je nog meeleest: DeMajoor krijgt ook een kleine meid.
Of een jongen die achter bloemetjesgordijntjes moet slapen...
Ook aangepast

Voor jou ook veel succes en hopelijk voor je man begint het vandaag nog!
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:01:57 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76471305
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef amaranta het volgende:
Vandaag gaat er zeker wel iemand baren, k weet het zeker
Eensch

Balen Faja dat het niet is doorgezet, nu ga je gewoon vandaag nog samen met Davinia en dan volgt DeMajoor morgen of overmorgen...

Ik vind al die supersonische kattenbakken ook briljant, maar ik durf er geld op in te zetten dat ze die bakken gewoon niet gaan gebruiken. Vandaar dat wij met gewone bakken werken met van die silicaprut erin. Dan hoef je niet zo vaak te verschonen. Als je 1 kat hebt kun je het zo een maand laten zitten, wel iedere dag poep eruit en effe omscheppen. Wij hebben trouwens 5 katten (lang verhaal waarin ik verrassend vaak voor kneusjes val), dus we verschonen onze bakken wat vaker dan voorgeschreven... Maar met het oude grit moesten we ze iedere dag echt helemaal verschonen dus dit is wel praktischer...

En wederom heerlijk geslapen

Morgen weet ik meer, ben nog steeds best rustig.. Verwacht dat de spanning gedurende de dag wel zal gaan stijgen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76471370
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

niet echt.. tja sexen maar dan moet je bmm wel rijp zijn.
Eumeh... Hij zit op zijn werk. Dat lijkt me lichtjes ongepast...

(Ik zie mezelf daar al aankomen met mijn dikke pens in een negligeetje gehesen en dan alleen een lange jas en laarzen aan... Excuses voor deze visualisatie.)
pi_76471402
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef simmu het volgende:

[..]

dan zeg je toch gewoon tegen die tijd dat je al flink aan het rommelen bent en liever hebt dat hij bij je blijft?
Haha, die hebben we serieus overwogen, maar het wordt zo ongeloofwaardig als je dan pas 2 weken later bevalt, he.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:07:46 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76471453
quote:
De zin "benen in je nek en " is hier sinds ik hier kom al vrij vaak voorbij gekomen...

flugeltje, morgen echo! Ik hoop echt dat je ernaar uit kunt gaan kijken. Als je net zover zwanger bent als ik kan ik me niet zo goed voorstellen dat het niet goed zal zijn! (Maar ik heb niet de ervaring die jij hebt, dus ben vrij optimistisch).

Wat betreft kamertjes en wandelwagens bestellen he. Wanneer moet dat eigenlijk? We zitten zelf nu nog in de fase of we nog gaan verhuizen voordat de baby komt... Maar zie op andere fora dat mensen met 9 weken al een babykamer en een wandelwagen bestellen! Moet dat echt zo vroeg of is dat onzin?
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:07:54 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76471457
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:05 schreef DeMajoor het volgende:

[..]

Haha, die hebben we serieus overwogen, maar het wordt zo ongeloofwaardig als je dan pas 2 weken later bevalt, he.
Nou, zo ongeloofwaardig is het niet hoor. Ken genoeg vrouwen die dachten dat het voorwerk 'the big thing' was... Gewoon achteraf zeggen dat het helaas niet doorgezet heeft. (met heel sippe blik)
pi_76471519
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nou, zo ongeloofwaardig is het niet hoor. Ken genoeg vrouwen die dachten dat het voorwerk 'the big thing' was... Gewoon achteraf zeggen dat het helaas niet doorgezet heeft. (met heel sippe blik)
Jij bent slecht zeg... Of ik te braaf dat ik daar zelf niet opgekomen ben... De optie komt weer serieus in beeld.
pi_76471563
Ik ga even lekker warm douchen, wie weet doet het wat.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:13:47 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76471594
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef DeMajoor het volgende:

[..]

Eumeh... Hij zit op zijn werk. Dat lijkt me lichtjes ongepast...

(Ik zie mezelf daar al aankomen met mijn dikke pens in een negligeetje gehesen en dan alleen een lange jas en laarzen aan... Excuses voor deze visualisatie.)

ik zeg 'doen!'
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:15:14 #65
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76471633
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef DeMajoor het volgende:

[..]

Jij bent slecht zeg... Of ik te braaf dat ik daar zelf niet opgekomen ben... De optie komt weer serieus in beeld.
Ben een kei in het verzinnen van dit soort dingen... Durf ze alleen zelf nooit uit te voeren
pi_76471643
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat betreft kamertjes en wandelwagens bestellen he. Wanneer moet dat eigenlijk? We zitten zelf nu nog in de fase of we nog gaan verhuizen voordat de baby komt... Maar zie op andere fora dat mensen met 9 weken al een babykamer en een wandelwagen bestellen! Moet dat echt zo vroeg of is dat onzin?
Ik denk dat je hiervoor echt naar jezelf moet kijken, waar jij je goed bij voelt.
Uiteraard heeft elke winkel een andere levertermijn en moeten sommige dingen nog besteld worden en dan duurt het wel wat langer. Maar het hangt er van af hoe jij er tegenover staat. Wanneer wil je dat de kamer in orde is? Wanneer zou je graag alle spullen in huis hebben? Zou je je er erg aan storen als er *iets* niet op tijd is? En als je kleuren gaat kiezen, ga je dan rekening houden met het geslacht van de baby of trek je je daar niets van aan? Want bij dat laatste ga je toch echt nog een tijdje moeten wachten

Ik ken mensen die al heel lang de meeste zaken in orde hebben voor wat betreft de kamer en de spullen. Bij ons is er eigenlijk nog niets besteld. Mijn man en ik blijven daar nu best rustig onder en zijn allebei van mening dat dat kind echt niet van dag 1 alles nodig heeft dus dat het ook geen ramp is als er iets niet is (we vinden wel een oplossing). Als je van jezelf weet dat je er over zou stressen, zou ik het niet zo lang uitstellen
pi_76471653
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben een kei in het verzinnen van dit soort dingen... Durf ze alleen zelf nooit uit te voeren
Idem hier
pi_76471670
DeMajoor er zijn zelfs vrouwen die in het ziekenhuis aankomen om te bevallen omdat ze denken dat het al begonnen is. En dan blijkt het ook 'slechts' voorwerk te zijn. Soms is het ook wel twijfelachtig (zeker als het je eerste kindje is) van is het nu wel of niet begonnen. Dusseh goed excuus!
pi_76474204
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Stiemie het volgende:
DeMajoor er zijn zelfs vrouwen die in het ziekenhuis aankomen om te bevallen omdat ze denken dat het al begonnen is. En dan blijkt het ook 'slechts' voorwerk te zijn. Soms is het ook wel twijfelachtig (zeker als het je eerste kindje is) van is het nu wel of niet begonnen. Dusseh goed excuus!
En andersom kan ook, bellen met de mededeling dat je denkt dat je weeen hebt en een uur later een kind in je armen. Zo vreemd is het dus niet om je vriend thuis te laten bij (ok fictief) rommelen

Ik wil trouwens graag updaten en foto's geven, maar ik voel me niet zo goed. Beginnende borstontsteking, overload aan melk, hoofdpijn, rugpijn, algehele malaise. Maar jullie krijgen het nog van me tegoed hoor!
(en ondertussen lees ik wel mee en draai duimpjes voor de llm's en voor flugel dat alles goed is!)
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:27:22 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76474329
quote:

[..]

Ik vind het onzin maar als je je daar prettig bij voelt moet je het gewoon doen hoor, maar ik heb dan het idee dat het de goden verzoeken is. Je zit natuurlijk wel met een levertijd als je nieuwe spullen aanschaft maar dat zal lijkt mij ook een week of 12 zijn.
pi_76476236
quote:
Ligt helemaal aan wat je zelf voor type bent.Wil je alles ruim van te voren af hebben omdat het je rust geeft? Of is het voor jou al genoeg als je een bedje en wat kleertjes hebt liggen?
Overigens hebben wij vorige keer gewacht tot april. Dan heeft Prenatal namelijk 3 dagen waarop je op bijna alles 20% korting krijgt. Kan veel schelen als je nog veel moet aanschaffen!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:11:24 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76476337
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ik vind het onzin maar als je je daar prettig bij voelt moet je het gewoon doen hoor, maar ik heb dan het idee dat het de goden verzoeken is. Je zit natuurlijk wel met een levertijd als je nieuwe spullen aanschaft maar dat zal lijkt mij ook een week of 12 zijn.
Dat vind ik ook. Maar de meeste winkels hebben wel een terugbreng garantie (als het mis gaat)
pi_76476471
Ben vanmorgen ook nog maar even naar het inloopspreekuur geweest van de huisarts en heb antibiotica gekregen voor mijn neus en bijholtes. Wel zo fijn idee dat als ik ga bevallen ik een beetje normaal kan ademhalen. Oh en mochten jullie me missen, ik zit Claudia de Breij te kijken. Ben niet stiekem aan het bevallen.
pi_76476522
Wij zijn begonnen met rondkijken voor de kamer na een week of 15 en hebben hem toen ook gelijk besteld. Het kon namelijk zonder risico. Als er toch iets mis mocht gaan, konden we hem kosteloos annuleren. Wij vonden het vooral ook erg leuk om te doen en keken er al een tijdje naar uit.

We hebben de kamer geschilderd en vloerbedekking gelegd in week 19 geloof ik. Toen zijn we verhuisd, dus dat was een mooi moment. Twee weken later waren de meubeltjes er al. De rest hebben we in de resterende 20 weken verzameld (dat was financieel ook handiger). Ik vond het erg leuk om al zo vroeg dingetjes te hebben staan. Dan wordt het toch steeds echter.
pi_76476605
wij lopen begin februari de kringloopwinkel binnen maar goed;er is wel een vrij grote kans dat de guppies te vroeg komen, maar dan mogen ze toch nog niet mee naar huis. en verven enzo gaan we toch niet doen en kleertjes heb ik in huis, want selene's eerste kleertjes waren heel neutraal.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')