niet echt.. tja sexen maar dan moet je bmm wel rijp zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef DeMajoor het volgende:
Heeft iemand trouwens nog bruikbare tips om uit het niets een bevalling op te wekken? Mijn lief heeft namelijk vanavond een nieuwjaarsborrel op het werk en wil een excuus om niet te hoeven. En ik wil hem daar, als een goede echtgenote, natuurlijk graag bij helpen...
dan zeg je toch gewoon tegen die tijd dat je al flink aan het rommelen bent en liever hebt dat hij bij je blijft?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef DeMajoor het volgende:
Heeft iemand trouwens nog bruikbare tips om uit het niets een bevalling op te wekken? Mijn lief heeft namelijk vanavond een nieuwjaarsborrel op het werk en wil een excuus om niet te hoeven. En ik wil hem daar, als een goede echtgenote, natuurlijk graag bij helpen...
Ook aangepastquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:23 schreef DeMajoor het volgende:
@Chan: als je nog meeleest: DeMajoor krijgt ook een kleine meid.
Of een jongen die achter bloemetjesgordijntjes moet slapen...
Eenschquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:26 schreef amaranta het volgende:
Vandaag gaat er zeker wel iemand baren, k weet het zeker
Eumeh... Hij zit op zijn werk. Dat lijkt me lichtjes ongepast...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet echt.. tja sexen maar dan moet je bmm wel rijp zijn.
Haha, die hebben we serieus overwogen, maar het wordt zo ongeloofwaardig als je dan pas 2 weken later bevalt, he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef simmu het volgende:
[..]
dan zeg je toch gewoon tegen die tijd dat je al flink aan het rommelen bent en liever hebt dat hij bij je blijft?
De zin "benen in je nek enquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef DeMajoor het volgende:
Nou, zo ongeloofwaardig is het niet hoor. Ken genoeg vrouwen die dachten dat het voorwerk 'the big thing' was... Gewoon achteraf zeggen dat het helaas niet doorgezet heeft. (met heel sippe blik)quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:05 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Haha, die hebben we serieus overwogen, maar het wordt zo ongeloofwaardig als je dan pas 2 weken later bevalt, he.
Jij bent slecht zeg...quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, zo ongeloofwaardig is het niet hoor. Ken genoeg vrouwen die dachten dat het voorwerk 'the big thing' was... Gewoon achteraf zeggen dat het helaas niet doorgezet heeft. (met heel sippe blik)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:04 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Eumeh... Hij zit op zijn werk. Dat lijkt me lichtjes ongepast...
(Ik zie mezelf daar al aankomen met mijn dikke pens in een negligeetje gehesen en dan alleen een lange jas en laarzen aan... Excuses voor deze visualisatie.)
Ben een kei in het verzinnen van dit soort dingen... Durf ze alleen zelf nooit uit te voerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:10 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Jij bent slecht zeg...Of ik te braaf dat ik daar zelf niet opgekomen ben... De optie komt weer serieus in beeld.
Ik denk dat je hiervoor echt naar jezelf moet kijken, waar jij je goed bij voelt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat betreft kamertjes en wandelwagens bestellen he. Wanneer moet dat eigenlijk? We zitten zelf nu nog in de fase of we nog gaan verhuizen voordat de baby komt... Maar zie op andere fora dat mensen met 9 weken al een babykamer en een wandelwagen bestellen! Moet dat echt zo vroeg of is dat onzin?
Idem hierquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben een kei in het verzinnen van dit soort dingen... Durf ze alleen zelf nooit uit te voeren
En andersom kan ook, bellen met de mededeling dat je denkt dat je weeen hebt en een uur later een kind in je armen. Zo vreemd is het dus niet om je vriend thuis te laten bij (ok fictief) rommelenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef Stiemie het volgende:
DeMajoor er zijn zelfs vrouwen die in het ziekenhuis aankomen om te bevallen omdat ze denken dat het al begonnen is. En dan blijkt het ook 'slechts' voorwerk te zijn. Soms is het ook wel twijfelachtig (zeker als het je eerste kindje is) van is het nu wel of niet begonnen. Dusseh goed excuus!
Ik vind het onzin maar als je je daar prettig bij voelt moet je het gewoon doen hoor, maar ik heb dan het idee dat het de goden verzoeken is. Je zit natuurlijk wel met een levertijd als je nieuwe spullen aanschaft maar dat zal lijkt mij ook een week of 12 zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat betreft kamertjes en wandelwagens bestellen he. Wanneer moet dat eigenlijk? We zitten zelf nu nog in de fase of we nog gaan verhuizen voordat de baby komt... Maar zie op andere fora dat mensen met 9 weken al een babykamer en een wandelwagen bestellen! Moet dat echt zo vroeg of is dat onzin?
Ligt helemaal aan wat je zelf voor type bent.Wil je alles ruim van te voren af hebben omdat het je rust geeft? Of is het voor jou al genoeg als je een bedje en wat kleertjes hebt liggen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:07 schreef pessie het volgende:
Dat vind ik ook. Maar de meeste winkels hebben wel een terugbreng garantie (als het mis gaat)quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik vind het onzin maar als je je daar prettig bij voelt moet je het gewoon doen hoor, maar ik heb dan het idee dat het de goden verzoeken is. Je zit natuurlijk wel met een levertijd als je nieuwe spullen aanschaft maar dat zal lijkt mij ook een week of 12 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |