alle kleinkinderen hebben toch ook Engelse namen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vind ik ook vreselijkMaar ik doelde op de Engelse, aangezien het over Engels/Nederlands ging
Dus Debby, Kelly, Lindsey
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
alle kleinkinderen hebben toch ook Engelse namen?(of komen die namen ergens anders vandaan?
)
even opgezocht, Kenji is Japans en Keano Hawaiiaansquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kenji en Keanu klinken voor mij als namen uit Afrika ofzo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
even opgezocht, Kenji is Japans en Keano Hawaiiaans
Ook erg ja. Wat is er mis met de oud-Belgische namen als Veerle of Goedele?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vind ik ook vreselijkMaar ik doelde op de Engelse, aangezien het over Engels/Nederlands ging
Dus Debby, Kelly, Lindsey
Wederom onze grote vriendin Debby!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
Kleine toevoeging (nu we het toch over ergernissen hebben), ik vind het zo irritant dat er een paar Pfaffs bij zijn die vrijwel constant een kauwgompie kauwen als een herkauwende koe!!![]()
Die was goud inderdaad!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Rauzer het volgende:
Die Duitse vrouw
"Are you talking to me?"
ja....en neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef Saphia het volgende:e en bij Lyndsey heb ik het idee dat Dave de broek aan heeft in huize Volders.
Hij wilde een duobad, zij bubbels.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
maakt hem t uit, hij hoeft t niet schoon te maken
Ik vind het wel lekker dat late tijdstip. Mijn vriend wil altijd popstars zien en dat loopt week na week uit...soms tot tegen 11 uur aan. Dan is er niet veel Pfaffs meer te zien...Misschien is dat wel een van de redenen dat het verschoven is...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
In mijn gids staat dat het vrijdag wéér om 23:45 komt, krijg nou toch echt de *#* met dat klote tijdstip.Feestdagen zijn voorbij en weer blijven ze het zo laat gooien
En wat er dan om 21:30 komt staat er niet, alleen "onbekend". Ik hoop dat het gewoon een foute programmering van de gids zelf is
maakt hij ook zoveel herrie? Want dat is de voornamelijke reden dat hij hier niet aan gaat. Zelfde geldt voor de jetstream.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben een bubbelbad en tis echt heerlijkGebruik het best vaak. (lekker als je last van je rug hebt ofzo) En we kunnen er makkelijk samen in dus das nog beter
nee en wij hebben alleen van die bruisdingen onderin het bad, niet van die zijkantdingen. Vooral die maken lawaai vond ik. Deze geven belletjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
maakt hij ook zoveel herrie? Want dat is de voornamelijke reden dat hij hier niet aan gaat. Zelfde geldt voor de jetstream.
Achja, hij zat er al in toen we het huis kochten....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee en wij hebben alleen van die bruisdingen onderin het bad, niet van die zijkantdingen. Vooral die maken lawaai vond ik. Deze geven belletjes
tis altijd leuk voor kinderen een bubbelbadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, hij zat er al in toen we het huis kochten....
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat late tijdstip. Mijn vriend wil altijd popstars zien en dat loopt week na week uit...soms tot tegen 11 uur aan. Dan is er niet veel Pfaffs meer te zien...Misschien is dat wel een van de redenen dat het verschoven is...
en dat onbekende is ´de familie Jackson´
Kan ik me voorstellen...slaap heb je nodig...en het is zonde-geld...video/dvd???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja na Popstars mis je idd wel een deel vaak, dan is het wel een prettiger tijdstip.
Ik ben alleen dagelijks om 03:30/04:00 op, dan trek je het niet om nog tot half 1 Pfaffs te kijken (laat staan dan 3 uur later weer op te moeten)
En terugkijken kost geld, dus dat werkt ook niet echt...![]()
Ik ga het proberen vanavond, kijken tot hoe laat ik wakker kan blijven, wil het graag zien, vind het altijd zo leuk op de Vrijdagavond om te kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen...slaap heb je nodig...en het is zonde-geld...video/dvd???
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef Saphia het volgende:
Debby,Kelly en Lyndsey lijken gewoon heel erg op hun moeder die ook de dienst uitmaakt in huize Pfaff,
Jean-Marie is een goedzak,onhandig en vreet eigenlijk niks uit in huis,als je een moeder hebt die een huishouden bestiert en technisch gezien ook handiger is, dan krijg je dat mee.Debby handelt gewoon uit onzekerheid en ongeduldigheid, Kelly en Sam hebben momenteel wel een gelijkwaardige relatie en bij Lyndsey heb ik het idee dat Dave de broek aan heeft in huize Volders.
champagne jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef June. het volgende:
Hm, Debby liet net in een oude aflevering weer zien dat ze voor de 2e keer zwanger is. Alleen zag ik nou goed dat ze dat gingen vieren door te proosten met wijn, inclusief Debby zelf?!
Drinken als je zwanger bent, drinken als je een rij-examen af moet leggen... bij de Pfaffs is niks vreemdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef June. het volgende:
Hm, Debby liet net in een oude aflevering weer zien dat ze voor de 2e keer zwanger is. Alleen zag ik nou goed dat ze dat gingen vieren door te proosten met wijn, inclusief Debby zelf?!
ik kan me niet heugen dat ik haar heb zien roken eerder..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
champagne ja
en het werd ook even duidelijk gemaakt dat dave en lindsey 'bezig zijn', vervolgens zie je lindsey fijn een sigaret opsteken
Owja...was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drinken als je zwanger bent, drinken als je een rij-examen af moet leggen... bij de Pfaffs is niks vreemd
Oh ik zat ook al te kwijlen bij die Greyhound, die wil ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die lieve windhond
En Carmen met haar hondjes op de desktop thuis![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zat ook al te kwijlen bij die Greyhound, die wil ik![]()
![]()
Wat een schoonheid he
Ik snap echt niet dat niemand Lindsey er niks van zei.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:Bruce is echt een aandachtsgeil ventje, tis te merken dat ie voor de camera's is opgegroeid
Twas een whippet trouwens, my badquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jamaar bovenal zijn ze zó vreselijk lief
, ik vind het echt jammer dat ze ik zelden tegenkom.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:Oooooooooh is dat hun idee van kleiner gaan wonen????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |