abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76522516
Kenji spuugt vanavond letterlijk op Lindsey
pi_76522980
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:18 schreef Grunsfan het volgende:
Nee, Nicolas heeft nog nooit gezegd dat hij het zal doorvertellen!

En dat Engels inderdaad! Dat stukje met JM bij Graceland.
DIe gids; "does your house look like this?"
JM:"hahahaha"
JM: tegen Sam: 'Wat zegt ie?? "
Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
pi_76523037
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?
Daar viel het mij ineens op, kwam een beetje treurig over
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_76523238
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?
Daar viel het mij ineens op, kwam een beetje treurig over
Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.
Ik heb zo even (behalve die happy birthday) geen concreet voorbeeld.

Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Ze had ook'grote broer' kunnen op schrijven.
pi_76523261
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

doen heel veel vlamingen (dat liedje)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523345
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.
Ik heb zo even (behalve die happy birthday) geen concreet voorbeeld.

Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Waar maak jij je dan weer druk om? Wij zingen met de kleine kinderen van me broer ook happy birthday omdat ze dat leuk vinden om in een andere taal iets te zingen, er gebruiken zoveel mensen Engelse woorden voor iets.
All good things are wild and free.
pi_76523650
Nou precies. Dat Happy Birthday vind ik echt helemaal niet storend, volgens mij zingen ze dat op de basisschool ook allemaal!
Maar die 'engelse' uitdrukkingen die ze te pas en, vooral, te onpas door hun gesprekken gooien zijn soms wel tenenkrommend.
pi_76523672
ik merk dat niet eens op?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76523730
Dat happy birthday was maar een voorbeeld. HEt gaat me meer om die andere dingen.
Maargoed, zo heeft ieder wat. De een ergert zich aan Debby, ik erger me aan het engels.
pi_76523887
ik ga er eens op letten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76524060
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:

Wat maakt dát nou weer uit Ik zou zelf ook geen 'grote broer' broer kiezen omdat ik dat net zo niks vind als teksten met "lief" op de romper. Maar dat is gewoon persoonlijk, lekker boeiend wat iemand kiest, je kiest het omdat je het zelf toch leuk vindt? En of je nou broer/brother/menneke kiest, prima toch
Moeten we soms allemaal in het oer-Nederlands blijven hangen.
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?

En Happy birthday wordt op elke school tegenwoordig wel gezongen, en thuis.
pi_76524076
happy birthday to you,
in de wei staat een koe...

niet helemaal de engelse versie he

ik heb het vrijdag ook niet gezien, dus ik ga er maar eens op letten
pi_76524143
Ik zal er ook eens opletten, wat die Engelse uitspraken zijn mij eerlijk gezegd niet echt opgevallen.
pi_76524651
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat maakt dát nou weer uit Ik zou zelf ook geen 'grote broer' broer kiezen omdat ik dat net zo niks vind als teksten met "lief" op de romper. Maar dat is gewoon persoonlijk, lekker boeiend wat iemand kiest, je kiest het omdat je het zelf toch leuk vindt? En of je nou broer/brother/menneke kiest, prima toch
Moeten we soms allemaal in het oer-Nederlands blijven hangen.
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?

En Happy birthday wordt op elke school tegenwoordig wel gezongen, en thuis.
Mja, verloedering van de Nederlandse taal. Maar dat is mijn gebrek. Zoals ik al zei. Ieder zn ding.
Laten we er aub geen ruzie om maken.
pi_76524973
Verloedering van de Nederlandse taal? Het zijn niet eens nederlanders, en als ze dan al iets verloederen is het de engelse taal
pi_76524980
Dat engels is vooral bij Kelly en Sam, tenminste dat is mijn idee.
pi_76525103
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Koningin het volgende:
Dat engels is vooral bij Kelly en Sam, tenminste dat is mijn idee.
Kelly heeft er idd ook een handje van.

Ehm. Vlaamse taal dan

Laat ook maar. Laten we het er maar op houden dat ik me weer druk maak om ondingen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 15:38:23 #98
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_76525188
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:

Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.
Keanu, Shania, Kenji....ga toch weg
pi_76525703
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:38 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.
Keanu, Shania, Kenji....ga toch weg

Die vind ik ook vreselijk Maar ik doelde op de Engelse, aangezien het over Engels/Nederlands ging Dus Debby, Kelly, Lindsey
pi_76525721
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:

Laten we er aub geen ruzie om maken.
Doen we ook niet Ik vind het al leuk dat het topic weer wat extra in beweging is
pi_76525778
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die vind ik ook vreselijk Maar ik doelde op de Engelse, aangezien het over Engels/Nederlands ging Dus Debby, Kelly, Lindsey
alle kleinkinderen hebben toch ook Engelse namen? (of komen die namen ergens anders vandaan? )
pi_76525902
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

alle kleinkinderen hebben toch ook Engelse namen? (of komen die namen ergens anders vandaan? )

Kenji en Keanu klinken voor mij als namen uit Afrika ofzo
pi_76526043
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kenji en Keanu klinken voor mij als namen uit Afrika ofzo
even opgezocht, Kenji is Japans en Keano Hawaiiaans
pi_76526070
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:59 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

even opgezocht, Kenji is Japans en Keano Hawaiiaans

Geen Engels dus
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:01:15 #105
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_76528476
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook erg ja. Wat is er mis met de oud-Belgische namen als Veerle of Goedele?
pi_76529116
RTL stopt met uitzenden Jupiler League

En die waren altijd op vrijdagavond, dus wellicht nu ook op vrijdag een oude aflevering !

Morgen is er sowieso een.
Willem-Jan van Puffelen
pi_76529240
Mooi
pi_76532610
Wow wat vliegt dit topic ineens!!

Minder voetbal op tv
Morgen ook rond de klok van acht Pfaffs!

Kleine toevoeging (nu we het toch over ergernissen hebben), ik vind het zo irritant dat er een paar Pfaffs bij zijn die vrijwel constant een kauwgompie kauwen als een herkauwende koe!!

[ Bericht 34% gewijzigd door Lady-Miekie op 07-01-2010 19:53:10 ]
pi_76536653
Hhahaha, "huh wat zei die?" Heerlijk dat engels van JM.
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:55:04 #110
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76537692
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef Lady-Miekie het volgende:

Kleine toevoeging (nu we het toch over ergernissen hebben), ik vind het zo irritant dat er een paar Pfaffs bij zijn die vrijwel constant een kauwgompie kauwen als een herkauwende koe!!
Wederom onze grote vriendin Debby!

Vandaag bleek ook maar weer dat ze ontzettend egoistisch is.. met haar: IK en Nicolas willen jullie wat vertellen... (komt morgen)... en het is MIJN moment
Maar goed ik kan sowieso weinig hebben van haar
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:41:52 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76540077
Ik was het hele topic kwijt
Tof dat dr minder voetbal is en meer Pfaffs he
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76541362
Die Duitse vrouw

"Are you talking to me?"
Willem-Jan van Puffelen
pi_76545114
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Rauzer het volgende:
Die Duitse vrouw

"Are you talking to me?"
Die was goud inderdaad!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_76554384
Kelly in joggingspak naar de autodealer
Bompa: "Als je niks doet ,krijg je niks.Als je....?tdoet krijg je alles" .Bompa is toch wel een gemis hoor!

Debby,Kelly en Lyndsey lijken gewoon heel erg op hun moeder die ook de dienst uitmaakt in huize Pfaff,
Jean-Marie is een goedzak,onhandig en vreet eigenlijk niks uit in huis,als je een moeder hebt die een huishouden bestiert en technisch gezien ook handiger is, dan krijg je dat mee.Debby handelt gewoon uit onzekerheid en ongeduldigheid, Kelly en Sam hebben momenteel wel een gelijkwaardige relatie en bij Lyndsey heb ik het idee dat Dave de broek aan heeft in huize Volders.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:44:38 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76554927
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef Saphia het volgende:e en bij Lyndsey heb ik het idee dat Dave de broek aan heeft in huize Volders.
ja....en nee
In die keukenzaak kreeg ze dr zin.
En bij het uitzoeken van de badkamer had hij ook niks te zeggen.
pi_76554955
maakt hem t uit, hij hoeft t niet schoon te maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:52:55 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76555238
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
maakt hem t uit, hij hoeft t niet schoon te maken
Hij wilde een duobad, zij bubbels.
Wij hebben een bubbelbad en dat ding staat nooit aan. Zou liever een groot bad hebben
pi_76555373
wij hebben een bubbelbad en tis echt heerlijk Gebruik het best vaak. (lekker als je last van je rug hebt ofzo) En we kunnen er makkelijk samen in dus das nog beter
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76555389
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes

In mijn gids staat dat het vrijdag wéér om 23:45 komt, krijg nou toch echt de *#* met dat klote tijdstip. Feestdagen zijn voorbij en weer blijven ze het zo laat gooien
En wat er dan om 21:30 komt staat er niet, alleen "onbekend". Ik hoop dat het gewoon een foute programmering van de gids zelf is
Ik vind het wel lekker dat late tijdstip. Mijn vriend wil altijd popstars zien en dat loopt week na week uit...soms tot tegen 11 uur aan. Dan is er niet veel Pfaffs meer te zien...Misschien is dat wel een van de redenen dat het verschoven is...

en dat onbekende is ´de familie Jackson´
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:03:28 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76555612
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben een bubbelbad en tis echt heerlijk Gebruik het best vaak. (lekker als je last van je rug hebt ofzo) En we kunnen er makkelijk samen in dus das nog beter
maakt hij ook zoveel herrie? Want dat is de voornamelijke reden dat hij hier niet aan gaat. Zelfde geldt voor de jetstream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')