Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:18 schreef Grunsfan het volgende:
Nee, Nicolas heeft nog nooit gezegd dat hij het zal doorvertellen!![]()
En dat Engels inderdaad! Dat stukje met JM bij Graceland.
DIe gids; "does your house look like this?"
JM:"hahahaha"
JM: tegen Sam: 'Wat zegt ie??"
Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je ook van Vrijdag waar ze bij dat interview met woordjes er doorheen kwam (doen ze zei dat de familie al jaren zwart gemaakt wordt) of dat dan niet?
Daar viel het mij ineens op, kwam een beetje treurig over
doen heel veel vlamingen (dat liedje)quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om dát engels, maar om al dat huis tui en keuken engels wat ze tussendoor gebruiken.
Ik bedoel. Waarom zingen ze in hemelsnaam: happy birthday en niet gewoon lang zal ze leven?
Waar maak jij je dan weer druk om? Wij zingen met de kleine kinderen van me broer ook happy birthday omdat ze dat leuk vinden om in een andere taal iets te zingen, er gebruiken zoveel mensen Engelse woorden voor iets.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdag niet gezien, maar ik bedoel gewoon al het overbodige engels waar ook Nederlandse woorden voor zijn.
Ik heb zo even (behalve die happy birthday) geen concreet voorbeeld.
Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Ze had ook'grote broer' kunnen op schrijven.
Wat maakt dát nou weer uitquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:
Ohja, nog een voorbeeld. Toen Lindsey de 2de zwangerschap ging aankondigen, maakte ze een romper voor bruce waar big brother opstond. Ofja, er stond broter ofzoiets op, fout geschreven ook nog.
Ze had ook'grote broer' kunnen op schrijven.
Mja, verloedering van de Nederlandse taal. Maar dat is mijn gebrek. Zoals ik al zei. Ieder zn ding.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat maakt dát nou weer uitIk zou zelf ook geen 'grote broer' broer kiezen omdat ik dat net zo niks vind als teksten met "lief" op de romper. Maar dat is gewoon persoonlijk, lekker boeiend wat iemand kiest, je kiest het omdat je het zelf toch leuk vindt?
En of je nou broer/brother/menneke kiest, prima toch
Moeten we soms allemaal in het oer-Nederlands blijven hangen.
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?
En Happy birthday wordt op elke school tegenwoordig wel gezongen, en thuis.
Kelly heeft er idd ook een handje van.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:33 schreef Koningin het volgende:
Dat engels is vooral bij Kelly en Sam, tenminste dat is mijn idee.
Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je dan van de namen van alle Pfaff kinderen, moeten we ook allemaal verplicht een Nederlandse naam uit de Top 10-namenlijst?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:38 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Alles beter dan die paupernamen die hun kinderen nu hebben.
Keanu, Shania, Kenji....ga toch weg
Doen we ook nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:25 schreef amaranta het volgende:
Laten we er aub geen ruzie om maken.
alle kleinkinderen hebben toch ook Engelse namen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vind ik ook vreselijkMaar ik doelde op de Engelse, aangezien het over Engels/Nederlands ging
Dus Debby, Kelly, Lindsey
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
alle kleinkinderen hebben toch ook Engelse namen?(of komen die namen ergens anders vandaan?
)
even opgezocht, Kenji is Japans en Keano Hawaiiaansquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kenji en Keanu klinken voor mij als namen uit Afrika ofzo
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
even opgezocht, Kenji is Japans en Keano Hawaiiaans
Ook erg ja. Wat is er mis met de oud-Belgische namen als Veerle of Goedele?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vind ik ook vreselijkMaar ik doelde op de Engelse, aangezien het over Engels/Nederlands ging
Dus Debby, Kelly, Lindsey
Wederom onze grote vriendin Debby!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
Kleine toevoeging (nu we het toch over ergernissen hebben), ik vind het zo irritant dat er een paar Pfaffs bij zijn die vrijwel constant een kauwgompie kauwen als een herkauwende koe!!![]()
Die was goud inderdaad!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:03 schreef Rauzer het volgende:
Die Duitse vrouw
"Are you talking to me?"
ja....en neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef Saphia het volgende:e en bij Lyndsey heb ik het idee dat Dave de broek aan heeft in huize Volders.
Hij wilde een duobad, zij bubbels.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
maakt hem t uit, hij hoeft t niet schoon te maken
Ik vind het wel lekker dat late tijdstip. Mijn vriend wil altijd popstars zien en dat loopt week na week uit...soms tot tegen 11 uur aan. Dan is er niet veel Pfaffs meer te zien...Misschien is dat wel een van de redenen dat het verschoven is...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
TerugVindPfaffertjes
In mijn gids staat dat het vrijdag wéér om 23:45 komt, krijg nou toch echt de *#* met dat klote tijdstip.Feestdagen zijn voorbij en weer blijven ze het zo laat gooien
En wat er dan om 21:30 komt staat er niet, alleen "onbekend". Ik hoop dat het gewoon een foute programmering van de gids zelf is
maakt hij ook zoveel herrie? Want dat is de voornamelijke reden dat hij hier niet aan gaat. Zelfde geldt voor de jetstream.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben een bubbelbad en tis echt heerlijkGebruik het best vaak. (lekker als je last van je rug hebt ofzo) En we kunnen er makkelijk samen in dus das nog beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |