Ik zou niet durven te zeggen wat er dan met me gebeurt. Ik ben bang dat ik zoveel drink dat ik de dag erna vergeten ben dat we het WK gewonnen hebben en er geen herinnering mee van hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef Shivan het volgende:
Stiekem maakt het mij niks uitAls ze maar winnen!
[optimisme] een voorbodequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:23 schreef Urquhart het volgende:
Aan de andere kant: dat shirt van 1988 was ook niet om aan te zien
En toen wonnen we
Wat een bazenelftal hadden we toen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die oude outfits veel leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen je tenminste nog bovenbeen zag.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die oude outfits veel leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef Frederick_Blah het volgende:
Wat een ongelooflijk lelijk shirt
En dat.quote:
Dat team ook niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Jules4Barca het volgende:
Dit shirt was toch beste oké?
[ afbeelding ]
Die was nog lelijker en vooral heel saai.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Jules4Barca het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Jules4Barca het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Jules4Barca het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een shirt zonder uitstralingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Jules4Barca het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ook een lelijk shirt, maar daar wonnen we wel in. Dus wie weet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef Happel het volgende:
'88 was het enige mooie shirt, dat ik ken.
[ afbeelding ]
Het lelijkste sgirt ooit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:23 schreef Urquhart het volgende:
Aan de andere kant: dat shirt van 1988 was ook niet om aan te zien
En toen wonnen we
Eens. Die blauwe uit 2000 is toch een prima uitshirt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
Wk 1998/Euro 2000 waren wmb. de mooiste shirts van de laatste jaren.
Die was ook wit... enkel de finale werd met oranje broek gespeeld...quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:47 schreef popolon het volgende:
Ach, het shirt van '88 was niet eens lelijk, het was de combinatie met de broek. Die had wit moeten zijn.
Ja verrek, zo was het, dus valt het erg mee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:16 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Die was ook wit... enkel de finale werd met oranje broek gespeeld...
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie heeft toch het mooiste shirt van het WK
Heeft Brazilië ergens in de laatste 50 jaar hun shirt veranderd? Ik denk het niet. Waarom moet dit bij Nederland dan wel?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:34 schreef Jules4Barca het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat dit ook een optie is, gewoon het retro-Brazil shirt.
Alleen dan uiteraard andere kleuren; het gele spierwit en de groene
randen oranje.
Andere optie is gewoon blauw shirt met oranje, vind ik ook mooi staan.
Sterk argumentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |