Doeggies?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
Zeg: doeggies.![]()
Doe ik ook altijd. Intiem maar toch neutraal.
Dat is lomp.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef Sinceria het volgende:
Zeg: mazzel
Stoer en toch doeltreffend.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Biels het volgende:
Gewoon afsluiten zonder wat te zeggen. Je moet mysterieus blijven.
Ja.quote:
Klinkt als een imbeciel die voodoo uit wil spreken..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt geljk, maar ik vind hoedoe ook wel heelklinken.
Zeg het eens hardop!
Dat zij ik laatst tegen iemand uit friesland. Die begreep er geen flikker van.quote:
idd, precies op het moment dat je een melding ziet als "kLeInKuTjUhhhHquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Biels het volgende:
Ja, mijn signature-afsluiting.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd, precies op het moment dat je een melding ziet als "kLeInKuTjUhhhHO+ {luf joe ferevah} is een bericht aan het typen".
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
waarom doei zeggen..gewoon je msn afmelden.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef defibrillator het volgende:
Beste fokkers,
Men kent mij als een sociaal zeer vaardige jongen
Ja en bedankt he, dat zei ik dus tegen mijn oud-oom en die wil nu een ernstig gesprek met me voeren over de toekomst van het vaderlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Zeg gewoon dag prinses
doet het altijd goed!
lol
Ja ik ook op Hyves heb je verse smilies die je op msn kunt gebruiken bij de chicksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zeg altijd doeii (K) :$
Baas je weettoch
En ik heb hele lieve smilies op msn zoals kusje geven enzo![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:42 schreef zovty het volgende:
Maar even serieus, jullie beweren dus allemaal dat jullie gesprekken hebben waarbij je meer kunt zeggen dan "hoi" voor je geblockt bent?
Je bent ook van de afkortingen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:15 schreef Joran-Joran het volgende:
Nwly, ntb, zsmp(K) Keuzes zat.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een gedeelte van de jeugd, dat kan wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:15 schreef Rnie het volgende:
god o god...kan ik met 20 jaar (nat achter de oren) een pleurishekel hebben aan de jeugd?
Je hebt het verwoord hoe ik het daadwerkelijk bedoelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:17 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een gedeelte van de jeugd, dat kan wel.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:15 schreef Rnie het volgende:
Doei HVJ WJNMK KNMZJ (K)(K):$:$ (F)(F)
zo neem ik afscheid als ik met mijn vriendinnetje msn...
god o god...kan ik met 20 jaar (nat achter de oren) een pleurishekel hebben aan de jeugd?
Vraag ik me ook af inderdaad..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:36 schreef Acinonyx het volgende:
-wie ons breekt breek ik
-best friends for life
waarom weet ik dit
Die wou ik postenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:36 schreef Acinonyx het volgende:
-wie ons breekt breek ik
-best friends for life
waarom weet ik dit
Say no 2 drugs!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KNZJ WJENMK WZNTTB WOBBIT (F) (F) 28-12-2009 (L) :$ (L)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Watte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:22 schreef Apebeer het volgende:
Doe gewoon:
Doei (K)(L)(K)(L)(K)(L)(K) WJNMK ILY HVJ KUS
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wil je nooit meer kwijt, I love you, Hou van je, kus.
Kunnen wij hieruit iets concluderen, Ynuhhtjuhh ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dank (voor de uitleg)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger ook weleens gebruikt, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kunnen wij hieruit iets concluderen, Ynuhhtjuhh ?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nerd. Ik zeg altijd:
groetjes,
veldmuis
lolquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en bedankt he, dat zei ik dus tegen mijn oud-oom en die wil nu een ernstig gesprek met me voeren over de toekomst van het vaderland
Hahahah jij hebt geen msnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
lol
ik zeg eigenlijk nooit doei op msn...
A:ik heb geen msn![]()
B: ik ben asociaal
C: er is niemand online
D: we are talking all over the day dus waarom dan doei zeggen als je msn morgen weer aan doet..?
Moet kunnen bij je msn vrienden toch?
zo zo grote mond!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef Opkloter het volgende:
ik zeg altijd, " Juw!!! " ook tegen chicks, als ze daar al niet tegen kunnen mogen ze zowiezo optyven
Dat laatste zeg je ook tegen mij en ik ben geen meisje, hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:28 schreef Daniane het volgende:
Als ik ga zeg ik doeixx ofzo.
Als ik geen zin in iemand heb doei
en tegen mijn beste vriendinnen xxloveyouu![]()
i do?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat laatste zeg je ook tegen mij en ik ben geen meisje, hoe zit dat dan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
i do?volgens mij klik ik gewoon op afmeldenblokkeren hoor.
Niet liegen nou he!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
i do?volgens mij klik ik gewoon op afmelden hoor.
Je kwetst me nu gewoonquote:
Bij mij zegt ze altijd :quote:
Hmmm is dat zo...je 2e topic loopt niet erg storm??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:11 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Hoi Nadia, ik ben nog steeds onder de indruk van jou![]()
komt omdat jij geband was, anders was het t dikste topic ooit gewordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hmmm is dat zo...je 2e topic loopt niet erg storm??
FOUTTTT!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hahahah jij hebt geen msn!! Jij bent asociaal
!!!! Jij hebt geen vrienden want niemand is online
![]()
!!!!!!
..nee ok...dan weet ik dat ook voortaan....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:33 schreef Siddartha het volgende:
Ik zeg altijd
"Mijn moeder moet nu op internet. Doei. "
Doet het erg goed bij de chickies.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Biels het volgende:
zowiezoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef Opkloter het volgende:
ik zeg altijd, " Juw!!! " ook tegen chicks, als ze daar al niet tegen kunnen mogen ze zowiezo optyven
Niet echt..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
zowiezo![]()
Ik zeg altijd lata xx.
Dat diggen ze wel geloof ik.Ik merk nu pas dat ik de betekenis van alle bovengenoemde afkortingen weet, dan ga je soms toch twijfelen aan jezelf.
Maar er is geen Dquote:
Serieus reageren.quote:
Geeft niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:46 schreef n0ir het volgende:
Zeg ciao want meisjes vinden Italianen heet!!
En zeg welterusten.
Fijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geeft niet.
Stiekem zeg ik altijd doeii (K), maar daar durf ik nooit echt voor uit te komen.
Kun je dat uitleggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
.
Maar eigenlijk hoort een gozer gewoon droog te zijn en iets in de richitng te zeggen van '' gotta go bye *naam*'' en dan gelijk offline gaan
Later alligator. Bye fly. Take care, bear.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn.
Hoezo niet? Dat is nog best oke hoor.
Maar eigenlijk hoort een gozer gewoon droog te zijn en iets in de richitng te zeggen van '' gotta go bye *naam*'' en dan gelijk offline gaan
stereotype man denk ikquote:
Waarom in het Engels? Omdat Engels de voertaal op wow is ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn.
Hoezo niet? Dat is nog best oke hoor.
Oh ja, 'hoogachtend, *naam*' is beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:51 schreef Thomas B. het volgende:
Doei zeggen in het algemeen.. we zijn toch geen boeren
''dat''? Lekker vaag..maar goed ik denk dat je bedoelt waarom een gozer dat hoort te doen?quote:
Ja, dat is de reden inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom in het Engels? Omdat Engels de voertaal op wow is ofzo?
Vaag..valt toch wel mee iksdee. Maargoed..dankjewel voor je uitlegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''dat''? Lekker vaag..maar goed ik denk dat je bedoelt waarom een gozer dat hoort te doen?
Omdat dat gewoon sexy en mannelijk is..als je het mij vraagt![]()
Jongens horen niet (net als meiden) triest een kwartier lang afscheid te nemen.
hou gewoon zoveel van je dat ik je nooit meer kwijt wil en je altijd luft doe het water woest gezondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Doks het volgende:
hgzvjdijnmkwejaludhwwg.......... Ja die zei iemand ooit..... benieuwd wat t betekent? XD
ik zeg gewoon: spreek/zie je wel weer
Die quote staat daar niet voor niets, baklap.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''dat''? Lekker vaag..maar goed ik denk dat je bedoelt waarom een gozer dat hoort te doen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:00 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Die quote staat daar niet voor niets, baklap.
Ligt eraan wie je schrijft, maar in veel gevallen wel ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, 'hoogachtend, *naam*' is beter.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Zeur niet, jij hebt ten minst een vriendin.
closequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:59 schreef Apebeer het volgende:
[..]
hou gewoon zoveel van je dat ik je nooit meer kwijt wil en je altijd luft doe het water woest gezond
''Slimmerd'', als je even nadenkt weet je ook wel dat ''dat'' niet per se op heel het stukje (van mij dus)hoeft te slaan maar het kon ook gaan om één specifiek deel waar die uitleg over wilde.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:00 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Die quote staat daar niet voor niets, baklap.
wil je met mij msn'en marokkaanse18?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Slimmerd'', als je even nadenkt weet je ook wel dat ''dat'' niet per se op heel het stukje (van mij dus)hoeft te slaan maar het kon ook gaan om één specifiek deel waar die uitleg over wilde.
Er zat maar één punt in het gequote stukje, flapdrol.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Slimmerd'', als je even nadenkt weet je ook wel dat ''dat'' niet per se op heel het stukje (van mij dus)hoeft te slaan maar het kon ook gaan om één specifiek deel waar die uitleg over wilde.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:03 schreef AdvancedPower het volgende:
Zeur niet, jij hebt ten minst een vriendin.
Dus? Dan kan het toch nog wel gaan om een onderdeel uit die zin?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Er zat maar één punt in het gequote stukje, flapdrol.
Niet goed ingeburgerd, aan je username te zien?
En het maar niet snappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus? Dan kan het toch nog wel gaan om een onderdeel uit die zin?![]()
Goed genoeg, mafkees.
ik vroeg je watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus? Dan kan het toch nog wel gaan om een onderdeel uit die zin?![]()
Goed genoeg, mafkees.
Lol, wilde net zegge...had even nagedacht joh was je dr zelf achter gekomen^^quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:15 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Er zat maar één punt in het gequote stukje, flapdrol.
Niet goed ingeburgerd, aan je username te zien?
hou gewoon zoveel van je dat ik je nooit meer kwijt wil en je alle liefde uit de hele wereld wil geven..... tsja je hebt van die mensenquote:
Groetjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:19 schreef Repeat het volgende:
TS maakt wel een goed punt hoor. Ik mailtjes of sms'jes baar vrouwen weet ik ookcnooit wat ik moet neerzetten. Groetjes klinkt zo gay, maar x of liefs kan ook echt niet.
WoW.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom in het Engels? Omdat Engels de voertaal op wow is ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
xxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Groetjes![]()
![]()
Gewoon zakelijk doeii (K) :$
Ohyeah babyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger ook weleens gebruikt, ja.
Maar, jij bent Marokkaans!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik geef toe Doeii :$ xxquote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik geef toe Doeii :$ xx
gebruik ik ook wel eens
Zolang die bloos er maar in zit
Daar gaat et om
Ik heb daar verschillende smilies voor. of een simpel: Cya!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef defibrillator het volgende:
Beste fokkers,
Men kent mij als een sociaal zeer vaardige jongen. Echter kom ik er tot mijn schrik achter dat ik enige moeite heb met het op msn afscheid nemen van voornamelijk 16-jarige meisjes die ik in mijn veroveringsportefeuille heb opgenomen. Een simpele 'doei', 'later', of 'groetjes' ken echt niet meer na de veelal intieme gesprekken die ik met de laatst genoemde groep voer. Helaas is het vrouwelijk geslacht bevoorrecht met het comfort van het gebruiken van simpele, nietszeggende tekens, zoals 'Xx, xx, of x'. Als man zijnde kan ik dergelijke tekens niet over mijn virtuele tong krijgen. Dit brengt mij dus tot een dilemma.
Klacht: doei zeggen op msn
Dat dus. Ze merken het vanzelf wel als ik offline sta en niet meer reageer.quote:
Want een echte Fok!'er laat de chicks gewoon naar hem toe komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze merken het vanzelf wel als ik offline sta en niet meer reageer.
Jouw ondertitel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg altijd doeidoeii bij sma's + wat lieve smileys jwz.
Jij gebruikt Twitter?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef Stuart het volgende:
MSN gebruiken. Fuck me, in wat voor wereld leef jij zeg
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wil je met mij msn'en marokkaanse18?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |