Doeggies?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
Zeg: doeggies.![]()
Doe ik ook altijd. Intiem maar toch neutraal.
Dat is lomp.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef Sinceria het volgende:
Zeg: mazzel
Stoer en toch doeltreffend.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Biels het volgende:
Gewoon afsluiten zonder wat te zeggen. Je moet mysterieus blijven.
Ja.quote:
Klinkt als een imbeciel die voodoo uit wil spreken..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt geljk, maar ik vind hoedoe ook wel heelklinken.
Zeg het eens hardop!
Dat zij ik laatst tegen iemand uit friesland. Die begreep er geen flikker van.quote:
idd, precies op het moment dat je een melding ziet als "kLeInKuTjUhhhHquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Biels het volgende:
Gewoon afsluiten zonder wat te zeggen. Je moet mysterieus blijven.
Ja, mijn signature-afsluiting.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd, precies op het moment dat je een melding ziet als "kLeInKuTjUhhhHO+ {luf joe ferevah} is een bericht aan het typen".
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:13 schreef nadiaschoonheid het volgende:
waarom doei zeggen..gewoon je msn afmelden.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef defibrillator het volgende:
Beste fokkers,
Men kent mij als een sociaal zeer vaardige jongen
Ja en bedankt he, dat zei ik dus tegen mijn oud-oom en die wil nu een ernstig gesprek met me voeren over de toekomst van het vaderlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Zeg gewoon dag prinses
doet het altijd goed!
lol
Ja ik ook op Hyves heb je verse smilies die je op msn kunt gebruiken bij de chicksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik zeg altijd doeii (K) :$
Baas je weettoch
En ik heb hele lieve smilies op msn zoals kusje geven enzo![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:42 schreef zovty het volgende:
Maar even serieus, jullie beweren dus allemaal dat jullie gesprekken hebben waarbij je meer kunt zeggen dan "hoi" voor je geblockt bent?
Je bent ook van de afkortingen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:15 schreef Joran-Joran het volgende:
Nwly, ntb, zsmp(K) Keuzes zat.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een gedeelte van de jeugd, dat kan wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:15 schreef Rnie het volgende:
god o god...kan ik met 20 jaar (nat achter de oren) een pleurishekel hebben aan de jeugd?
Je hebt het verwoord hoe ik het daadwerkelijk bedoelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:17 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een gedeelte van de jeugd, dat kan wel.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:15 schreef Rnie het volgende:
Doei HVJ WJNMK KNMZJ (K)(K):$:$ (F)(F)
zo neem ik afscheid als ik met mijn vriendinnetje msn...
god o god...kan ik met 20 jaar (nat achter de oren) een pleurishekel hebben aan de jeugd?
Vraag ik me ook af inderdaad..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:36 schreef Acinonyx het volgende:
-wie ons breekt breek ik
-best friends for life
waarom weet ik dit
Die wou ik postenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:36 schreef Acinonyx het volgende:
-wie ons breekt breek ik
-best friends for life
waarom weet ik dit
Say no 2 drugs!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
KNZJ WJENMK WZNTTB WOBBIT (F) (F) 28-12-2009 (L) :$ (L)
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |