Ohyeah babyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger ook weleens gebruikt, ja.
Maar, jij bent Marokkaans!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''dat''? Lekker vaag..maar goed ik denk dat je bedoelt waarom een gozer dat hoort te doen?
Omdat dat gewoon sexy en mannelijk is..als je het mij vraagt![]()
Jongens horen niet (net als meiden) triest een kwartier lang afscheid te nemen.
Ik geef toe Doeii :$ xxquote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik geef toe Doeii :$ xx
gebruik ik ook wel eens
Zolang die bloos er maar in zit
Daar gaat et om
Ik heb daar verschillende smilies voor. of een simpel: Cya!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:04 schreef defibrillator het volgende:
Beste fokkers,
Men kent mij als een sociaal zeer vaardige jongen. Echter kom ik er tot mijn schrik achter dat ik enige moeite heb met het op msn afscheid nemen van voornamelijk 16-jarige meisjes die ik in mijn veroveringsportefeuille heb opgenomen. Een simpele 'doei', 'later', of 'groetjes' ken echt niet meer na de veelal intieme gesprekken die ik met de laatst genoemde groep voer. Helaas is het vrouwelijk geslacht bevoorrecht met het comfort van het gebruiken van simpele, nietszeggende tekens, zoals 'Xx, xx, of x'. Als man zijnde kan ik dergelijke tekens niet over mijn virtuele tong krijgen. Dit brengt mij dus tot een dilemma.
Klacht: doei zeggen op msn
Dat dus. Ze merken het vanzelf wel als ik offline sta en niet meer reageer.quote:
Want een echte Fok!'er laat de chicks gewoon naar hem toe komen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze merken het vanzelf wel als ik offline sta en niet meer reageer.
Jouw ondertitel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zeg altijd doeidoeii bij sma's + wat lieve smileys jwz.
Jij gebruikt Twitter?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:38 schreef Stuart het volgende:
MSN gebruiken. Fuck me, in wat voor wereld leef jij zeg
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wil je met mij msn'en marokkaanse18?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |