Niet echt..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
zowiezo![]()
Ik zeg altijd lata xx.
Dat diggen ze wel geloof ik.Ik merk nu pas dat ik de betekenis van alle bovengenoemde afkortingen weet, dan ga je soms toch twijfelen aan jezelf.
Maar er is geen Dquote:
Serieus reageren.quote:
Geeft niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:46 schreef n0ir het volgende:
Zeg ciao want meisjes vinden Italianen heet!!
En zeg welterusten.
Fijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Geeft niet.
Stiekem zeg ik altijd doeii (K), maar daar durf ik nooit echt voor uit te komen.
Kun je dat uitleggen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
.
Maar eigenlijk hoort een gozer gewoon droog te zijn en iets in de richitng te zeggen van '' gotta go bye *naam*'' en dan gelijk offline gaan
Later alligator. Bye fly. Take care, bear.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn.
Hoezo niet? Dat is nog best oke hoor.
Maar eigenlijk hoort een gozer gewoon droog te zijn en iets in de richitng te zeggen van '' gotta go bye *naam*'' en dan gelijk offline gaan
stereotype man denk ikquote:
Waarom in het Engels? Omdat Engels de voertaal op wow is ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fijn.
Hoezo niet? Dat is nog best oke hoor.
Oh ja, 'hoogachtend, *naam*' is beter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:51 schreef Thomas B. het volgende:
Doei zeggen in het algemeen.. we zijn toch geen boeren
''dat''? Lekker vaag..maar goed ik denk dat je bedoelt waarom een gozer dat hoort te doen?quote:
Ja, dat is de reden inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom in het Engels? Omdat Engels de voertaal op wow is ofzo?
Vaag..valt toch wel mee iksdee. Maargoed..dankjewel voor je uitlegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''dat''? Lekker vaag..maar goed ik denk dat je bedoelt waarom een gozer dat hoort te doen?
Omdat dat gewoon sexy en mannelijk is..als je het mij vraagt![]()
Jongens horen niet (net als meiden) triest een kwartier lang afscheid te nemen.
hou gewoon zoveel van je dat ik je nooit meer kwijt wil en je altijd luft doe het water woest gezondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:37 schreef Doks het volgende:
hgzvjdijnmkwejaludhwwg.......... Ja die zei iemand ooit..... benieuwd wat t betekent? XD
ik zeg gewoon: spreek/zie je wel weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |