Indigio/kristal hype is echt iets voor westerlingen. Maar de Surinamers en import nederlanders uit Indonesie zijn hele fanatieke believers in magie,voorouderverering en dat soort dingen. Ieder zijn eigen gekte moet je maar denken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of allochtonen ook meedoen aan deze flauwekul, maar het lijkt me inderdaad typisch iets voor Nederlanders om je kind te betitelen als speciaal en bijzonder, om te voorkomen dat heel NL weet dat het gewoon een irritant rotkind is.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef aychelle het volgende:
triest dat hier zo op gereageerd word.Jullie zijn jaloers omdat jullie enige gave bier drinken is.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef aychelle het volgende:
triest dat hier zo op gereageerd word.Jullie zijn jaloers omdat jullie enige gave bier drinken is.
The planet of the apes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:29 schreef Garisson72 het volgende:
Vertel eens aychelle, van welke ster kom jij?
Vooral dit dus. Verder is het gewoon kansloos.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef Westerling het volgende:
Je zou je kapot lachen als het niet betekende dat er straks weer een hele stoet onopgevoede koters extra bijkomt.
Had je ook leraren in gewaden die engelenliederen kwamen zingen en moest je ook runen tekenen enzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef -Beer- het volgende:
Ik zat ook op een vrije school, maar ik ben wel redelijk normaal geloof ik.
Nee, wel kinderen uit lager klassen die met kerst liedjes kwamen zingen voor hogere klassen. Moest wel goed kunnen tekenen ja, maar geen runen. Eerder iets uit een verhaal dat ons verteld was.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Had je ook leraren in gewaden die engelenliederen kwamen zingen en moest je ook runen tekenen enzo?
en als je nou niet goed was in tekenen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 02:59 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee, wel kinderen uit lager klassen die met kerst liedjes kwamen zingen voor hogere klassen. Moest wel goed kunnen tekenen ja, maar geen runen. Eerder iets uit een verhaal dat ons verteld was.
Ik vertaal de moeders even:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar als ik die quotes lees uit dat artikel, lijkt het alsof die ouders het indigo-zijn van hun kinderen als excuus gebruiken om ze niet op te hoeven voeden, of in ieder geval geen regels op te hoeven stellen. En om dat het probleem van de omgeving te maken ipv die van hen.Moet toch niet gekker worden zoiets.
quote:
Wij vangen allemaal veel straling op in ons leven, maar ipv superkrachten krijgen we er kanker van.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Het vergt ook wel een erg naïef persoon om vervolgens te denken dat trillingen uit de kosmos kunnen pikken iets positiefs is ipv negatief...
With great power, comes great responsibility.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef aychelle het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef Oorbeer het volgende:
Mijn kind krijgt later ook zo'n opvoeding, niks mis mee.
Beetje respect voor de astrale wereld graag.
Heet totale inactiviteit van de ouders in het leven van hun kind tegenwoordig opvoeden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
![]()
Je zou maar je hele opvoeding op zoiets baseren
Ja of gewoon oliedom, da's ook moeilijk voor ouders om zoiets toe te geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Je ziet dat soort ouders elk jaar als ze hun kinderen in de kleuterklas plaatsen. De onderwijzers lachen de ouders hartelijk uit. Het is jammer dat ze meestal in de problemen komen als ze de ouders ermee confronteren dat hun kind gewoon vreselijk slecht opgevoed is.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef Oorbeer het volgende:
Mijn kind krijgt later ook zo'n opvoeding, niks mis mee.
Beetje respect voor de astrale wereld graag.
De zon. Ik maak deel uit van haar stralen, ik ben heet, warm, lief en rustgevend tegelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:29 schreef Garisson72 het volgende:
Vertel eens aychelle, van welke ster kom jij?
youre a dead manquote:
Weet ik niet meer :S :$ :$quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Siniti het volgende:
Omg gefeliciteerd is dit je succesvolste topic tot nu toe als je SC's niet meerekent???
nou je kan in ieder geval zeggen dat je een topic op slot hebt gekregen zonder een slotje te krijgen : @ XDquote:
Hahaha xD :3 Nog eveuhquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
nou je kan in ieder geval zeggen dat je een topic op slot hebt gekregen zonder een slotje te krijgen : @ XD
HahAhahA z0 goe3d van jouwww diee van mij krijgen altiijd slotjus van swarma :/quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha xD :3 Nog eveuhIk heb trouwens eerder een topic op slot gekregen bedenk ik me ineens. :$
xDquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha xD :3 Nog eveuhIk heb trouwens eerder een topic op slot gekregen bedenk ik me ineens. :$
Swarmaaa. =D xDquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
HahAhahA z0 goe3d van jouwww diee van mij krijgen altiijd slotjus van swarma :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |