Linkje: http://www.dejaap.nl/2009(...)ieve-indigokinderen/quote:“ Joshua zat inmiddels op een Vrije School, en op een dag draaide hij weer rondjes om zijn eigen as. ‘Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op.’ Karin ging googlen en vond wat ze zocht. Sites over kinderen als Joshua. Druk, slim, eigenwijs, soms vervelend, maar vooral: verkeerd begrepen. Nu wist Karin zeker: mijn zoon ís niet gek, hij is een indigokind. "
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:31 schreef smoking-snares het volgende:
nu alleen de slappe lach![]()
![]()
Soms geeft ze ook praktische tips. Bijvoorbeeld: hoe je het verschil ziet tussen een indigokind en een autist. Autisten hebben tics. Soms drummen ze op tafel: tik tik tik. Indigo’s drummen ook. Maar anders. Geen ‘tik tik tik’, maar ‘tik, tak, baf!’
*proest*quote:Barbara gelooft niet in het reguliere circuit. Heel zweverig is ze niet, maar toen ze zelf niet lekker in haar vel zat, had ze meer aan reiki dan aan therapie. Psychologen praatten haar alleen maar nog dieper de put in.
En dus schreef Barbara de school een brief: ‘Mijn dochter is een sterrenkind en bovendien hoogsensitief.’
Daar moest ik ook wel hard om lachen ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:31 schreef smoking-snares het volgende:
nu alleen de slappe lach![]()
![]()
Soms geeft ze ook praktische tips. Bijvoorbeeld: hoe je het verschil ziet tussen een indigokind en een autist. Autisten hebben tics. Soms drummen ze op tafel: tik tik tik. Indigo’s drummen ook. Maar anders. Geen ‘tik tik tik’, maar ‘tik, tak, baf!’
Die zitten voor de rest van hun jeugdige leven in de WAJONG. Wat wij weer mogen ophoesten natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef botterfly het volgende:
Wat heb ik nu al een medelijden met die kinderen als ze later in de grote boze wereld moeten overleven!
Das ook wel erg vind ik. Ja, sterrenkinderen zoeken nu eenmaal grenzen op. Ja, "normale" kinderen niet wil je zeggen?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef smoking-snares het volgende:
Maar boven alles zorgt Barbara ervoor dat Sofie altijd zichzelf kan zijn. Al betekent dat soms dat ze andermans grenzen overschrijdt. Laatst waren ze bij opa, Barbara’s vader. ‘Uw nieuwe auto heeft een lelijke kleur’, zei Sofie. En dat bleef ze maar herhalen. Totdat opa zijn hand hief; hij had haar bijna geslagen. Toen rende Sofie naar de slaapkamer. ‘Je had moeten ingrijpen,’ zei opa later tegen Barbara. ‘Nee’, antwoordde die, ‘dat doe ik niet. Sterrenkinderen zoeken nou eenmaal grenzen op, dus ook Sofie.’ Want als er een ding is dat Barbara heeft geleerd: Sofies gave is het probleem van de omgeving. Niet dat van Sofie. En al helemaal niet het hare.
ik ben stomverbaasd en tegelijkertijd heb ik de slappelach![]()
![]()
ojah, en een vage dude zei ooit dat mij aura paarsblauw was, maakt dit mij een sterrenkind![]()
![]()
![]()
de wereld is gestoord
Oeh mag ik Pieter voorbereiden?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef Fascination het volgende:
Hahahaha.![]()
"Pieter slaat geregeld zijn klasgenootjes in elkaar. Nee, dit is geen onbeschoft gedrag volgens de moeder. Pieter leert zijn klasgenootjes zich weerbaar op te stellen. Hij bereidt ze daarmee voor op de toekomst, waarin je het soms zwaar te verduren krijgt en sterk in je schoenen moet staan."
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef Fascination het volgende:
Hahahaha.![]()
"Pieter slaat geregeld zijn klasgenootjes in elkaar. Nee, dit is geen onbeschoft gedrag volgens de moeder. Pieter leert zijn klasgenootjes zich weerbaar op te stellen. Hij bereidt ze daarmee voor op de toekomst, waarin je het soms zwaar te verduren krijgt en sterk in je schoenen moet staan."
ze komen terecht bij nanny stellaquote:Op maandag 4 januari 2010 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das ook wel erg vind ik. Ja, sterrenkinderen zoeken nu eenmaal grenzen op. Ja, "normale" kinderen niet wil je zeggen?Ben benieuwd wat er van dat kind terechtkomt als ze nooit gecorrigeerd wordt.
Geloof me, niet veel. Je moet ze eens zien als je wel grenzen stelt, WOEST dat ze worden, gewoon geniaalquote:Op maandag 4 januari 2010 23:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das ook wel erg vind ik. Ja, sterrenkinderen zoeken nu eenmaal grenzen op. Ja, "normale" kinderen niet wil je zeggen?Ben benieuwd wat er van dat kind terechtkomt als ze nooit gecorrigeerd wordt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef Plantagehouder het volgende:
En dan blijft de Nederlandse tv steken bij help mijn man heeft een hobby en boer zoekt vrouw.
Dit moet gewoon een prachtig format zijn, zulke mensen bekijken.
Dus dat deden de Duitsers 70 jaar geleden! Nou snap ik het!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:33 schreef Fascination het volgende:
Hahahaha.![]()
Let op: elk kind kan dus wel in dit hokje passen.quote:Nieuwetijdskinderen kunnen de volgende kenmerken hebben:
* grote intuïtie
* wijze uitspraken op jonge leeftijd
* kunnen gevoelig zijn voor paranormale indrukken
* ze kunnen lichamelijk en emotioneel gevoelig zijn
* ze maken hun eigen keuzes
* ze voelen zich zeer betrokken bij de medemens en de natuur
* willen vaak als kind als geen vlees eten
* ze kunnen bijv. niet tegen grote mensenmassa's, ze krijgen het dan benauwd
* huilen vaak veel als baby
* hebben vaak heel veel fantasie
* soms kunnen ze niet eens naar de supermarkt, ze kunnen niet tegen de drukte en de vele emoties
Kut. Ik ben er ook eenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef cocomotion het volgende:
[..]
Let op: elk kind kan dus wel in dit hokje passen.
OMG: Het is een complete religie aan het worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef NotYou het volgende:
Pas trouwens maar op, ook op fok zitten ze!![]()
Nieuwetijd/Indigo - Kristalkinderen
te laat !,quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef capricia het volgende:
[..]
OMG: Het is een complete religie aan het worden.
Fokkers, hoedt U!
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef NotYou het volgende:
Pas trouwens maar op, ook op fok zitten ze!![]()
Nieuwetijd/Indigo - Kristalkinderen
Dit opent toch wel mijn ogen hoor.quote:Geen kristal, wel indigo.
Kristal kinderen zijn de generatie na indigo.. Dus al die kleine koters die nu rondlopen, mooi volk.
Even uitleggen.. Indigo kinderen zijn er zeg maar om de 'deuren te openen' voor de kristalkinderen. Wij beginnen met verandering, zij mogen het afmaken... Zeg maar.
Hmmmm indigo hebben als taak ogen te openen, mensen bewust maken en verder helpen.
Hoop alleen wel dat het lukt met de verkapte kut systemen van tegenwoordig maar daar ga ik wel van uit. We hebben de juiste timing haha laat ik het zo zeggen.
Gelukkig zijn de eisen om een kristalkind te zijn niet zo hoog!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
Dus nu hebben we indigokinderen, maar er bestaan dus ook kristalkinderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de eisen om een kristalkind te zijn niet zo hoog!Kan ik daarna ook een diamantkind worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Weet je wat dit is’, zei een andere moeder, ‘hij pikt trillingen uit de kosmos op"![]()
![]()
op level 41 kan je in combinatie met kosmossteen evoluerenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan ik daarna ook een diamantkind worden?
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de eisen om een kristalkind te zijn niet zo hoog!Klinkt als het opvoedingshandboek van een zeldzaam diersoort van Mars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alleen als je de waterpistool-aanval kan he. Anders mislukt het.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op level 41 kan je in combinatie met kosmossteen evolueren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |