Siem is Emily, Kanker, Earl Smith, MC Martin, Samir, en nog een paar van die faalaccountsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:36 schreef xericax het volgende:
1x niet ok van mij voor Glenn
wie is siem?
[ afbeelding ]
Hij is nu niet-oke, heb hem 3 keer niet ge-oked.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:21 schreef standaard_broodrooster het volgende:
oh en mag ik een verzoekje doen voor in de OP?
deze jongen:
http://g-lenn20.hyves.nl/
is 1 van de niet okers, ik heb een discussie met hem gehad en ben gelijk geband met arnold ukkepulk![]()
dus flink dwarszitten die aap, zeik zijn profielfoto onder!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Sheakedd het volgende:
[..]
Hij is nu niet-oke, heb hem 3 keer niet ge-oked.
Dat is het probleem dus. Hij kan Pake in 1 keer op niet oké zetten met 6 van die accounts!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Siem is Emily, Kanker, Earl Smith, MC Martin, Samir, en nog een paar van die faalaccounts
en als je hem nou blokkeerd?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. Hij kan Pake in 1 keer op niet oké zetten met 6 van die accounts!
Goed punt. Ik zal eens kijken of je iemand kan niet oké'en als je geblokkeerd bent.quote:
Oke, welkom.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:08 schreef Ensaf het volgende:
HALLO MENSEN!
IK BEN NIEUW HIER IN DIT TOPIC!
Wat is dat?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef xericax het volgende:
[ [url=//rGycVwoOGyNKUbuxarSl.gif]afbeelding[/url] ]
Duke Nukem.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol dan ga ik weer duke nukem 3d ofzo doen =p
Lol was zonet Duke Nukem aant doen. En nu ga ik denk ik Return to castle wolfenstein Spear of dinges doen!quote:
Return to Castle Wolfenstein.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol was zonet Duke Nukem aant doen. En nu ga ik denk ik Return to castle wolfenstein Spear of dinges doen!
En moet Wolf 3d ook nog doen.
En en!! Doom =p
Lol ook een fan van oude DOS games ? XDquote:Op zondag 10 januari 2010 16:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein.![]()
![]()
![]()
Dat zijn altijd leuke spellen, ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol ook een fan van oude DOS games ? XD
Ken je ook Crock and the legen of oro nogwatte
Ook zon epic spel. Je moet Dos Box downloaden
heb ik geloof ik ook nog gedaan. lol die oude games zijn grappig=p.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke spellen, ja.![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik altijd Skrap of Scrap, iets in die richting i.i.g speelde. Dat was een spel met een helicopter die je kon besturen en dan vanaf jou basis tanks of vrachtwagens met olie in de computer zijn basis moest weten te krijgen.
Hier ook een zieke.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:34 schreef Suusje-V het volgende:
Lisa is terug van een weekendje weg, maar haar eigenaar is wel behoorlijk ziek
Link naar die Hyvequote:Op zondag 10 januari 2010 19:30 schreef Suusje-V het volgende:
Wtf, bij sommigen van die free2add hyves kun je groepsberichten versturen.
Net dus ff gedaan dat ze me mogen uitnodigen..
ineens stuk of 12 uitnodigingen binnen
nog erger zelfs, als ze vragen wie ik ben antwoord ik:quote:
Kewlquote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Suusje-V het volgende:
http://add-me-free2add.hyves.nl/
http://free2addnetwork.hyves.nl/
http://defree2add.hyves.nl/
http://add-free2add.hyves.nl/
http://ikwilmeervriendenn.hyves.nl/
Gewoon de zoekfunctie gebruiken
Ja, maar als je meer vrienden hebt + een groot aantal 'normale' foto's, dan lijkt me het heel sterk als je verwijderd wordt door de Hyves HQ als je eenmaal op niet-ok staatquote:Op zondag 10 januari 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil alleen maar nep-Hyvers in mijn vriendenkring op Hyves.![]()
Behalve dan die chicks, en sommige mensen die ook dom zijn.
Ja, oké. Maar voor zover ik weet zijn er niet meer foto's van 'Jenz' op Internet.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, maar als je meer vrienden hebt + een groot aantal 'normale' foto's, dan lijkt me het heel sterk als je verwijderd wordt door de Hyves HQ als je eenmaal op niet-ok staat
Dan maak je 't alsnog geloofwaardiger door meer vrienden te addenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar voor zover ik weet zijn er niet meer foto's van 'Jenz' op Internet.
Weet ik niet, ik ben die foto een lange tijd geleden tegengekomen en heb hem toen opgeslagen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef xericax het volgende:
Trouwens die Jenz komt me wel heel bekend voor? Is het een Nederlander? Hij ziet er precies zo uit als m'n vorige buurman.
Jur.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef xericax het volgende:
de eerste..
Ben er eigenlijk wel zeker van dat die Jenz ene Jur uit Hellevoetsluis is,.. maar kan niets vinden over hem met google en weet vrij weinig van hem... jammer anders had je meteen andere foto's
Wie stuurde mij dit?quote:Ik vind het jammer dat we niet meer zoveel met elkaar omgaan na het fiasco in de kantine van de universiteit.
Het was toch zeker niet mijn schuld?:-o
quote:Verdomme, je belt nooit terug, mens! Ik weet dat onze date niet 'super' was maar dat geeft je geen reden om mijn belletjes te negeren! BIATCH!
groetjes Archibald.
ik heb 139 mensen gemaild je te addenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef Suusje-V het volgende:
Beter tippen Barry en Miranda me ff aan hun vrienden
Doe dat voor mij ook evenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef xericax het volgende:
[..]
ik heb 139 mensen gemaild je te adden
yayquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef xericax het volgende:
[..]
ik heb 139 mensen gemaild je te adden
de mailquote:doe Ron en Jenz ook maar ff adden, ze zijn allebei hun vrouwen kwijtgeraakt in een lift die van de elfde verdieping naar beneden stortte.
Ze kunnen wel wat vrienden gebruiken http://ronregen.hyves.nl
http://jenz--janssen.hyves.nl
Kan je ook reclamen maken dan voor een eenzame Viking. Die zijn ouders en zusje verloor in een ongeluk. En nu erg eenzaam is xD ?quote:
Zal morgen wat andere 'vrienden' in een groep stoppen en ze vragen je te adden.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan je ook reclamen maken dan voor een eenzame Viking. Die zijn ouders en zusje verloor in een ongeluk. En nu erg eenzaam is xD ?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
Ruzie tussen Vivian en haar zus, nu live op Barry's hyves!
Die Vivianquote:JA MAAR JE PROFIEL IS NIET ZICHTBAAR AAP.
IK GING OFFLINE OMDAT JIJ DE HELE TIJD IN BUITENLANDSE TAAL AAN HET PRATEN WAS, DAT NOEM IK DUS NIET ECHT PRATEN HE. JE ZEI STEEDS
lol
lol
lol
lol
lol
lol
EN JE LUISTERDE NIET NAAR WAT IK TE ZEGGEN HAD. DOM KUT KIND.
JE KAN ER GEWOON NIET TEGEN DAT IK MEER AANDACHT KRIJG DAN JIJ.
MAARJA, DAT KOMT ERVAN ALS JE LELIJK BENT GEBOREN ZONDER VRIENDEN
Allemaal net zo goed als dat AnG<3l jou kentquote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef Ensaf het volgende:
Tss, jullie kennen jullie vrienden geeneens!
Die 1-2 dagen zijn nu wel voorbij maar Igor staat nog op niet oké!quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Oh, ben jíj Archibald!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Die 1-2 dagen zijn nu wel voorbij maar Igor staat nog op niet oké!
Straks zit ik vast aan Archibald!
Had je dat nu pas door ?quote:
Ik wist dat Svart er achter zou komen. Die onverschrokken viking kan je ook niets verborgen houden.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Had je dat nu pas door ?
Karel Kruishaar
En archibald woont in kruishaar.. En hij zei tegen lisa iets over korfbal..
Dus het kon niet missen!
Lol waarom denk je dat ik met jou ging praten alsof ik je kon xD Aangezien ik niet zon geweldige band had met Karel hoopte ik het wel te krijgen met Archibaldquote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik wist dat Svart er achter zou komen. Die onverschrokken viking kan je ook niets verborgen houden.
Ik ga niet eens meer in op dit soort berichtenquote:van: Pertje
Aan: liesjee-beek
Hey Lisa alles goed ik heb je link van een vriendin van en het leek ne leuk om je beter te leren kennen dus vandaar dit bericht wat doe je eigelijk in het daagelijkse leven ? Ik ben zelf militair zoalske waarschijnlijk al gezien had grtz perry
ja dat heb je met in de 200 'vrienden'quote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer in op dit soort berichten
Heb laatst al moeten zeggen (uit iemand die in Zoetermeer woont) dat ik er pas net woon en dat ik dus niet uitga in 'LOC' ofzo
Haha, nouja maar als ik nu niet-ok verklaard & verwijderd wordt door hyves hq heb ik iig een goeie reden om te klagen, want wie zegt in godsnaam dat Lisa niet echt isquote:Op maandag 11 januari 2010 21:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
ja dat heb je met in de 200 'vrienden'
Ik snap echt niet waar het nou eigenlijk over gaatquote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef 9611Niels het volgende:
Whehe die Vivian en haar zus, iedereen keert zich tegen Vivian
Haha ja klopt, maar het is moeilijk om veel foto's te vinden van lelijke mensen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dan had je maar een lelijker meisje moeten kiezen! Famke had maar 1 iemand die een date wilde (die ene Marcel toen toch)
Ik wou ook! Met Achmed!!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dan had je maar een lelijker meisje moeten kiezen! Famke had maar 1 iemand die een date wilde (die ene Marcel toen toch)
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer in op dit soort berichten
Heb laatst al moeten zeggen (uit iemand die in Zoetermeer woont) dat ik er pas net woon en dat ik dus niet uitga in 'LOC' ofzo
Haha serieus?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef xericax het volgende:
[..]
![]()
die heb je van mij gekregen die vriend
kreeg al een bedankje van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |