Hmm zou jammer zijn als je niet terug komtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
Niks![]()
Hij word sowieso verwijderd omdat hij al zo'n 5 keer verwijderd is. Misschien maak ik wel een nieuwe, nieuw persoon, misschien niet.
BWHEHE JIJZELF DUS OOK!!11!!!1!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:59 schreef Penisbaard het volgende:
Iedereen in dit topic mag lepra krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
BWHEHE JIJZELF DUS OOK!!11!!!1!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Jenz ook weer leven in geblazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat me niet uit het veld ruimen door een paar domme Hyves die op Niet-OK drukken.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef Splutje het volgende:
Dus ik voeg zo net zanger Mikey toe omdat hij me een eckte baas lijkt, krabbelt ie: ken ik jou? Dus ik zeg zo ken je al je twaalfduizend vrienden dan? zegt ie : doei kneusje en blokkeert ie me
Zanger Mikey haat me
Ik was Pake en Karel. Nu niks, omdat Pake alweer op niet oké staatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wie ben jij nou dan, Keizer?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wie is Angel van FOK! eigenlijk?
Al wat bedacht ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik was Pake en Karel. Nu niks, omdat Pake alweer op niet oké staat
Hoe zielig kan je zijn.quote:kkr chappie,,
kom dn kkr mogool,,
je kkr ouders die dood gingen in vliegtuig,,
je zet zelf op je hyves je ma was hoer,,
kkr pakkiestaan met 3 tanden,,
kijk hoe je eruit ziet man,,
wollah schaam je gwn,,
ze maakt joke met jou hoor,,
denk je egt meid wilt met jou ga liedje luisteren vn gordon ofsow,,
Greetzz NaTTa:shades:
Laat hem maar in de waan dat het echt is.quote:Naardiertjuhh (187)
vandaag, 14:04wuahahaa,, neej joh denk je egt je ging togh al met die jenz!!!!
Greetzz NaTTa
Ps: srry maar zeg aub is joke met hem(dat hem leuk vind o_0---verzuipen we hem wel...)
ik hoop dat je dat niet meent want je loopt zelf te kutten met een nephyvesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat ik met Angel ga vissen denkt zo'n wigger dat ik echt met haar wil en dat ik echt ben.![]()
Krijg ik dit berichtje van hem:
[..]
Hoe zielig kan je zijn.
Ik snap je niet, en volgens mij snap jij mij niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:48 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat niet meent want je loopt zelf te kutten met een nephyves
Whehequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat ik met Angel ga vissen denkt zo'n wigger dat ik echt met haar wil en dat ik echt ben.![]()
Krijg ik dit berichtje van hem:
[..]
Hoe zielig kan je zijn.
Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Whehe![]()
Tip hem even aan mij, wil je?
ik snap er niks van, dit heb ik helemaal niet getypt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik snap je niet, en volgens mij snap jij mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |