Ik weet nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Argo het volgende:
http://marcelroubos.hyves.nl/
Deze gast zit on te niet okene denk ik hij zei op barrys hyve.
Marcel
marcel (379)
vandaag, 22:10
pestkankerfok

Helaas nog niet, ik zoek nog een geschikte foto. Ik denk dat een profiel met de oude Karel het niet lang uit zal houdenquote:

Beter doe je gewoon een normaal persoon met meerdere foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Helaas nog niet, ik zoek nog een geschikte foto. Ik denk dat een profiel met de oude Karel het niet lang uit zal houden

quote:

Hoeft niet Adolf is nu al voor de 4de keer terug zei hij tegen mij. En nog heeft hij geen banhammer. Terwijl als je Adolf in duwt bij zoeken je hem gewoon vind. Op de eerste pagina. Verander anders Karel's naam! Ik vermoed dat als je 1 x op niet ok staat ze je onderzoeken. En 2de keer krijg je ban. En ik denk niet dat ze echt fotos bij houden van wie ze geband hebben. Komt er een andere persoon van hyves HQ die jouw onderzoekt. Heb je kans dat je weer op ok staat. Dit zal wel verklaren waarom ik en barry nog leven. Er zit wss een luie gast bij hyves HQ.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Helaas nog niet, ik zoek nog een geschikte foto. Ik denk dat een profiel met de oude Karel het niet lang uit zal houden

Maar nadat Friedrich-Werner was verwijderd, was mijn nieuwe Friedrich-Werner heel snel weg, binnen een dag. Dus kennelijk houden ze het wel bij ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoeft niet Adolf is nu al voor de 4de keer terug zei hij tegen mij. En nog heeft hij geen banhammer. Terwijl als je Adolf in duwt bij zoeken je hem gewoon vind. Op de eerste pagina. Verander anders Karel's naam! Ik vermoed dat als je 1 x op niet ok staat ze je onderzoeken. En 2de keer krijg je ban. En ik denk niet dat ze echt fotos bij houden van wie ze geband hebben. Komt er een andere persoon van hyves HQ die jouw onderzoekt. Heb je kans dat je weer op ok staat. Dit zal wel verklaren waarom ik en barry nog leven. Er zit wss een luie gast bij hyves HQ.

quote:Marcel
Titel: -
Aan: liesjee-beek
2010-01-06 18:52:09
mooie foto wow

jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
Diezelfde Marcel die ook Famke stalkte?

Ik denk dat het gewoon verschillende beheerders zijn die checken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef KeizerKuzco het volgende:
Svart is goedgekeurd maar wij niet?Is Hyves gek geworden?

Whehe, dan móet het wel een Fokker zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Suusje-V het volgende:
Is die Marcel niet serieus een FOK!ker?
Op deze account krijg ik ook berichtjes van 'm
[..]

Welke bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef Argo het volgende:
Naah volgensmij is het die andere marcel er zijn er twee. Dat is die andere die B tard doet dat..

Nee, jij bedoelt marcel roubos. Ik bedoel een echte marcelquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef Argo het volgende:
Naah volgensmij is het die andere marcel er zijn er twee. Dat is die andere die B tard doet dat..

Probeert weer iemand tussen jullie te komen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Vivian is wel vaak boos op me sinds we getrouwd zijn

Ja, Svartquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Probeert weer iemand tussen jullie te komen?![]()

Famke, jammer dat die lieve meid van ons is heengegaanquote:

Klopt maar de reïncarnatie is wel wat leuker om naar te kijken!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Famke, jammer dat die lieve meid van ons is heengegaan![]()

Wel, je maakt Vivian boos!quote:

Wel veel spanningen in Barry en Vivians relatie of niet?quote:

Ze wordt telkens boos omdat mensen leugenachtige praatjes over Barry vertellenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wel veel spanningen in Barry en Vivians relatie of niet?![]()
Ze vertrouwd hem nog steeds niet?

maak eens een account aan! al die tvp'squote:

Omdat ik normaal rondlurk hier, maar dit toch ook wel erg leuk vind om aan mee te doen!!11quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef Argo het volgende:
Maar ligt het aan mij of komen er steeds meer trollende fakers ? Hoe komen ze toch bij ons uit.

quote:MichelMichelle zegt: (20:07) waar ken je me van?
Barry zegt: (20:07) van de scouting
MichelMichelle zegt: (20:08) okj

Dat was idd ontzettend snelquote:

Had allemaal andere foto's gevonden van Pakequote:

Hmm vreemd hoor. Of het moeten die /b/tards geweest zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Had allemaal andere foto's gevonden van Pake![]()
Echt binnen 10 minuten weg. Er hebben dus 6 mensen in die eerste 10 minuten al op niet oké gedrukt!
Hij word gehaat, denk ik

als je word gehaat ben je teveel geliefdquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Had allemaal andere foto's gevonden van Pake![]()
Echt binnen 10 minuten weg. Er hebben dus 6 mensen in die eerste 10 minuten al op niet oké gedrukt!
Hij word gehaat, denk ik

quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm vreemd hoor. Of het moeten die /b/tards geweest zijn

Hehe idd, en nog geen verdachte krabbelsquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Pake had dit keer meerdere foto's dus misschien komt hij door de controle heen

Nee alleen 1 krabbel van Vivianquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hehe idd, en nog geen verdachte krabbelsof wel?

En bedankt Svartquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Akwableet het volgende:
Vooruit, ik doe ook maar eens mee, uit verveling.
Kim Broekhuis uit Utrecht, 18jr

Zou hyves misschien een ban hebben gezet op iedereen die zich sinds kort aanmeld als 'Pake'?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm vreemd hoor. Of het moeten die /b/tards geweest zijn

Heet jij willem?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef Splutje het volgende:
Verdomme ik voeg de hele tijd per ongeluk mensen toe met mijn normale account
Nu heb ik pauper Michelle van de scouting op Hyves :´'

quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zou hyves misschien een ban hebben gezet op iedereen die zich sinds kort aanmeld als 'Pake'?
Zou wel lullig zijn als je écht Pake heet

Zou het niet doen, misschien kunnen ze IP-bans gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik registreer Pake wel onder een andere naam en emailadres!
Ik geef het nog 1 poging.

Igor bestaat al, Pake moet dan maar een tijdje onder die naam leven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zou het niet doen, misschien kunnen ze IP-bans geven

Maar Lisa heet nogsteeds geen Ilsequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Igor bestaat al, Pake moet dan maar een tijdje onder die naam leven.

Klopt, ik las het denk ik niet goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar Lisa heet nogsteeds geen Ilse

Iemand met foto's van Pake vergeef ik altijdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Klopt, ik las het denk ik niet goed![]()
Vergeef het hem!

Hmm zou jammer zijn als je niet terug komtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
Niks![]()
Hij word sowieso verwijderd omdat hij al zo'n 5 keer verwijderd is. Misschien maak ik wel een nieuwe, nieuw persoon, misschien niet.

BWHEHE JIJZELF DUS OOK!!11!!!1!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:59 schreef Penisbaard het volgende:
Iedereen in dit topic mag lepra krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
BWHEHE JIJZELF DUS OOK!!11!!!1!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Jenz ook weer leven in geblazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik laat me niet uit het veld ruimen door een paar domme Hyves die op Niet-OK drukken.![]()

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef Splutje het volgende:
Dus ik voeg zo net zanger Mikey toe omdat hij me een eckte baas lijkt, krabbelt ie: ken ik jou? Dus ik zeg zo ken je al je twaalfduizend vrienden dan? zegt ie : doei kneusje en blokkeert ie me
Zanger Mikey haat me

Ik was Pake en Karel. Nu niks, omdat Pake alweer op niet oké staatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wie ben jij nou dan, Keizer?

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wie is Angel van FOK! eigenlijk?

Al wat bedacht ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik was Pake en Karel. Nu niks, omdat Pake alweer op niet oké staat

Hoe zielig kan je zijn.quote:kkr chappie,,
kom dn kkr mogool,,
je kkr ouders die dood gingen in vliegtuig,,
je zet zelf op je hyves je ma was hoer,,
kkr pakkiestaan met 3 tanden,,
kijk hoe je eruit ziet man,,
wollah schaam je gwn,,
ze maakt joke met jou hoor,,
denk je egt meid wilt met jou ga liedje luisteren vn gordon ofsow,,
Greetzz NaTTa:shades:

Laat hem maar in de waan dat het echt is.quote:Naardiertjuhh (187)
vandaag, 14:04wuahahaa,, neej joh denk je egt je ging togh al met die jenz!!!!
Greetzz NaTTa
Ps: srry maar zeg aub is joke met hem(dat hem leuk vind o_0---verzuipen we hem wel...)

ik hoop dat je dat niet meent want je loopt zelf te kutten met een nephyvesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat ik met Angel ga vissen denkt zo'n wigger dat ik echt met haar wil en dat ik echt ben.![]()
Krijg ik dit berichtje van hem:
[..]
Hoe zielig kan je zijn.

Ik snap je niet, en volgens mij snap jij mij niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:48 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat niet meent want je loopt zelf te kutten met een nephyves

Whehequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat ik met Angel ga vissen denkt zo'n wigger dat ik echt met haar wil en dat ik echt ben.![]()
Krijg ik dit berichtje van hem:
[..]
Hoe zielig kan je zijn.

Ik weet niet hoe dat allemaal werkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Whehe![]()
Tip hem even aan mij, wil je?

ik snap er niks van, dit heb ik helemaal niet getypt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik snap je niet, en volgens mij snap jij mij niet.

goed idee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |