Ik weet nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:14 schreef Argo het volgende:
http://marcelroubos.hyves.nl/
Deze gast zit on te niet okene denk ik hij zei op barrys hyve.
Marcel
marcel (379)
vandaag, 22:10
pestkankerfok
Helaas nog niet, ik zoek nog een geschikte foto. Ik denk dat een profiel met de oude Karel het niet lang uit zal houdenquote:
Beter doe je gewoon een normaal persoon met meerdere foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Helaas nog niet, ik zoek nog een geschikte foto. Ik denk dat een profiel met de oude Karel het niet lang uit zal houden
quote:
Hoeft niet Adolf is nu al voor de 4de keer terug zei hij tegen mij. En nog heeft hij geen banhammer. Terwijl als je Adolf in duwt bij zoeken je hem gewoon vind. Op de eerste pagina. Verander anders Karel's naam! Ik vermoed dat als je 1 x op niet ok staat ze je onderzoeken. En 2de keer krijg je ban. En ik denk niet dat ze echt fotos bij houden van wie ze geband hebben. Komt er een andere persoon van hyves HQ die jouw onderzoekt. Heb je kans dat je weer op ok staat. Dit zal wel verklaren waarom ik en barry nog leven. Er zit wss een luie gast bij hyves HQ.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Helaas nog niet, ik zoek nog een geschikte foto. Ik denk dat een profiel met de oude Karel het niet lang uit zal houden
Maar nadat Friedrich-Werner was verwijderd, was mijn nieuwe Friedrich-Werner heel snel weg, binnen een dag. Dus kennelijk houden ze het wel bij ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoeft niet Adolf is nu al voor de 4de keer terug zei hij tegen mij. En nog heeft hij geen banhammer. Terwijl als je Adolf in duwt bij zoeken je hem gewoon vind. Op de eerste pagina. Verander anders Karel's naam! Ik vermoed dat als je 1 x op niet ok staat ze je onderzoeken. En 2de keer krijg je ban. En ik denk niet dat ze echt fotos bij houden van wie ze geband hebben. Komt er een andere persoon van hyves HQ die jouw onderzoekt. Heb je kans dat je weer op ok staat. Dit zal wel verklaren waarom ik en barry nog leven. Er zit wss een luie gast bij hyves HQ.
quote:Marcel
Titel: -
Aan: liesjee-beek
2010-01-06 18:52:09
mooie foto wow
jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
Diezelfde Marcel die ook Famke stalkte?
Ik denk dat het gewoon verschillende beheerders zijn die checken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:56 schreef KeizerKuzco het volgende:
Svart is goedgekeurd maar wij niet?Is Hyves gek geworden?
Whehe, dan móet het wel een Fokker zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef Suusje-V het volgende:
Is die Marcel niet serieus een FOK!ker?
Op deze account krijg ik ook berichtjes van 'm
[..]
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef Argo het volgende:
Naah volgensmij is het die andere marcel er zijn er twee. Dat is die andere die B tard doet dat..
Nee, jij bedoelt marcel roubos. Ik bedoel een echte marcelquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef Argo het volgende:
Naah volgensmij is het die andere marcel er zijn er twee. Dat is die andere die B tard doet dat..
Probeert weer iemand tussen jullie te komen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Vivian is wel vaak boos op me sinds we getrouwd zijn
Ja, Svartquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:28 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Probeert weer iemand tussen jullie te komen?![]()
Famke, jammer dat die lieve meid van ons is heengegaanquote:
Klopt maar de reïncarnatie is wel wat leuker om naar te kijken!quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Famke, jammer dat die lieve meid van ons is heengegaan![]()
Wel, je maakt Vivian boos!quote:
Wel veel spanningen in Barry en Vivians relatie of niet?quote:
Ze wordt telkens boos omdat mensen leugenachtige praatjes over Barry vertellenquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wel veel spanningen in Barry en Vivians relatie of niet?![]()
Ze vertrouwd hem nog steeds niet?
maak eens een account aan! al die tvp'squote:
Omdat ik normaal rondlurk hier, maar dit toch ook wel erg leuk vind om aan mee te doen!!11quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:30 schreef Argo het volgende:
Maar ligt het aan mij of komen er steeds meer trollende fakers ? Hoe komen ze toch bij ons uit.
quote:MichelMichelle zegt: (20:07) waar ken je me van?
Barry zegt: (20:07) van de scouting
MichelMichelle zegt: (20:08) okj
Dat was idd ontzettend snelquote:
Had allemaal andere foto's gevonden van Pakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |