Heet jij willem?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef Splutje het volgende:
Verdomme ik voeg de hele tijd per ongeluk mensen toe met mijn normale account
Nu heb ik pauper Michelle van de scouting op Hyves :´'

quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zou hyves misschien een ban hebben gezet op iedereen die zich sinds kort aanmeld als 'Pake'?
Zou wel lullig zijn als je écht Pake heet

Zou het niet doen, misschien kunnen ze IP-bans gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:01 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik registreer Pake wel onder een andere naam en emailadres!
Ik geef het nog 1 poging.

Igor bestaat al, Pake moet dan maar een tijdje onder die naam leven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zou het niet doen, misschien kunnen ze IP-bans geven

Maar Lisa heet nogsteeds geen Ilsequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Igor bestaat al, Pake moet dan maar een tijdje onder die naam leven.

Klopt, ik las het denk ik niet goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar Lisa heet nogsteeds geen Ilse

Iemand met foto's van Pake vergeef ik altijdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Klopt, ik las het denk ik niet goed![]()
Vergeef het hem!

Hmm zou jammer zijn als je niet terug komtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:54 schreef KeizerKuzco het volgende:
Niks![]()
Hij word sowieso verwijderd omdat hij al zo'n 5 keer verwijderd is. Misschien maak ik wel een nieuwe, nieuw persoon, misschien niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |