quote:Verdomme, je belt nooit terug, mens! Ik weet dat onze date niet 'super' was maar dat geeft je geen reden om mijn belletjes te negeren! BIATCH!
groetjes Archibald.
ik heb 139 mensen gemaild je te addenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:49 schreef Suusje-V het volgende:
Beter tippen Barry en Miranda me ff aan hun vrienden
Doe dat voor mij ook evenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef xericax het volgende:
[..]
ik heb 139 mensen gemaild je te adden
yayquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef xericax het volgende:
[..]
ik heb 139 mensen gemaild je te adden
de mailquote:doe Ron en Jenz ook maar ff adden, ze zijn allebei hun vrouwen kwijtgeraakt in een lift die van de elfde verdieping naar beneden stortte.
Ze kunnen wel wat vrienden gebruiken http://ronregen.hyves.nl
http://jenz--janssen.hyves.nl
Kan je ook reclamen maken dan voor een eenzame Viking. Die zijn ouders en zusje verloor in een ongeluk. En nu erg eenzaam is xD ?quote:
Zal morgen wat andere 'vrienden' in een groep stoppen en ze vragen je te adden.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan je ook reclamen maken dan voor een eenzame Viking. Die zijn ouders en zusje verloor in een ongeluk. En nu erg eenzaam is xD ?
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
Ruzie tussen Vivian en haar zus, nu live op Barry's hyves!
Die Vivianquote:JA MAAR JE PROFIEL IS NIET ZICHTBAAR AAP.
IK GING OFFLINE OMDAT JIJ DE HELE TIJD IN BUITENLANDSE TAAL AAN HET PRATEN WAS, DAT NOEM IK DUS NIET ECHT PRATEN HE. JE ZEI STEEDS
lol
lol
lol
lol
lol
lol
EN JE LUISTERDE NIET NAAR WAT IK TE ZEGGEN HAD. DOM KUT KIND.
JE KAN ER GEWOON NIET TEGEN DAT IK MEER AANDACHT KRIJG DAN JIJ.
MAARJA, DAT KOMT ERVAN ALS JE LELIJK BENT GEBOREN ZONDER VRIENDEN
Allemaal net zo goed als dat AnG<3l jou kentquote:Op zondag 10 januari 2010 21:59 schreef Ensaf het volgende:
Tss, jullie kennen jullie vrienden geeneens!
Die 1-2 dagen zijn nu wel voorbij maar Igor staat nog op niet oké!quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Oh, ben jíj Archibald!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Die 1-2 dagen zijn nu wel voorbij maar Igor staat nog op niet oké!
Straks zit ik vast aan Archibald!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |