SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, na het tweede mailtje over de neer gestortte vrouwen kreeg ik dit terug:quote:
Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:15 schreef xericax het volgende:
[..]
Ja, na het tweede mailtje over de neer gestortte vrouwen kreeg ik dit terug:
[ afbeelding ]
eindelijk duidelijkheid over wie wie is
Oh haha okequote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:21 schreef xericax het volgende:
Ik had een mailtje naar m'n dierbare vrienden gestuurd met de vraag jullie toe te voegen, hij was alleen blij met Lisa
Ah, heb ik hier iets gemist?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Suusje-V het volgende:
Vieze pedo's zijn jullie
Jullie willen al die 14-jarige meisjes uitlokken om ergens af te spreken en ze vervolgens kankerhard anaal te nemen!
Ookal zijn jullie zelf ook nog maar 16![]()
![]()
Die DRG zegt tegen 'Angel' dat ze moet uitkijken bij Ron en Jenz omdat ze hem niet 'zuiver' lijkenquote:
Ik heb er ook zowat 300 bijgekregen in 2 dagen maar bij mij staat dat niet op de homepagequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Oh zo
Dat vrienden maken gaat goed bij Angel:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Suusje-V het volgende:
Vieze pedo's zijn jullie
Jullie willen al die 14-jarige meisjes uitlokken om ergens af te spreken en ze vervolgens kankerhard anaal te nemen!
Ookal zijn jullie zelf ook nog maar 16![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Die vrienden worden verzameld in 1 keer ook al voeg je ze niet helemaal tegelijk toe. Check je buzz instelling of daar ook bij staat in je buzz dat je vrienden toevoegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb er ook zowat 300 bijgekregen in 2 dagen maar bij mij staat dat niet op de homepage
Misschien omdat ik ze stukje voor stukje toevoeg en niet 100 tegelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |