SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, na het tweede mailtje over de neer gestortte vrouwen kreeg ik dit terug:quote:
Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:15 schreef xericax het volgende:
[..]
Ja, na het tweede mailtje over de neer gestortte vrouwen kreeg ik dit terug:
[ afbeelding ]
eindelijk duidelijkheid over wie wie is
Oh haha okequote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:21 schreef xericax het volgende:
Ik had een mailtje naar m'n dierbare vrienden gestuurd met de vraag jullie toe te voegen, hij was alleen blij met Lisa
Ah, heb ik hier iets gemist?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Suusje-V het volgende:
Vieze pedo's zijn jullie
Jullie willen al die 14-jarige meisjes uitlokken om ergens af te spreken en ze vervolgens kankerhard anaal te nemen!
Ookal zijn jullie zelf ook nog maar 16![]()
![]()
Die DRG zegt tegen 'Angel' dat ze moet uitkijken bij Ron en Jenz omdat ze hem niet 'zuiver' lijkenquote:
Ik heb er ook zowat 300 bijgekregen in 2 dagen maar bij mij staat dat niet op de homepagequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Oh zo
Dat vrienden maken gaat goed bij Angel:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:44 schreef Suusje-V het volgende:
Vieze pedo's zijn jullie
Jullie willen al die 14-jarige meisjes uitlokken om ergens af te spreken en ze vervolgens kankerhard anaal te nemen!
Ookal zijn jullie zelf ook nog maar 16![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Die vrienden worden verzameld in 1 keer ook al voeg je ze niet helemaal tegelijk toe. Check je buzz instelling of daar ook bij staat in je buzz dat je vrienden toevoegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb er ook zowat 300 bijgekregen in 2 dagen maar bij mij staat dat niet op de homepage
Misschien omdat ik ze stukje voor stukje toevoeg en niet 100 tegelijk
Ronquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:01 schreef Splutje het volgende:
Ik zit bijna op de 100 vriendenEn dat voor een 91 jarige man met een sjekkie in z'n bek
In de echte krabbel is die Mark!!!! klikbaarquote:Cynthia Smeding
Cynthiaa (334)
vandaag, 00:55
hey iedereen ik heb svarts echte hyve! :-d :-d
Mark!!!!!!!!!
Waar staat die krabbel dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In de echte krabbel is die Mark!!!! klikbaar![]()
Ongelofelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
En de ruzie tussen de zusjes gaat door!
Vivian en haar zus zijn echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:41 schreef Wesleyz het volgende:
Wow
Dat klinkt wel heeel ziek
Als je denkt dat het echt is xD
Ik zal het even doorgevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Wesleyz het volgende:
Dan krijgen ze van mij een gratis fiets
MSN van Annabel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:55 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Ze hebben hem al gekregen hooor![]()
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
MSN van Annabel?
Oh en jij bent goldmember![]()
Annabelquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:01 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Hahaha
Hoe kun je dat zien dat ik Goldmember ben ?
enquote:Heb de gij... Kipknots? :king:
quote:Sletjess
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef ynuhh het volgende:
Oké, wie is er zo kinderachtig geweest? http://ynuhh.hyves.nl/
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef ynuhh het volgende:
Oké, wie is er zo kinderachtig geweest? http://ynuhh.hyves.nl/
Dat zal het zijn. Anders had ze Barry meteen toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef 9611Niels het volgende:
ah, ze heeft een jaloerse vriend, dáárom wil ze me niet toevoegen!
Dat ben je nu niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef Suusje-V het volgende:
Ze had mij een krabbel gestuurd waarom ik haar beter wil leren kennenMaar ik wilde niet reageren omdat ik dan de combobreaker was
Google Translate is je vriendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zo goed Duits dus ik durf de confrontatie met haar niet aan
Ik heb inmiddels voor het 5e jaar Duits op de middelbare school en ik ken nogsteeds al die naamvallen niet uit m'n kopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mijn jaren van Duitse les hebben niet hun vruchten afgeworpen, het gaat nog steeds slecht
Kun jij niet even een goed woordje voor Barry doen? Wat maakt leeftijd nou uit bij zo'n rijke knappe boyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:14 schreef Wesleyz het volgende:
Haha, t zit oook niet mee hé
Heb het even gelezen
Koning dit topic :p
Zal straks eens kijken op MSN of ze er over begintquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kun jij niet even een goed woordje voor Barry doen? Wat maakt leeftijd nou uit bij zo'n rijke knappe boy
Ze is jong, maar de last van een volwassene rust op haar schouders. Ze heeft al zelfmoordgevoelens en verraad meegemaakt (van haar eigen zusje notabenequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef 9611Niels het volgende:
Vivian zegt toch ook niet dat ik te oud ben, en die is 2 jaar jonger dan Annabell!
Bedankt manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken op MSN of ze er over begint
Anders vraag ik wel, wat doet die oude gast op je hyves?
Dan ga ik wel voor je slijmen hahahaha
Maar zo eerst douch nemen
Volgens die zus van haar was het Vivianquote:Op zondag 17 januari 2010 17:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Geen FOK!ker, dat was toch een vriend van iemand hier ofzo?
Whehe jaquote:Op zondag 17 januari 2010 17:49 schreef Wesleyz het volgende:
Hahaha,
Annabel zal wel denken
Wajoooo de wereld houd van me![]()
Als ik zo zie hoeveel mensen haar willen kennen
quote:
quote:
SHIT JUST GOT REAL!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef Suusje-V het volgende:
Zouden Archibald/Igor, Barry, Angel, Jozef, Miranda, Jenz, Kees en Svart even hun hyvesinbox willen checken?
Berichtje van mij/Lisa dat even serieus is.
Dat slaat dus ook terug op FOK!, maar vertel er in dit topic svp niets over
Sommigen zullen vast ook wel een PM op FOK! over krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |