quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef ynuhh het volgende:
Oké, wie is er zo kinderachtig geweest? http://ynuhh.hyves.nl/
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef ynuhh het volgende:
Oké, wie is er zo kinderachtig geweest? http://ynuhh.hyves.nl/
Dat zal het zijn. Anders had ze Barry meteen toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:52 schreef 9611Niels het volgende:
ah, ze heeft een jaloerse vriend, dáárom wil ze me niet toevoegen!
Dat ben je nu niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef Suusje-V het volgende:
Ze had mij een krabbel gestuurd waarom ik haar beter wil leren kennenMaar ik wilde niet reageren omdat ik dan de combobreaker was
Google Translate is je vriendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zo goed Duits dus ik durf de confrontatie met haar niet aan
Ik heb inmiddels voor het 5e jaar Duits op de middelbare school en ik ken nogsteeds al die naamvallen niet uit m'n kopquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:52 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mijn jaren van Duitse les hebben niet hun vruchten afgeworpen, het gaat nog steeds slecht
Kun jij niet even een goed woordje voor Barry doen? Wat maakt leeftijd nou uit bij zo'n rijke knappe boyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:14 schreef Wesleyz het volgende:
Haha, t zit oook niet mee hé
Heb het even gelezen
Koning dit topic :p
Zal straks eens kijken op MSN of ze er over begintquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kun jij niet even een goed woordje voor Barry doen? Wat maakt leeftijd nou uit bij zo'n rijke knappe boy
Ze is jong, maar de last van een volwassene rust op haar schouders. Ze heeft al zelfmoordgevoelens en verraad meegemaakt (van haar eigen zusje notabenequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef 9611Niels het volgende:
Vivian zegt toch ook niet dat ik te oud ben, en die is 2 jaar jonger dan Annabell!
Bedankt manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken op MSN of ze er over begint
Anders vraag ik wel, wat doet die oude gast op je hyves?
Dan ga ik wel voor je slijmen hahahaha
Maar zo eerst douch nemen
Volgens die zus van haar was het Vivianquote:Op zondag 17 januari 2010 17:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Geen FOK!ker, dat was toch een vriend van iemand hier ofzo?
Whehe jaquote:Op zondag 17 januari 2010 17:49 schreef Wesleyz het volgende:
Hahaha,
Annabel zal wel denken
Wajoooo de wereld houd van me![]()
Als ik zo zie hoeveel mensen haar willen kennen
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |