quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Inademen uitademen, tot 10 tellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Burakius het volgende:
IHVK. Dit is de vuile hond die ik bedoel: http://en.wikipedia.org/wiki/Kitbuga , moge vele mensen urineren op zijn graf, de hond dat het is.
Niksquote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
wat heb ik jou ,ikvk misdaan en waarom wemelt het hier van onwetendheid
Het waren ook bloeddorstige barbaren die er zelfs niet vies van waren om onschuldige vrouwen en kinderen over de kling te jagen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel verhalen over Mongolen zijn overdreven. Ik bedoel, ze worden echt neergezet als bloeddorstige barbaren terwijl veel historici beweren dat het helemaal niet zo erg was als dat er werd/wordt beweerd. Maar goed, de Mongolen hebben wel vieze spelletjes op de Turken gespeeld.
hey ik begreep de vraag niet hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al die kloontjes negeren de vraag of ze de kloon ván zijn compleet.
Idd ik liet me even gaan. Trekt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inademen uitademen, tot 10 tellen.
Is 800 jaar geleden gebeurd.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het waren ook bloeddorstige barbaren die er zelfs niet vies van waren om onschuldige vrouwen en kinderen over de kling te jagen.
You reap what you sowquote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het waren ook bloeddorstige barbaren die er zelfs niet vies van waren om onschuldige vrouwen en kinderen over de kling te jagen.
Wel mooi dat Baibars en Qutuz ze later een pak slaag hebben gegeven.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Burakius het volgende:
IHVK. Dit is de vuile hond die ik bedoel: http://en.wikipedia.org/wiki/Kitbuga , moge vele mensen urineren op zijn graf, de hond dat het is.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef HakkiePakkie het volgende:
ik kwam laatst tijdens schoonmaak basisschool een Turks meisje tegen waarvan haar voornaam met gun begon, kan iemand het afmaken? vond het wel een mooie naam.
ik kwam laatst tijdens schoonmaak basisschool een Turks meisje tegen waarvan haar voornaam met gun begon, kan iemand het afmaken? vond het wel een mooie naam.
!!!!!!!!!
Qutuz is mijn heldquote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel mooi dat Baibars en Qutuz ze later een pak slaag hebben gegeven.
Heeft ze een ban gekregen? Waarom?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Als je nou gewoon 2 weken wacht, dan is je ban ook weer voorbij. Nu maak je het alleen langer voor jezelf.
Gündüz (Alp). Een echte naam, volgens mij één van de zonen van Ertugrul Han heette zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:42 schreef HakkiePakkie het volgende:
Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef HakkiePakkie het volgende:
!!!!!!!!!
mooie naam voor een turkquote:Op maandag 4 januari 2010 15:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gündüz (Alp). Een echte naam, volgens mij één van de zonen van Ertugrul Han heette zo.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:44 schreef Burakius het volgende:
Tevens ook vette namen: Ekmeleddin, Semseddin.
Thanks Emosquote:
ekmeleddin nooit van gehoord kan ook wel , semseddin is wel mooiquote:Op maandag 4 januari 2010 15:44 schreef Burakius het volgende:
Tevens ook vette namen: Ekmeleddin, Semseddin.
Jij was toch zo über Turk geschiedenis shizzles. Dan had je niet zo gepraat over zulke namen. Zeker over Aksemseddin niet.quote:
Ekmeleddin ihsanoglu. Google dat maar. Voorzitter van OICquote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
ekmeleddin nooit van gehoord kan ook wel , semseddin is wel mooi
beide gewoon mooi.![]()
Dude, het zijn kanker lelijke namen. Het zal mij wat boeien wie het heeft gedragen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij was toch zo über Turk geschiedenis shizzles. Dan had je niet zo gepraat over zulke namen. Zeker over Aksemseddin niet.
Ah sorry! Emos= Emel.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
wat betkeent dat nou weer
geheime taal enzo hier
Ga je Altai luisteren. Stelletje stoners bij elkaar. Het is een super naam. Kom jij dan eens met jouw naam.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, het zijn kanker lelijke namen. Het zal mij wat boeien wie het heeft gedragen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef Biogarde het volgende:
HakkiePakkie, kloon van gebande, weg.
Was ik al aan het doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ga je Altai luisteren. Stelletje stoners bij elkaar. Het is een super naam. Kom jij dan eens met jouw naam.
Kijk ik zeg dit één keer. Je reageert veel te emotioneel. Dit is harstikke normaal voor een meisje. Echt waar. Maar hou je een beetje inquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was ik al aan het doen.![]()
En ik heet Zeliha.
Mooie naamquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was ik al aan het doen.![]()
En ik heet Zeliha.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kijk ik zeg dit één keer. Je reageert veel te emotioneel. Dit is harstikke normaal voor een meisje. Echt waar. Maar hou je een beetje in. Is het weer je week?
dit is wel fies man.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kijk ik zeg dit één keer. Je reageert veel te emotioneel. Dit is harstikke normaal voor een meisje. Echt waar. Maar hou je een beetje in. Is het weer je week?
In Orkhun is het mooier.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:49 schreef Burakius het volgende:
http://1001turkishnames.a(...)zeliha-aliaktas1.jpg
Ik vind hem beetje zachtaardig klinken, niet zo'n keiharde klanken naamquote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind hem namelijk lelijk .
Van die echte Perzische namen.. en dit is mijn mening. .. vind ik echt super rare namen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef AryaMehr het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Atossa? Spreek je uit als Atoesa. Zo noem ik mijn dochter later of panthea.
Wat zijn echte Perzische namen?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Van die echte Perzische namen.. en dit is mijn mening. .. vind ik echt super rare namen.
zo wannabee giekss, houd het gewoon bij leilaquote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef AryaMehr het volgende:
Wat vinden jullie van de naam Atossa? Spreek je uit als Atoesa. Zo noem ik mijn dochter later of panthea.
De volgende gaat Avrupa hetenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn nichtje heet Asya en ze heeft spleetogen, en dat terwijl papa en mama beide ronde ogen hebben.
Alevieten.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Burakius het volgende:
Ik vind Zeliha alevitisch klinken.... raar.
waarom wil je grieks overkomen?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat zijn echte Perzische namen? Panthea is Grieks overigens.
Giekss? Atossa is geen Griekse naam.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef griskay het volgende:
[..]
zo wannabee giekss, houd het gewoon bij leila
Nee, Afrika.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
De volgende gaat Avrupa heten?????
x 2122921912392
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Afrika.![]()
Maar het is gewoon grappig van haar naam en ogen weetje welll
waarom vind je de namen gaar? vanwege hun betekenis ?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee...
Deze naam is nog gaarder dan namen als:
Deniz
Toprak
Yaprak
Yagmurx infinite
Nee, dus dan ben ik geen Tatar. oke nextquote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Burak, shadap a.u.b.
Kijk wat ik net las:
'A Tatar who does not speak Tatar with Tatars is not worthy of his mother’s milk'
Spreek jij Tatar met je Tatar broeders?
En jij bent je moedermelk niet waard.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, dus dan ben ik geen Tatar. oke next
Kom ff aankloppe dan Emeliosososquote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef HakkiePakkie het volgende:
hey wie komt er buiten rondjes rennen ik ben moe
wie is dat nou asflkasdlfkalsdfkjlasdfquote:
Goeie manquote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En jij bent je moedermelk niet waard.
Echt een mongool ben jij he, dit is iets wat ik een tijd terug las, niet iets wat ik nu heb zitten googlen. En jij bent echt veel te serieus. Afgemaakt? Wtf serieus waar heb jij het over.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Goeie man. Moet wel pijn doen om zo erg afgemaakt te worden. Hevig aan het googlen om me terug te pakken
.
Control the emotions girl.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:59 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
wie is dat nou asflkasdlfkalsdfkjlasdf
neyse ik ga later mensjes![]()
ik durf niet aan te kloppen bij grote mannen
Zoals ik al zei. Vrouwen. Veel te emotioneel. Doei Zuluquote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt een mongool ben jij he, dit is iets wat ik een tijd terug las, niet iets wat ik nu heb zitten googlen. En jij bent echt veel te serieus. Afgemaakt? Wtf serieus waar heb jij het over.
O icine etti ouwe. Kan er niets aan doen. Niet mijn schuld dit keer.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ne güzel konusuyorduk. Içine ettiniz.
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben ook weg. Mensen zijn hier veel te serieus.
Ik ben gewoon gegaan hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef IHVK het volgende:
Hm het sneeuw toch weer.
Wik spijbelaar.![]()
IHVK Sogger.
Wat zijn dat voor korte werkgroepen als je om half 4 hier nog postte en nu alweer terug bentquote:Op maandag 4 januari 2010 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gegaan hoor. Het was alleen wel nutteloos aangezien ik achter loop, ik de opdrachten voor dat vak niet had gedaan én ik het boek nog niet eens heb
.
Die kerel had niks voorbereid, dus werden er maar een paar opdrachten gedaanquote:Op maandag 4 januari 2010 17:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor korte werkgroepen als je om half 4 hier nog postte en nu alweer terug bent
Mazzel dat jij ook niks had gedaan, prima tent, die EURquote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die kerel had niks voorbereid, dus werden er maar een paar opdrachten gedaan.
DOW DOW DO DOW DOW DOW DOWquote:Op maandag 4 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Oe ie oe a a ching cheng walla walla weng weng
Die film heb ik ook nog niet gezien, ik loop ver achter als het op animatiefilms aankomt. Shrek 2 (en 3?) heb ik ook niet gezien, ice ace 2 ook nog nietquote:
Is niet zo een goede film verder, beetje standaard.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die film heb ik ook nog niet gezien, ik loop ver achter als het op animatiefilms aankomt. Shrek 2 (en 3?) heb ik ook niet gezien, ice ace 2 ook nog niet.
Ja...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Up download ik wel zodra er een dvd-rip verkrijgbaar is. Moest jij niet studeren voor een hertentamen
?
Ja inderdaad, dat was echt lame.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog een goeie reden om de de Centrale Bieb te studeren in plaats van de UB: bij de UB moet je je tas in een kluisje stoppen en je spullen in een lomp mandje mee naar binnen dragen. Geen wonder dat ik er nooit kom.
youtubequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:53 schreef Slayage het volgende:
waarom is jezelf vervelen zooooo vermoeiend?
nee niet thuis, thuis kan ik altijd wel wat verzinnen, maar als je echt niets te doen heb op je werkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
youtube
Tom green
barrel roll.
there you go buddy.
Trouwens heb je die hatim site al gechecked. Ga anders een pagina terug.
Check het oke, het is vet veel sevab! En als jij meedoet, krijg ik weer jou sevab bwwhhehehe. Chain linking ftw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee niet thuis, thuis kan ik altijd wel wat verzinnen, maar als je echt niets te doen heb op je werk
nee man niet gecheckd
haha, doe ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Check het oke, het is vet veel sevab! En als jij meedoet, krijg ik weer jou sevab bwwhhehehe. Chain linking ftw.
quote:
hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:18 schreef SEIKO--- het volgende:
gaan met zn allen de bak in.
laatst las ik ook dat google binnenkort de HELE INTERNET gaat overnemen, en dan bedoelen ze ook de hele Internet. Het schijnt dat ze al jaren bezig zijn met het onderzoeken waar zoal de bezoekers van Google surfen. Control freaks daarzo.
hoe moeten we dat doen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:24 schreef SEIKO--- het volgende:
bu sene biz de koseyi donsek ii olur haci
we blijven niet eeuwig stroggelen van 9 tot 5, - no heros' hierzo
was het maar zon feestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:29 schreef SEIKO--- het volgende:
groooot spelen [amateurs altijd prijs]
als jij nou komt met een goed doen zeker fittie fiitiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:48 schreef SEIKO--- het volgende:
tjah je hebt een jaar de tijd om met iets goeds te komen. we doen fiffty-fifty
Ga lerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag heb ik de hele middag vrij en morgen ook nog eens. Wat is het leven van een student toch zwaar.
En ze begint alweer te rellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iedereen is ineens mij? Dat kan niet
ik ben fucking uniek.
je denkt echt dat ik verslaafd benquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
En ze begint alweer te rellen![]()
Last van trillende handjes en knipperende ogen?
Doe niet zo serieusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je denkt echt dat ik verslaafd ben
nee heb geen last van ontwenningsverschijnselen, je gaat spijt krijgen van deze opmerking
Triest. Mensen die een paar dagen niet zonder Fok! kunnen en dan massaal kloonaccounts aanmaken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Iedereen is ineens mij? Dat kan niet
ik ben fucking uniek.
Ik ga er toch maar serieus op in. Jij post hier ook dagelijks en ik vind dat het niet uitmaakt onder welk account. Als je hier dagelijks komt en je maakt een keer een account aan omdat je bent geband, vind ik het niet anders dan gewoon posten hier, is alleen maar lui als je het niet aanmaakt en eigenlijk wel altijd hier post.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Triest. Mensen die een paar dagen niet zonder Fok! kunnen en dan massaal kloonaccounts aanmaken.
Watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een mooi voornemen voor het nieuwe jaar: jij gaat die gymles inhalen! :-) Ik wil je deze rapportvergadering namelijk niet weer hoeven bespreken, ik wil alle docenten een poepie laten ruiken en laten zien dat je het goed doet. Dus aanstaande maandag kijk ik weer in Magister en je blijft volgende week de hele week na (er is iedere dag een nakomuur voor een andere klas, dus ik kan je elke dag ergens kwijt), als je die les niet hebt ingehaald. Het staat nu in mijn agenda. (Ik zal mevrouw ****** natuurlijk eerst even vragen of ze je nieuwe cijfer al ingevoerd heeft, voordat ik je opgeef voor de nakomuren.) Succes! :-)
ik lig dubbel hier.
Ik skip niets zomaar, dat je het weet. Ik moest die les verlaten omdat ik niet op blote voeten wilde gymen. Ja sorry, maar die zaal is fucking vies en ik heb een gevoelige voetjeshuid, zei ze hoezo krijgt de rest dan geen uitslag. Heel logisch dat ze gymdocente is geworden, weet niet eens dat er meer dan een huidtype is. Is echt lang geleden en nog steeds moet ik die les inhalen, wil ik een voldoende staan.quote:
niet waargebeurd, om de feiten te verfrissen ofzoquote:
Wat is er mis met schoenen? Je krijgt brandwonden van blote voeten, is mij al eens gebeurd, niet relaxedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik skip niets zomaar, dat je het weet. Ik moest die les verlaten omdat ik niet op blote voeten wilde gymen. Ja sorry, maar die zaal is fucking vies en ik heb een gevoelige voetjeshuid, zei ze hoezo krijgt de rest dan geen uitslag. Heel logisch dat ze gymdocente is geworden, weet niet eens dat er meer dan een huidtype is. Is echt lang geleden en nog steeds moet ik die les inhalen, wil ik een voldoende staan.
ik had geen binnenschoenen bij mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is er mis met schoenen? Je krijgt brandwonden van blote voeten, is mij al eens gebeurd, niet relaxed
kijk we hadden al die tijd buiten gym.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:24 schreef Ayca het volgende:
Ga dan gewoon met je normale schoenen doe ik ook altijd
Oh want het is winter, dus je dacht we gaan naar buitenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik had geen binnenschoenen bij me
dit is een paar maanden terug gebeurd en moet die les nog inhalen en ja toen gymden we nog buiten. Nee, ik gebruik zulke leugens niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh want het is winter, dus je dacht we gaan naar buiten![]()
Roep gewoon dat het de tijd van de maand is, flikten ze bij ons ook altijd
Na 3 maanden een les inhalen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is een paar maanden terug gebeurd en moet die les nog inhalen en ja toen gymden we nog buiten. Nee, ik gebruik zulke leugens niet.
maar ze houden van mijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Na 3 maanden een les inhalen?Bij ons kon je je herkansing vergeten
sowiesoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet waargebeurd, om de feiten te verfrissen ofzo
schatje ihvk heb je me gemist![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd lief.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat vind ik wel lief! echt niet van je verwacht man
Je vindt het toch niet leuk dat ik teug ben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier, dit bedoel ik nou. Meteen weer die agressieve ondertoon.
Nee hoor, maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je vindt het toch niet leuk dat ik teug ben.
laat me.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
waarom open je gelijk kuttopics dan?
hartklachten, KLB?
IHVK, ik ga hier even verder, sorry.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt pijn op je borst. Ok, dit kan inderdaad een hartklacht zijn (ik schat de kans klein, maar je kunt het nooit uitsluiten)
Maar het is iets wat vooral ook voorkomt bij mensen met stress en hypochondrie en hyperventilatie. Je dokter kan er naar kijken, maar ik denk dat ze dan een filmpje maken of je proberen gerust te stellen (omdat je al een beetje hypochrondrisch bent aangelegd) maar je zegt nu even tussen neus en lippen door dat je hartklachten heb,. Terwijl het enige wat zeker is dat je af en toe pijn hebt op de borst. Heb ik ook wel eens in stressvole situaties. Of na stress.
Okey, maar als je zo kuttopics blijft openen heb je zo weer een ban.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IHVK, ik ga hier even verder, sorry.
Dat hele topic was niet serieus bedoeld, maar ik ga nu wel even serieus in op jouw post, tamam mi?
Ik meldde juist bewust dat pijn rond/bij m'n hart, geen hartklacht hoeft te zijn. Dat weet ik heel goed en ik had al door dat je daarom de vraag stelde en daarom meldde ik het meteen, terwijl m'n topic niet serieus was bedoeld.
En hypochrondrie, weet niet meer precies wat het inhoud, maar ik praat mezelf geen ziektes aan en zoek ook niet snel op internet.
Het topic was een heel klein beetje gekomen uit een serieuze klacht en dat zie ik niet als hypochrondrie.
Je wil gewoon een ban hehe, zoveel topics zijn daar niet gemeend. Niet partijdig zijn als moderator!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, maar als je zo kuttopics blijft openen heb je zo weer een ban.
Eigen keuze.
Ik wil geen ban en ik ga niet over bans.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je wil gewoon een ban hehe, zoveel topics zijn daar niet gemeend. Niet partijdig zijn als moderator!
Je kan het diep van binnen wensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wil geen ban en ik ga niet over bans.
Dat is soms nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kan het diep van binnen wensen.![]()
Je bent soms echt eng-serieus.
quote:
niets is toevallig in het leven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
die ben ik nu aan het luisteren, hoe toevallig
Dat van net deed ik zomaar, maar deze post laat me echt lachen hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kunt niet overal lacherig over doen..
Klopt, ik ga Ayca volgende week ontmoeten in Leiden, let maar opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niets is toevallig in het leven.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat van net deed ik zomaar, maar deze post laat me echt lachen hoor.![]()
Het is maar fok, wat verwacht je van mij? Als ik serieus doe, is het ook nooit goed.
Jij kunt ook niet voorspellen in het leven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, ik ga Ayca volgende week ontmoeten in Leiden, let maar op
Soms is het lastig hoor. Vooral bij jou en dit is dan weer serieus, niet verkeerd bedoeld, maar je reageert zo grappig serieus op mij.quote:
Dit bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat van net deed ik zomaar, maar deze post laat me echt lachen hoor.![]()
Het is maar fok, wat verwacht je van mij? Als ik serieus doe, is het ook nooit goed.
Wat was hier je bedoeling mee? Ik miste de grap namelijk een beetje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ben je ongeduldig?
Ben je koppig?
Denk je altijd gelijk te hebben?
Krijg je liever van alles zonder enige moeite? (lange vingers)
Ben je agressief?
Ben je een mongool?
Yes, het grote deel van jullie is een Marokkaan.
Zeiden meer mensen dat maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
Emel lijkt me in het echt best interessant om een dagje mee op te trekken
Vond het vet grappig en bedoel er verder niets mee, ga zelf met een Marokkaan om. Nja, was deels wel gemeend.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld:
[..]
Wat was hier je bedoeling mee? Ik miste de grap namelijk een beetje.
Ik maak me soms een beetje zorgen om je als ik je posts lees.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms is het lastig hoor. Vooral bij jou en dit is dan weer serieus, niet verkeerd bedoeld, maar je reageert zo grappig serieus op mij.
Ik denk dat ik dan jou ga ontmoeten, want jij weet niet hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, ik ga Ayca volgende week ontmoeten in Leiden, let maar op
aaah, dat is aardig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik maak me soms een beetje zorgen om je als ik je posts lees.
Deze post heeft me echt aan het lachen gemaakt, want zo gaat het wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:57 schreef Rookert het volgende:
Emel is een bepaalde bui, er komt een lach op haar gezicht met een idee, ze opent een topic en klikt op verzenden en leunt met een tevreden grijns achterover en keert weer terug naar het Turkentopic.
Zo gaat dat
Alle Turken zien er hetzelfde uit, werk alleen wel je snor bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan jou ga ontmoeten, want jij weet niet hoe ik eruit zie
WTFF!!! MAG DITquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle Turken zien er hetzelfde uit, werk alleen wel je snor bij
En dan gaan we bij de Starbucks met logo naar het raam gekeerd over de maatschappij en hippe dingen pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
Ik ben ook in Leiden volgende week, misschien lopen we elkaar heel toevallig tegen het lijf volgende week.
hm, kweetniet, problemen op school je slaapt te weinig, huiswerk ho maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aaah, dat is aardig.![]()
dit gaat zeker weten sarcastisch overkomen, maar goed, waarom maak je je zorgen
ik houd ervan mensen serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle Turken zien er hetzelfde uit, werk alleen wel je snor bij
Ik ben goed in dat soort dingenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze post heeft me echt aan het lachen gemaakt, want zo gaat het wel.
Die is dan open toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan gaan we bij de Starbucks met logo naar het raam gekeerd over de maatschappij en hippe dingen praten
Krijg je een schuimsnorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan wil ik wel wat bij de starbucks van je.
Problemen op school is gewoon, komt ervan als je niet op tijd alles in orde hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
hm, kweetniet, problemen op school je slaapt te weinig, huiswerk ho maar.
Mensen die je stalken, je gezondheid.
en dan die vage KLB topics van de laatste tijd!
Heb je wel een punt, ze gaat het alleen wel giechelen en weer achterover leunen en tevreden met zichzelf zijn omdat ze het heeft genegeerd. 's Nachts kan ze dan alleen weer niet slapen in bed omdat ze je toch wel gelijk vindt hebben en dus begint ze aan zichzelf te twijfelen. Uiteindelijk valt ze toch in slaap, heeft een slechte nachtrust en gaat de volgende dag naar school. Daar beginnen leraren op haar te vitten, waar ze recalcitrant van wordt en een "wat zeur je nouquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
hm, kweetniet, problemen op school je slaapt te weinig, huiswerk ho maar.
Mensen die je stalken, je gezondheid.
en dan die vage KLB topics van de laatste tijd!
Even typisch FOK! puberaal reageren, het is te makkelijk:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Nou dat ging snel, volgende week meet bij de starbucks in Leiden
ik moet je teleurstellen, dit keer is je beschrijving misluktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je wel een punt, ze gaat het alleen wel giechelen en weer achterover leunen en tevreden met zichzelf zijn omdat ze het heeft genegeerd. 's Nachts kan ze dan alleen weer niet slapen in bed omdat ze je toch wel gelijk vindt hebben en dus begint ze aan zichzelf te twijfelen. Uiteindelijk valt ze toch in slaap, heeft een slechte nachtrust en gaat de volgende dag naar school. Daar beginnen leraren op haar te vitten, waar ze recalcitrant van wordt en een "wat zeur je nou"-houding aanneemt. Met die houding gaat ze naar huis, gaat ze op FOK! zitten en begint in die bui rare topics te openen die mensen serieus nemen, terwijl ze helemaal niet zo waren bedoeld. Lachend om de domheid van de mensen dat ze erop reageren gaat ze vervolgens weer naar het Turkentopic en begint de cirkel opnieuw.
Okey het valt mee gelukkig dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Problemen op school is gewoon, komt ervan als je niet op tijd alles in orde hebt.
Slaap te weinig: is echt verbeterd. Nja, blijft laat, maar wordt zeker niet meer later dan half 2 door de weeks en ik ga steeds vroeger. Huiswerk.![]()
Ik ga over, daar gaat het om.
Last van anderen veroorzaak ik doordat ik m'n mond niet kan houden. Gezondheid is goed, geen hypochrondrie denk ik haha, begon door de huisarts zelf. Ze zag zo'n vreemde bult op me en vond een echo wel verstandig.
KLB.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Kahve Dünyası![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch is het niet helemaal goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik moet je teleurstellen, dit keer is je beschrijving mislukt. Er zijn maar 2 docenten ofzo die echt tegen me zeiken, de rest vergeeft het me altijd als ik iets niet in orde heb en maakt een uitzondering, mag ik het later af hebben.
En wat negeren? Ik reageer altijd serieus op IHVK.
Ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest in Eskisehir. Lekker, maar best wel duur eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Daar ga ik heen als ik in Istanbul ben
JA HOOR!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toch is het niet helemaal goed![]()
Maar reageer maar met "ja hoor"
Aangezien jezelf ooit wat zei over iets uit het verleden zit er gewoon iets niet goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
JA HOOR!
Nee serieus, meen je deze posts? Dit gaat echt nergens over.
Op internet komt alles zo dramatisch over, heeft alleen veranderd hoe ik tegen dingen aankijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aangezien jezelf ooit wat zei over iets uit het verleden zit er gewoon iets niet goed.
Hoef niet ubergroot te zijn, maar toch
NEE IK HEB GELIJKquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op internet komt alles zo dramatisch over, heeft alleen veranderd hoe ik tegen dingen aankijk.
Ik ga nooit meer iets serieus posten, het wordt te serieus genomen en als ik iets niet gemeends post, wordt het te spottend begrepen.
Bij tijd en wijlen kun je ook ineens keihard schelden. Is dat ook niet gemeend?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op internet komt alles zo dramatisch over, heeft alleen veranderd hoe ik tegen dingen aankijk.
Ik ga nooit meer iets serieus posten, het wordt te serieus genomen en als ik iets niet gemeends post, wordt het te spottend begrepen.
Onbeschoftheid en een gebrek aan opvoeding waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen kun je ook ineens keihard schelden. Is dat ook niet gemeend?
Wat dacht je van gebrek aan tact?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onbeschoftheid en een gebrek aan opvoeding waarschijnlijk.
schattig, vraag de rest eens na hoe ze me behandelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
NEE IK HEB GELIJK![]()
![]()
Volgens mij behandelt iedereen je hier als een klein zusje, omdat je zo schattig bent
Je zegt het zelf al, is echt niet gemeend. Ik scheld niet in het echt en in het begin schold ik zelfs niet op het forum.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij tijd en wijlen kun je ook ineens keihard schelden. Is dat ook niet gemeend?
Aryamehretje, begin niet over mijn opvoeding ok? Het was niet netjes wat ik tegen jou heb gezegd, maar ik weet zelf dat ik niet echt onbeschoft ben en dat er niets mis is met mijn opvoeding. Geen conclusies trekken zonder me te kennen, zeker met onwetendheid opgevoed thuis, om jou even na te doen. Al was ik onbeschoft, je omgeving is ook zeer bepalend, ken hele nette ouders met kutkinderen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onbeschoftheid en een gebrek aan opvoeding waarschijnlijk.
Als een kindje dat je probeert te schoppen, maar later toch om je hulp vraagt met grote ogenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
schattig, vraag de rest eens na hoe ze me behandelen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als een kindje dat je probeert te schoppen, maar later toch om je hulp vraagt met grote ogen
Ik heb dat ook gegoogledquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat was die man die in Amerika een platenmaatschappij had opgericht toch? (en meer..)
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen grote ogen. Ik schop niet.
Mijn excusesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh nee ik heb dat ooit in een docu gezien
Pffquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar om de vergelijking te breken.
Laten we het even serieus houden, waar baseer je dit idee op? Ik ontken of bevestig het niet, krijg het eerst graag beantwoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff![]()
Ik kan je trouwens niet serieus nemen als je echt boos bent denk ikZie nu zo'n driftig stampend meisje voor me wat totaal niet overkomt
Je internetkarakterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laten we het even serieus houden, waar baseer je dit idee op? Ik ontken of bevestig het niet, krijg het eerst graag beantwoord.
Ok, ik kan je beeld deels wel bevestigen. Om sommige dingen kan ik snel boos worden, maar ik zal het niet zo snel uiten, vind geduld wel belangrijk en daarom meldde ik ook dat dat ik dat schelden niet meen en zeker niet in het echt doe.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je internetkarakter![]()
Ben nou eenmaal nogal beeldend ingesteld, sorry
Dat schelden hoeft ook niet perse, maar de rest vond ik wel typerend in mijn hoofdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, ik kan je beeld deels wel bevestigen. Om sommige dingen kan ik snel boos worden, maar ik zal het niet zo snel uiten, vind geduld wel belangrijk en daarom meldde ik ook dat dat ik dat schelden niet meen en zeker niet in het echt doe.
Okey, maar je komt zo even in het topic iemand beledigen en dat is gelijk je eerste post.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Niet van die diepzinnige vragen gaan stellen he
Neem je alles in het leven zo serieus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, maar je komt zo even in het topic iemand beledigen en dat is gelijk je eerste post.
nja, dan spreek ik het wel tegen dat internet niet klopt met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat schelden hoeft ook niet perse, maar de rest vond ik wel typerend in mijn hoofd
Hap hap.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Neem je alles in het leven zo serieus?
Een belediging....
Reacties van fokkers zijn soms wel grappig, niet alles hoeft serieus te zijn, maar sommige opmerkingen zijn ook echt achterlijk. Zoals deze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Neem je alles in het leven zo serieus?
Een belediging....
Ik zal je vriendinnetje met rust laten![]()
Vooral mijn laatste toevoeging natuurlijk?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Reacties van fokkers zijn soms wel grappig, niet alles hoeft serieus te zijn, maar sommige opmerkingen zijn ook echt achterlijk. Zoals deze.
Ja, mag ik nu je beeld van Turken bevestigen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vooral mijn laatste toevoeging natuurlijk?
wel nu snel beginnen dan en vroeg slapen, in de ochtend leren is vet handig, denk dat je beter presteert onder druk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:56 schreef Ayca het volgende:
Het is moeilijk om nu te gaan leren voor een toets die morgen om 1130 begintIk denk dat ik vandaag een uurtje doe en dan morgenochtend maar om 6 uur opstaan
Volgens mij is het tegenovergestelde waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel nu snel beginnen dan en vroeg slapen, in de ochtend leren is vet handig, denk dat je beter presteert onder druk.
Ja ik ga zo beginnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel nu snel beginnen dan en vroeg slapen, in de ochtend leren is vet handig, denk dat je beter presteert onder druk.
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef IHVK het volgende:
Maar goed stel jezelf voor dan, wie ben je etc?
Het kan eigenlijk allebei, ligt helemaal aan jezelf. Ik presteer beter als ik op het laatste moment leer, omdat ik dan echt het gevoel heb te moeten leren. Als ik nog 12 uur heb voor de toets denk ik altijd dat het nog later kan. Laatste moment leren ga je volgens mij veel beter de belangrijke dingen eruit pikken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij is het tegenovergestelde waar.
Het is beter om nu te leren en dan morgen uit te slapen, dan andersom. Sowieso werkt last-minute leren niet.
Volgens mij heb je, als je toch altijd uitstelt, alleen maar meer kans dat je vlak voor je examen denkt van 'laat maar. geen zin meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk allebei, ligt helemaal aan jezelf. Ik presteer beter als ik op het laatste moment leer, omdat ik dan echt het gevoel heb te moeten leren. Als ik nog 12 uur heb voor de toets denk ik altijd dat het nog later kan. Laatste moment leren ga je volgens mij veel beter de belangrijke dingen eruit pikken.
Toch maar 2 hele uren lerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
Mwah ik ga er maar vandoor, misschien dat ik over een uur of 2 terug kom
Niet terugkomen en meteen slapen! Goede rust, concentratie, is nog belangrijker dan het leren zelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
Mwah ik ga er maar vandoor, misschien dat ik over een uur of 2 terug kom
Daar kan ik niets over zeggen.. maar tot nu toe werkt het goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je, als je toch altijd uitstelt, alleen maar meer kans dat je vlak voor je examen denkt van 'laat maar. geen zin meer.
Oohh, in dat geval kun je beter nu even "goed" leren en daarna lekker slapen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is Engels, paar keer doorlezen en het komt wel goed
Staan er bans op doodsverwensingen aan farmville dierenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, mijn dieren in farmville bewogen eerst nooit, maar nu moet ik ze steeds terugzetten anders lopen ze rond.Is dit nieuw ofzo?
Ja, staat ook een ban op duidelijk maken dat je zoiets zou willen wensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Staan er bans op doodsverwensingen aan farmville dieren?
Ey, wolla, wat zit je nou emoticons van een turks forum hier te gebruikdenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor, maakte maar een grapje. [ afbeelding ] Welkom terug.
Nee, afbeelden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zwarte mensen bij hun nek grijpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |