quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Inademen uitademen, tot 10 tellen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Burakius het volgende:
IHVK. Dit is de vuile hond die ik bedoel: http://en.wikipedia.org/wiki/Kitbuga , moge vele mensen urineren op zijn graf, de hond dat het is.
Niksquote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
wat heb ik jou ,ikvk misdaan en waarom wemelt het hier van onwetendheid
Het waren ook bloeddorstige barbaren die er zelfs niet vies van waren om onschuldige vrouwen en kinderen over de kling te jagen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel verhalen over Mongolen zijn overdreven. Ik bedoel, ze worden echt neergezet als bloeddorstige barbaren terwijl veel historici beweren dat het helemaal niet zo erg was als dat er werd/wordt beweerd. Maar goed, de Mongolen hebben wel vieze spelletjes op de Turken gespeeld.
hey ik begreep de vraag niet hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al die kloontjes negeren de vraag of ze de kloon ván zijn compleet.
Idd ik liet me even gaan. Trekt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inademen uitademen, tot 10 tellen.
Is 800 jaar geleden gebeurd.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het waren ook bloeddorstige barbaren die er zelfs niet vies van waren om onschuldige vrouwen en kinderen over de kling te jagen.
You reap what you sowquote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het waren ook bloeddorstige barbaren die er zelfs niet vies van waren om onschuldige vrouwen en kinderen over de kling te jagen.
Wel mooi dat Baibars en Qutuz ze later een pak slaag hebben gegeven.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Burakius het volgende:
IHVK. Dit is de vuile hond die ik bedoel: http://en.wikipedia.org/wiki/Kitbuga , moge vele mensen urineren op zijn graf, de hond dat het is.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef HakkiePakkie het volgende:
ik kwam laatst tijdens schoonmaak basisschool een Turks meisje tegen waarvan haar voornaam met gun begon, kan iemand het afmaken? vond het wel een mooie naam.
ik kwam laatst tijdens schoonmaak basisschool een Turks meisje tegen waarvan haar voornaam met gun begon, kan iemand het afmaken? vond het wel een mooie naam.
!!!!!!!!!
Qutuz is mijn heldquote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wel mooi dat Baibars en Qutuz ze later een pak slaag hebben gegeven.
Heeft ze een ban gekregen? Waarom?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Als je nou gewoon 2 weken wacht, dan is je ban ook weer voorbij. Nu maak je het alleen langer voor jezelf.
Gündüz (Alp). Een echte naam, volgens mij één van de zonen van Ertugrul Han heette zo.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:42 schreef HakkiePakkie het volgende:
Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef HakkiePakkie het volgende:
!!!!!!!!!
mooie naam voor een turkquote:Op maandag 4 januari 2010 15:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gündüz (Alp). Een echte naam, volgens mij één van de zonen van Ertugrul Han heette zo.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:44 schreef Burakius het volgende:
Tevens ook vette namen: Ekmeleddin, Semseddin.
Thanks Emosquote:
ekmeleddin nooit van gehoord kan ook wel , semseddin is wel mooiquote:Op maandag 4 januari 2010 15:44 schreef Burakius het volgende:
Tevens ook vette namen: Ekmeleddin, Semseddin.
Jij was toch zo über Turk geschiedenis shizzles. Dan had je niet zo gepraat over zulke namen. Zeker over Aksemseddin niet.quote:
Ekmeleddin ihsanoglu. Google dat maar. Voorzitter van OICquote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
ekmeleddin nooit van gehoord kan ook wel , semseddin is wel mooi
beide gewoon mooi.![]()
Dude, het zijn kanker lelijke namen. Het zal mij wat boeien wie het heeft gedragen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij was toch zo über Turk geschiedenis shizzles. Dan had je niet zo gepraat over zulke namen. Zeker over Aksemseddin niet.
Ah sorry! Emos= Emel.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef HakkiePakkie het volgende:
[..]
wat betkeent dat nou weer
geheime taal enzo hier
Ga je Altai luisteren. Stelletje stoners bij elkaar. Het is een super naam. Kom jij dan eens met jouw naam.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, het zijn kanker lelijke namen. Het zal mij wat boeien wie het heeft gedragen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef Biogarde het volgende:
HakkiePakkie, kloon van gebande, weg.
Was ik al aan het doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ga je Altai luisteren. Stelletje stoners bij elkaar. Het is een super naam. Kom jij dan eens met jouw naam.
Kijk ik zeg dit één keer. Je reageert veel te emotioneel. Dit is harstikke normaal voor een meisje. Echt waar. Maar hou je een beetje inquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was ik al aan het doen.![]()
En ik heet Zeliha.
Mooie naamquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was ik al aan het doen.![]()
En ik heet Zeliha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |