Ik moet de eerste Marokkaan met arisch bloed nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ben je ongeduldig?
Ben je koppig?
Denk je altijd gelijk te hebben?
Krijg je liever van alles zonder enige moeite? (lange vingers)
Yes, het grote deel van jullie is een Marokkaan.
moslim.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
Ik niet
Beter dan een Turk, een goede Turk is namelijk een...
genoeg hier op het forum!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Marokkaan met arisch bloed nog tegenkomen.
Nee , dat zijn toch die terroristen die boem doen?quote:
Eeh.. een moslim kan zich schuldig maken aan terrorisme, maar een terrorist is niet per definitie een moslim.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee , dat zijn toch die terroristen die boem doen?
Het is: rot op, dus los van elkaar geschreven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eeh.. een moslim kan zich schuldig maken aan terrorisme, maar een terrorist is niet per definitie een moslim.
rotop uit dit topic.
MAROKKAAAAAANSE NEDERLANDERquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ben je ongeduldig? ja
Ben je koppig? ja
Denk je altijd gelijk te hebben? ja
Krijg je liever van alles zonder enige moeite? (lange vingers) ja
Ben je agressief? soms.
Ben je een mongool? nee![]()
Nederlander.
En/of danquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1. moslim
2. donertenteigenaar
niets doorstrepen.
ja dus?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het is: rot op, dus los van elkaar geschreven.
zeker geen of, want het eerste moet sowieso.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
En/of dan
Wat is het nut van Turk zijn in Nederland als je geen döner verkoopt
jurk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef Rookert het volgende:
Ik niet
Beter dan een Turk, een goede Turk is namelijk een...
Alst uquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:08 schreef beacherkx het volgende:
[..]
Uw antwoord was heel goed, dank u
Ik dacht even in het kader van integratie je te helpen een volwaardig nederlands staatburger te worden.quote:
Niet! Ik ben stil!quote:
Nee, ik heb jouw hulp niet nodig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik dacht even in het kader van integratie je te helpen een volwaardig nederlands staatburger te worden.
Dus correct vloeken hoort daarbij.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet! Ik ben stil!Ik typ ondertussen wel wat...
Religie heeft enkel nut als troost voor de zwakkeren in de samenleving.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zeker geen of, want het eerste moet sowieso.
Nut is moslim zijn.
quote:
Nee, de islam is voor iedereen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Religie heeft enkel nut als troost voor de zwakkeren in de samenleving.
En wat is daar het praktisch nut vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zeker geen of, want het eerste moet sowieso.
Nut is moslim zijn.
en beter ga jij normaal reageren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut vanIk heb totaal geen profijt van moslims momenteel, wel van christenen door de vrije dagen
Beter wordt dat Suikerfeest ingevoerd en ga je mij hapjes serveren
![]()
Eet je ook varkensvlees dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, de islam is voor iedereen.
De islam is voor iedereen strontvervelend al dan niet fataal ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, de islam is voor iedereen.
waarom die "ja" op het einde? Staat dat in mijn post? Zeg erbij dat jij het vindt mongool.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De islam is voor iedereen strontvervelend al dan niet fataal ja.
Dan is het dus niet voor iedereen. I like meat.quote:
Dat is niet helemaal waar. Je hebt overal en altijd wel rotte appels, maar dat geld niet voor het voltallig deelnemend personeelquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De islam is voor iedereen strontvervelend al dan niet fataal ja.
Je bent ook niet bepaald het helderste licht met die beledigingen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom die "ja" op het einde? Staat dat in mijn post? Zeg erbij dat jij het vindt mongool.
Waarom nou weer schelden met mongool, zo verlaag je je tot zijn niveau. Niet doen, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom die "ja" op het einde? Staat dat in mijn post? Zeg erbij dat jij het vindt mongool.
Bedoel dat iedereen welkom is, ook de zwakkeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan is het dus niet voor iedereen. I like meat.
I agree on thisquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent ook niet bepaald het helderste licht met die beledigingen.
waar beledig ik?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent ook niet bepaald het helderste licht met die beledigingen.
Mongool is aardig bedoeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:17 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Waarom nou weer schelden met mongool, zo verlaag je je tot zijn niveau. Niet doen, nergens voor nodig.
Lief zijn voor elkaar [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |