whehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef Even het volgende:
ik denk ik meld me eens aan kan ik ook mee lullen![]()
ik zit nu 2 jaar op les met mn Ibanez GRX-170 (en een kut versterker maar krijg van de week een nieuwe Ibanez versterker)
ik speel veel Eric Clapton, Dire Straits en RHCP (en nog veel meer)
hoop dat jullie lief doen tege deze n00b![]()
De platen van mijn vader zijn echt geen succes "Ernst Mosch und die Egerländer Musikanten" en zoquote:Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag oude platen van m'n pa van zolder gehaald. Binnenkort ff kijken of ik goedkoop een speler kan scoren.![]()
heel veel van Led Zeppelin, Golden Earring en The Police.
dat moet dan wel, als je een MT-2 nodig hebt om van een LP een monster te maken doe je iets niet goed...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Volgens mij worden hier verschillende definities van 'monster' gehanteerd.
Mijn eerste postquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:54 schreef KaMo het volgende:
Vraagje... Ikzelf ben bassist en ben op zoek naar een nieuwe versterker.
De gitarist in mijn band heeft een marshall van 175 watts en ik wil daar dus redelijk op in lopen...
Weet iemand hoeveel watts ik ongeveer nodig heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Meursault het volgende:
Ik loop hier stiekem ook al veel langer rond.Ja en ik ben de pausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Pics or...Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Meursault het volgende:
Ik loop hier stiekem ook al veel langer rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Nee, ik heb al bijna 2 jaar een Bassrig van 300 Wattquote:
haha da's toevallig, ik dacht, mocht ie antwoord willen, dan zat ik zo tussen de 250W en 300Wquote:Op maandag 4 januari 2010 19:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bijna 2 jaar een Bassrig van 300 Watt
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Hier begon eht voor mij
Het Gitaristentopic - Deel 30!
Gelijk maar over powerchords
Ah, zie je wel: Dit topic is dus toch alleen voor mensen die electrische gitaar spelen...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
uit nostalgieoverwegingen:
deeltje 1:
Het topic voor mensen die electrische gitaar spelen
Toen begon het pas als reeks. Daarvoor was het even vrijblijvend als het "Leer hier gitaar spelen"-topic.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:41 schreef Cynic het volgende:
Hm, dat deeltje 1 sta ik kennelijk ook in dus. Daarvoor bestond het topic toch ook al?
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:08 schreef -Menn0- het volgende:
whehe goed topic
Mensen die Dean gitaren vereren :r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |