Ja, sterker nog, het kan zelfs in het echt!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:38 schreef RaptoR-X het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie allen met betrekking tot de schiet oefeningen. Ik wil hierover wel een topic aan maken maar dan krijg je waarschijnlijk weer van die typische fok! reacties enzo...en daar heb ik even geen zinEn ik kon het algemene vragentopic ook al niet terug vinden (zal wel incompetent zijn ofzo
) dus ik pleur het hier maar even neer.
Is het mogelijk om tijdens de oefeningen zowel met links als met rechts te schieten? Of heb je de kans dat als je met links schiet je een lege patroon in je smoel gedrukt krijgt?
Haha ja dat het kan weet ik ook welquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, het kan zelfs in het echt!
Je hoofd rust op de kolf, niet ter hoogte van de kamerVeel linkse mensen schieten inderdaad ook met links.
Of hun nazaten die nu in dienst zitten.quote:
Je kunt met de C-7 gewoon links schieten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Haha ja dat het kan weet ik ook welMaar het ging mij meer om de mogelijkheden. Moet het wapen speciaal aangepast worden? of liggen die dingen op voorraad? Ik ben van mezelf rechts alleen is mijn linker oog gewoon beter. Links is 0,00 en rechts is 0,25, Je zou zeggen dat het niet veel uit maakt maar ik merk het toch wel. Daarom vraag ik hiernaar
ah merciquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef Rave_NL het volgende:
linkshandig schieten
voila, c'est ici!
Soesterberg?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:11 schreef Erasmo het volgende:
Het resultaat van een verspilde verlofdag![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik had het geluk om er tegelijk met een AMO-lichting te zijn, normaal doe je er 30 minuten over maar nu was ik er 6 uur mee bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Soesterberg?Kom er zelf net vandaan
![]()
Even terzijde: Dat barcode systeem wat ze daar hebben is ook een eerste klas klote systeem. Kon negen van de tien keer daar wachten om dat die apparaten iedere keer op hol vlogen.
ja idd of 3 keer per uur pauze neemtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja, ik had het geluk om er tegelijk met een AMO-lichting te zijn, normaal doe je er 30 minuten over maar nu was ik er 6 uur mee bezigEr zijn daar ook serieus maar iets van 8 mensen in het magazijn waarvan de helft gewoon niet overwerkt en hem kwart voor vijf smeert.
Dan werken ze in iedere geval harder dan de gemiddelde militair.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:01 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
ja idd of 3 keer per uur pauze neemt
Touchéquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan werken ze in iedere geval harder dan de gemiddelde militair.
En buiten dat heb ik geen klachten over het KPU personeel welk in SSB of Utrecht werkt. De keren dat ik daar was voor het (met spoed) ophalen van uitrusting ben ik goed geholpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:14 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Touché(ben nog geen militair...maar denk dat het wel klopt
)
Gewoon terug bliepen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef Erasmo het volgende:
Ja Utrecht is top, alleen dat bliebsysteem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |