Ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:43 schreef ReWout het volgende:
Wat een huillies zeg... gaan jullie ook nog topics locken wanneer ik grapjes maak over de miljoenen joden die zijn vergast, in massagraven zijn gevonden?
Ja, dat gaan ze ook locken.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:43 schreef ReWout het volgende:
Wat een huillies zeg... gaan jullie ook nog topics locken wanneer ik grapjes maak over de miljoenen joden die zijn vergast, in massagraven zijn gevonden?
Sterker nog, dan krijg je een ban of je account gaat door de shredderquote:Op zondag 17 januari 2010 12:43 schreef ReWout het volgende:
Het topic helemaal doorgelezen hebbende: geschokt zijn door een topic is tot daar aan toe. Ik hoop echter dat er stappen worden ondernomen tegen het agressieve gescheld en de doodsverwensingen van de moraalridders hier.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze ook locken.
Het slotje is meer dan terecht, maar ik hoop dat jullie die lutsers die denken eigen rechter te kunnen spelen of een topic gepast is of niet door het hele topic te verbaggeren ook genote hebben.
Opgeslotquote:
Nachtbaggeren wordt oogluikend toegestaan, zeker als er geen modjes meer aanwezig zijn. Maar je kunt niet verwachten dat ieder baggertopic open blijft tot de volgende dag.quote:Dat ToT hier gastmod mag van mij best. Maar sinds wanneer mogen we in de (redelijk) late uurtjes niet eens wat baggeren? Ik geef toe, mijn topic was niet bepaald hoogstaand, maar voor nachtbaggerbegrippen zowaar bovengemiddeld tegenwoordig.
spamquote:Op maandag 18 januari 2010 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
We kunnen rijk worden door achter de pc te zitten!!1!
leden werfen via fok?
Omdat er weer ouwe koeien uit de sloot werden gehaald en het gewoon regelrecht bagger was.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:08 schreef Chen het volgende:
Hakim, de ouwe snoepert.
waarom moest die dicht?
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er weer ouwe koeien uit de sloot werden gehaald en het gewoon regelrecht bagger was.
Omdat het al lang niet grappig meer is. Net zoals die uitgekauwde pedobear plaatjes trouwens.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:11 schreef Chen het volgende:
[..]
kwaliteitsbagger was het, dat is een verschil met normale bagger. waarom gaat altijd iets gelijk dicht zodra er het woord ijsmeis valt?
Nou dat is wel een beetje huilie remlof, vind je zelf ook niet??quote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het al lang niet grappig meer is. Net zoals die uitgekauwde pedobear plaatjes trouwens.
Nou het was duidelijk te zien een stormlooptopic met meerdere favorieten uit het ONZ forum, dus het bevatte wel degelijk wat potentie om een goedtopique te worden. Bovendien geef je ook al reden dat ijsmeis woordje, waarom wordt dat dan altijd gesloten als zij valtquote:Op maandag 18 januari 2010 12:21 schreef remlof het volgende:
Ik vind het raar dat jij verwacht dat een topic met alleen een foto in de OP opengelaten wordt.
quote:
Wij hebben ook een leven en speuren niet de hele dag naar TR's. Maar evengoed bedankt voor de alertheid.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Omdat jullie niet zo snel naar TRs van gesloten topics kijken, hier even de NSBer uithangen:
ONZ SC# Ik was het niet, echt niet!
Bahbah, driewerf bah.
De enige mogelijke filter is er een waarbij je niet meer kan posten.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
Beste mensen,
Zou ik een eigen filter mogen in ONZ?
Zo hoef ik jullie niet lastig te vallen met mijn topics en zo kunnen mijn fans gemakkelijk alle topics van mij raadplegen.
Bij voorbaat dank,
Juicyhil.
We hebben een paar dagen geleden al zo'n soort topic over Haïti gehad en je wil niet weten wat voor een ranzige fotosoeps daar werden gepost, daar heb ik geen zin meer in.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:58 schreef mirved het volgende:
Met de vliegtuigramp waar dat turks toestel was neergestort werd er ook gewoon toegelaten dat er grappen over gemaakt werden. Beetje selectief modden om alle haiti topics te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |