Niks per ongeluk. Je topic is gered van een slotje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:10 schreef Ensaf het volgende:
Ik kwam een leuk meisje tegen op straat (met MEGAPAINT!!!)
Per ongeluk in ONZ gezet, kan 'ie naar KLB?
't Viel te proberen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks per ongeluk. Je topic is gered van een slotje.![]()
Welkom in ONZ.
90% van de topics die jij opent. Kap daar eens mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:30 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom zijn de mensen niet lief voor jou eigenlijk?
Wat is een kuttopic
Topicreports ftw.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:30 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom zijn de mensen niet lief voor jou eigenlijk?
Wat is een kuttopic
Hey HSG-BOMBER, ik wil je even aanspreken op het volgende. Waarom reageerde jij zo op me?quote:
Een extra doos slotjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
Wat heb je gewonnen SuperwormJim?
Spreek 'm aan via pm, niet hier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:30 schreef F04 het volgende:
[..]
Hey HSG-BOMBER, ik wil je even aanspreken op het volgende. Waarom reageerde jij zo op me?wat vriendelijker mag ook wel
baggeraarsquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:18 schreef Paul het volgende:
Hm, en dan zeggen ze dat ik veel bagger, Tong is op dit moment wel erger
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, moet dit trouwens niet een centraal meettopic worden, met een goed verzorgde OP en informatie over wie je kan bereiken en wat voorn meets er komen. Ook voor wie de meets bedoeld zijn (alleen ONZ SC, GM meet, oid).
Hmmm.quote:
Gezien, genote, verwijderdquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef o.us het volgende:
De nieuwe Sunchaser is gevonden...
Kritiek is okee, daar heb ik niks op tegen. Maar wat dat kutkloontje allemaal brabbelt, gaat in mijn optiek gewoon te ver. Hoop dat jullie iets willen doen.
Maar het is niet iedere weekquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmmm.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iedere week een meet georganiseerd wordt en dat er daar een speciaal centraal topic voor komt. Dan is het meer gewoon een vaste vriendengroep die regelmatig bij elkaar komt. Maar voor af en toe een meet, zoals een ONZ-/SC-/GM-/Bagger-/whatever-meet, kan er gerust een leuke OP bedacht worden en dan centraal worden gezet.
De wekelijkse meets regelen we zonder topicquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmmm.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iedere week een meet georganiseerd wordt en dat er daar een speciaal centraal topic voor komt. Dan is het meer gewoon een vaste vriendengroep die regelmatig bij elkaar komt. Maar voor af en toe een meet, zoals een ONZ-/SC-/GM-/Bagger-/whatever-meet, kan er gerust een leuke OP bedacht worden en dan centraal worden gezet.
Ik wil wel even toevoegen dat we met de grotere meets juist mikken op alle ONZers. En tot nu toe komen er bij iedere meet weer nieuwe mensen bijquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De wekelijkse meets regelen we zonder topicDit zou puur voor de grotere dingen zijn, zoals zaterdag Emmen
Ik zal hierop actie ondernemen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:32 schreef o.us het volgende:
De nieuwe Sunchaser is gevonden...
Die Herschi weet van geen ophouden met schelden, d
Graag! Dank je wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zal hierop actie ondernemen.
Inderdaad een topic dat kandidaat is voor een sealtje. Even afwachten of ie langer dan 1 pagina zo goed blijft lopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Politiek in gebarentaal!
sealtje kan wel op zijn plaats zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |