Neeeee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Neeeee!Oke dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Samen huilen?quote:
Joahquote:
Ja graagquote:
Sowieso richting westen toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus de volgende meet gaan we met zn allen naar Lisse?
Gezellig babbelen met Stoep zn mama
Hoezo sowieso?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso richting westen toch?
Nouja, iets met opblaasbare sumoworstelpakjes en door een stad heen waggelen.quote:
Met gezellig babbelen bedoel je toch niet iets met honkbalknuppels hè?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Moest dat in het westen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja, iets met opblaasbare sumoworstelpakjes en door een stad heen waggelen.
Dan bedoel ik: appeltaart mee, lekkere koekjes en gezellig babbelen. Gaan we ons netjes voorstellen aan je papa en mama en dan mag jij voortaan ook naar meetsquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Met gezellig babbelen bedoel je toch niet iets met honkbalknuppels hè?
Ik had al voorgesteld aan Stoep om een meet te organiseren voor z'n 16e verjaardag! Gaan we bij hem op bezoek met z'n allen met cadeautjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
IK OOK IK OOKquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had al voorgesteld aan Stoep om een meet te organiseren voor z'n 16e verjaardag! Gaan we bij hem op bezoek met z'n allen met cadeautjes![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK OOK IK OOK
Mag ik dan ook huppelkind meenemen?
Ik wil ook mee alleen is het al om het gezicht van zijn ma te zienquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had al voorgesteld aan Stoep om een meet te organiseren voor z'n 16e verjaardag! Gaan we bij hem op bezoek met z'n allen met cadeautjes![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch helemaal niet?
Ja, maar dat betekent niet dat je al die vriendje van je mee kunt nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik organiseer het
Met liefde zoals je weet
![]()
Ik denk dat zn moeder erin blijft als wij aanbellenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil ook mee alleen is het al om het gezicht van zijn ma te zien
Mag mijn zoon niet mee danquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat je al die vriendje van je mee kunt nemen
Heul nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Straks brengt hij ook vrienden mee
Hoezo wil jij er dan eentje voor je verjaardag?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie doen zeker niet aan meets in ZH
25-03 bij jou dus met cadeautjes?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie doen zeker niet aan meets in ZH
Ik ben jaloers, ja, dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo wil jij er dan eentje voor je verjaardag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boh, dat ligt er aan, ik wil het niet doen op de dag van familliequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
25-03 bij jou dus met cadeautjes?
Zullen we de zaterdag na de 25e langskomen? Zorgen wij voor taart en cadeautjesquote:
Afgesprokenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we de zaterdag na de 25e langskomen? Zorgen wij voor taart en cadeautjes![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AfgesprokenMaar misschien kunnen we het beste afspreken bij central (café in het centrum van gouda tegenover stadhuis.) Ik ben dan te herkennen aan mijn babyface
Of vraag na dit weekend een TT change aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg, open een meet-topicEn verzin jij maar waar we afspreken
Leg het voor aan de modjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, moet dit trouwens niet een centraal meettopic worden, met een goed verzorgde OP en informatie over wie je kan bereiken en wat voorn meets er komen. Ook voor wie de meets bedoeld zijn (alleen ONZ SC, GM meet, oid).
Nee, want dan kunnen we hier nababbelen over dit weekendquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of vraag na dit weekend een TT change aan
Zullen we een centraal topic maken? Houden we deze voor Emmen specifiek, en doen we later alles in 1 topicquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, moet dit trouwens niet een centraal meettopic worden, met een goed verzorgde OP en informatie over wie je kan bereiken en wat voorn meets er komen. Ook voor wie de meets bedoeld zijn (alleen ONZ SC, GM meet, oid).
Voor zover ik weet komt ie nietquote:
Zie het FB topicquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dan kunnen we hier nababbelen over dit weekend
[..]
Zullen we een centraal topic maken? Houden we deze voor Emmen specifiek, en doen we later alles in 1 topic
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |