Vet man dan kan ik na 200 weken puzzelen een grammetje gruis halenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Goldensun21 het volgende:
-weg-
Dus nietMaar het is toch wel leuk voor 3 cent per week.
Goed idee!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Graseter het volgende:
Of we zorgen met ze allen ervoor dat er op mijn site meer dan 1000 bezoekers per dag komen!
Dan word ik rijk
Zou leuk zijn als daar een manco in zit en FOK!kers elkaar tegelijk massaal aanmelden.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef Goldensun21 het volgende:
Ohja 0,50 cent per vriend die zich aanmeldt, helaas....fokkers hebben niet zo veel vrienden.
Ja goed idee ik stel voor dat we dat gaan doen. Verdienen we er ook nog eens wat aan! In de juiste handen kun je hier een beetje van profiterenquote:Op maandag 18 januari 2010 01:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als daar een manco in zit en FOK!kers elkaar tegelijk massaal aanmelden.
Rijk word je er niet van maar tis wel geinig.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:03 schreef Goldensun21 het volgende:
[..]
Ja goed idee ik stel voor dat we dat gaan doen. Verdienen we er ook nog eens wat aan! In de juiste handen kun je hier echt van profiteren![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:04 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Hoi. Ik vroeg me af of jij ook flinke borsten hebt..
x H_U
Ik zei een BEETJE....een ietsiepietsie klein beetje. Laat ik het zo zeggen: 1 week boodschappen wordt er zelfs niet door betaald....ik heb het dan over de vrienden uitnodiging optie he, want met die 3 cent per week schiet je niks opquote:
Succes met rijk worden maar dit is gewoon ordinaire spam van je.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:06 schreef Goldensun21 het volgende:
[..]
Ik zei een BEETJE....een ietsiepietsie klein beetje. 1 week boodschappen wordt er zelfs niet door betaald....
Ja ik verveel mequote:Op maandag 18 januari 2010 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Succes met rijk worden maar dit is gewoon ordinaire spam van je.
Spoiler,You're doing it wrongquote:Op maandag 18 januari 2010 00:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed idee!
[spoiler]grapje, is echt een slecht idee/spoiler]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |