Vet man dan kan ik na 200 weken puzzelen een grammetje gruis halenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Goldensun21 het volgende:
-weg-
Dus nietMaar het is toch wel leuk voor 3 cent per week.
Goed idee!quote:Op maandag 18 januari 2010 00:58 schreef Graseter het volgende:
Of we zorgen met ze allen ervoor dat er op mijn site meer dan 1000 bezoekers per dag komen!
Dan word ik rijk
Zou leuk zijn als daar een manco in zit en FOK!kers elkaar tegelijk massaal aanmelden.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef Goldensun21 het volgende:
Ohja 0,50 cent per vriend die zich aanmeldt, helaas....fokkers hebben niet zo veel vrienden.
Ja goed idee ik stel voor dat we dat gaan doen. Verdienen we er ook nog eens wat aan! In de juiste handen kun je hier een beetje van profiterenquote:Op maandag 18 januari 2010 01:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als daar een manco in zit en FOK!kers elkaar tegelijk massaal aanmelden.
Rijk word je er niet van maar tis wel geinig.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:03 schreef Goldensun21 het volgende:
[..]
Ja goed idee ik stel voor dat we dat gaan doen. Verdienen we er ook nog eens wat aan! In de juiste handen kun je hier echt van profiteren![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:04 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Hoi. Ik vroeg me af of jij ook flinke borsten hebt..
x H_U
Ik zei een BEETJE....een ietsiepietsie klein beetje. Laat ik het zo zeggen: 1 week boodschappen wordt er zelfs niet door betaald....ik heb het dan over de vrienden uitnodiging optie he, want met die 3 cent per week schiet je niks opquote:
Succes met rijk worden maar dit is gewoon ordinaire spam van je.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:06 schreef Goldensun21 het volgende:
[..]
Ik zei een BEETJE....een ietsiepietsie klein beetje. 1 week boodschappen wordt er zelfs niet door betaald....
Ja ik verveel mequote:Op maandag 18 januari 2010 01:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Succes met rijk worden maar dit is gewoon ordinaire spam van je.
Spoiler,You're doing it wrongquote:Op maandag 18 januari 2010 00:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Goed idee!
[spoiler]grapje, is echt een slecht idee/spoiler]
Lekker boeienquote:Op maandag 18 januari 2010 01:15 schreef Stali het volgende:
Ik begrijp die lieden nooit. Of ze zijn een paar dagen geleden geregistreerd of nog grotere faalhazen die meteen een topic openen.
Als je wilt spammen, registreer je, ga een poosje aanpappen met een lang geregistreerde op een forum en je biedt diegene een beloning voor het openen van een aanradend topic.
Overigens is dit geen invitatie trouwens.![]()
![]()
.
Jij denkt er wat te makkelijk over met je kutspam.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:20 schreef Goldensun21 het volgende:
[..]
Lekker boeienSjemig doe niet zo moeilijk.
Dit is ONZ mens! Hier zetten mensen ONZIN neer! Zodat ze uit andere subfora wegblijven! Begrijp dat dan! En als het een troll poging was heb je succes.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:23 schreef Stali het volgende:
[..]
En dan preventief het topic dicht..
Jaaa dat houd je FOK! abbonement niet tegen hequote:Op maandag 18 januari 2010 01:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij denkt er wat te makkelijk over met je kutspam.
Houdt.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaa dat houd je FOK! abbonement niet tegen he![]()
Omdat TS homoseksueel is.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoezo moet het met hoofdletters ?
Wow en nu maar hopen dat iedereen op fok zich aangetrokken voelt om zich aan te melden via jou link! Zodat jij straks 2 zakken chips kan kopenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Goldensun21 het volgende:
-weg-
Dus nietMaar het is toch wel leuk voor 3 cent per week.
Beschrijving:
Waarom lid worden bij Puzzelrace?
Bij Puzzelrace kun je geld verdienen door leuke puzzels
op te lossen. Deze puzzels ontvang je 3x per week in je
mailbox. Voor een juiste oplossing verdien je ¤ 0,01 of ¤ 0,02.
Je ontvangt ook 1x per week een leuke aanbieding. Voor het
lezen ontvang je minimaal ¤ 0,01.
In het ledensysteem kun je nog meer puzzels spelen. Met deze
puzzels ontvang je voor goede oplossingen altijd ¤ 0,01 of ¤ 0,02.
Naast de puzzels zijn er nog veel meer verdien en puzzelmogelijkheden
in het ledensysteem. Meld ook je vrienden aan bij Puzzelrace en
ontvang ¤ 0,50 per nieuwe deelnemer!
Volgens mij moet je e-mailen om 50 cent te ontvangen maar oke....quote:Op maandag 18 januari 2010 01:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wow en nu maar hopen dat iedereen op fok zich aangetrokken voelt om zich aan te melden via jou link! Zodat jij straks 2 zakken chips kan kopenWow en wat een geld levert het op wel 1 cent voor een goede oplossing en dat wel 3 keer in de week! Wacht......waar kan ik stemmen voor ondernemert van het jaar?
Hey, aardig doen tegen de TS he! Anders krijg je te maken met mijn borstspieren die ik kan bewegen!quote:
Harriequote:Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Goldensun21 het volgende:
-weg-
Meld ook je vrienden aan bij Puzzelrace en
ontvang ¤ 0,50 per nieuwe deelnemer!
Caps use, you are doing it wrong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |