NEE DE CORRUPTE SLAAT WEER TOE<< IK BEN ZIEDENDquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
Post 301 is de lapo. Dat is algemeen bekend. Maar als het zo belangrijk is voor Lonker mag je die van mij wel slotten hoor
* remlof geeft Lonker een pilletjequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE DE CORRUPTE SLAAT WEER TOE<< IK BEN ZIEDEND
Lonker, waarschijnlijk als je zo doorgaat in ONZ-FB dan zijn je postrechten tijdelijk wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:09 schreef Lonker het volgende:
[..]
NEE DE CORRUPTE SLAAT WEER TOE<< IK BEN ZIEDEND
En dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
Lonker, waarschijnlijk als je zo doorgaat in ONZ-FB dan zijn je postrechten tijdelijk weg
jezus, het is toch allang bekend dat diegene het laatst in een topic heeft gepost, al is het post 456 een nieuw topic aanmaakt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Je kan mijn reactie wel verwijderen, maar het is wel zo dat reactie 301 de lapo is. Voor de volgende keer dus, degene met reactie 301 moet het nieuwe topic maken. Dit ook om verwarring te voorkomen wanneer mods posten. Het slot komt er bij 301 op, dus posts daarna zijn door het slotje.
jaa.. maar remlofie luister is...quote:
Loop niet zo te miepen over futiliteitenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
jaa.. maar remlofie luister is...
Nu doe ik een keer me best om me te gedragen, geen regel overreden...ik maak tenminste een OP van meer dan 1 woord enzo. En omdat een of andere user die 2 minuten te lang wachten vind een nieuw topic open....zit ik het dus helemaal voor niks te doen.
Vervolgens krijgt die gene nog gelijk ook
Nee.. maar er wordt wel weer meteen gedreigd met post rechten dit en postrechten dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Loop niet zo te miepen over futiliteiten
quote:
Done.quote:
oke,ijzersterke reactie met kwaliteit, toch mijn laatste vraag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef remlof het volgende:
Ja en ja.
En nu naar bed Lonker, ik word een beetje moe van je, je wil het gewoon niet snappen.
Lonker kappen, je mag blij zijn dat jenog niet bent geband. Hou je ajb rustig want m'n geduld met je is zo goed als op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
oke,ijzersterke reactie met kwaliteit, toch mijn laatste vraag.
Als ik tegen jou zou zeggen dat ik een haak in je zou doen, je voor een vrachtwagen had gegooid en daarna iets met je lichaamsdelen zou doen zou dat geen consequenties hebben ??
Geloof je het zelf
En ik heb een note gehad omdat ik yvonne lelijk vind.... dus dat is erger dan dat hierboven ?
Ja dag, dan ban je me maar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Lonker kappen, je mag blij zijn dat jenog niet bent geband. Hou je ajb rustig want m'n geduld met je is zo goed als op.
Hou op met die lapo... gister heb ik daar een uur ruzie over gehad met de conclusie dat het eigenlijk helemaal niet zo boeiend isquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC# Hij kwam, hij zag en...
Dit is toch wel heel ergBijna een heel uur post ie niet, en op de laatste pagina is die niet te bekennen, en dan neemt ie alleen de lapo
![]()
Lapohunten mag toch niet? of ben ik nou gek?
Is dat nou het belangrijkste in je leven wat je bezig houdtquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC# Hij kwam, hij zag en...
Dit is toch wel heel ergBijna een heel uur post ie niet, en op de laatste pagina is die niet te bekennen, en dan neemt ie alleen de lapo
![]()
Lapohunten mag toch niet? of ben ik nou gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |