Je bent een skat.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dus, het topic is er, geen drama met 4 topics straks omdat Kitao hem niet opent.
Narcopostaliequote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij post nog best veel in je slaap
Ik ben al bezig. Ik deed net even snel. MOET JE OOK NOG ZAKGELD?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent een skat.![]()
Doe je er nog een nummer voor bouwen pretty please?
Jij ook! Slapen nu!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zei toch, ik ga zo ehecht. Maar eerst hield Greys me hier en daarna lokte Cat me in de val en nu moet ik ook nog topics fixen,quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat kun je missen?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben al bezig. Ik deed net even snel. MOET JE OOK NOG ZAKGELD?
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik ga zo ehecht. Maar eerst hield Greys me hier en daarna lokte Cat me in de val en nu moet ik ook nog topics fixen,!
poteeto potaatoquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik ga zo ehecht. Maar eerst hield Greys me hier en daarna lokte Cat me in de val en nu moet ik ook nog topics fixen,!
Even een peuk okay, daarna ga ik terug in bed en kijk ik niet meer naar mijn laptop!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zetten je wel aan het werk zo voor je bedtijd![]()
[..]
poteeto potaato
nu slapen dan oke?
je bedoelt die voedselspoilers die ik niet open , anders vat ik m niet ?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dus, het topic is er, geen drama met 4 topics straks omdat Kitao hem niet opent.
na hard werken slaap je het lekkerst!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zetten je wel aan het werk zo voor je bedtijd![]()
[..]
poteeto potaato
nu slapen dan oke?
peuk magquote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even een peuk okay, daarna ga ik terug in bed en kijk ik niet meer naar mijn laptop!
Dat zijn met recht wrattenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Wrattenmeisje is terug!
Zielig voor dat meisje zegquote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dee ik niet. Ik tapte alleen maar wat af van je mod powers.![]()
Moet je maar niet door slotjes heen posten.![]()
Oeh! Wrattenmeisje is terug!
Ja he?quote:
neequote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef kitao het volgende:
[..]
je bedoelt die voedselspoilers die ik niet open , anders vat ik m niet ?
Je had de laatste post en diegene opent meestal het nieuwe topicquote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef kitao het volgende:
[..]
je bedoelt die voedselspoilers die ik niet open , anders vat ik m niet ?
Woeoeoeoeoehoe!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had de laatste post en diegene opent meestal het nieuwe topic
Hara postte nog wel na je, maar die kan door een slotje heen posten (als het topic al dicht is) omdat ze blauw is. Hara deed een Eliesje! (Nu snap je het helemaal niet meer zeker?)
Ik dacht dat jij een Eliesje ging doenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Hara deed een Eliesje!
Ik ga vanaf nu voor elke post nog eens goed F5en denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hara postte nog wel na je, maar die kan door een slotje heen posten (als het topic al dicht is) omdat ze blauw is. Hara deed een Eliesje! (Nu snap je het helemaal niet meer zeker?)
Proestquote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Eliesje ging doen
echt sneu!!!!quote:
Pas als de Eliesjebipsebaps geheeld is!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier boven twee keer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Dames... wat is eigenlijk het protocol als je de laatste post hebt
en ik dacht dat mijn uitleg onduidelijk was...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
dat jij erna niet meer post! maar daar hou je je niet aanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef ElisaB het volgende:
ok , maar ik heb me altijd afgevraagd hoe er zo snel een compleet kippehok bij elkaar gegaard kan worden ; ik heb echt geen idee hoe dat in z'n werk gaat.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
nee
als je de laatste post plaatst in een topic dan hoor je een volgende te openen... en aangezien jij de laatste had maar het niet deed, deed hara het snel voordat vele anderen van ons het zouden doen en er teveel topics waren.
Oke, volgende onderwerp....quote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Pas als de Eliesjebipsebaps geheeld is!
Hara heeft al een date.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet je met je rechter wijsvinger in je linker neusgat een dansje doen, daarna aan je eigen oor trekken, de wc doortrekken en Supercalifragilisticexpialidocious zo snel mogelijk zingenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat jij erna niet meer post! maar daar hou je je niet aan![]()
Ik ken 'mquote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Dan moet je met je rechter wijsvinger in je linker neusgat een dansje doen, daarna aan je eigen oor trekken, de wc doortrekken en Supercalifragilisticexpialidocious zo snel mogelijk zingen
Is hier iets heel anders namelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben altijd gedaan dat de laatste degene die post 301 plaatst een nieuwe opent.
Gewoon dom meelullen; doen ze hier allemaalquote:Op zondag 3 januari 2010 23:04 schreef Stali het volgende:
Deze SC-reeks is gewoon echt niet bij te benen.
Ik post nu en over een kwartier zie ik een slotje in mijn actives..
Onderin de OP (openingspost) staat een zinnetje in subscript (hele kleine lettertjes) 'HIER kan je de openingspost vinden'. En dan klik je op HIER en dan kopieer je al die tekst die je dan krijgt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , maar ik heb me altijd afgevraagd hoe er zo snel een compleet kippehok bij elkaar gegaard kan worden ; ik heb echt geen idee hoe dat in z'n werk gaat.
en die last post was toeval....
Damn! Ik heb altijd mijn linker wijsvinger gebruikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je met je rechter wijsvinger in je linker neusgat een dansje doen, daarna aan je eigen oor trekken, de wc doortrekken en Supercalifragilisticexpialidocious zo snel mogelijk zingen
Tsja, daar ga je danquote:Op zondag 3 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Damn! Ik heb altijd mijn linker wijsvinger gebruikt.
dat is altijd toevel, dat je de laatste hebt. de 301e is de laatste, dan moet je dus een nieuw topic openen... zie knop "nieuw topic" linksonder de topicpagina. Leuke titel verzinnen en klaarquote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , maar ik heb me altijd afgevraagd hoe er zo snel een compleet kippehok bij elkaar gegaard kan worden ; ik heb echt geen idee hoe dat in z'n werk gaat.
en die last post was toeval....
Ik ken mijn klassiekers; van voor naar achter. Letterlijk!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Dan hoor ik het zaterdag wel!
In de Mac. Out loud!
Woef!quote:
Dat wordt gezellig!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoor ik het zaterdag wel!
In de Mac. Out loud!
eeeeehquote:
Ow, jammer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef P.F het volgende:
En ik ben er zaterdag niet bij maar dat wisten jullie al toch?
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekers; van voor naar achter. Letterlijk!
Misschien is er wel een knuffelmuur.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh
over dat muurduwen zaterdag he...
jij wilt niet met je bipsebaps tegen de muur staan zeker?
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus mak aan es een beetje typgeiten
Nah, kan wel weer hoor, tegen die tijdquote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef tombolafan het volgende:
eeeeeh
over dat muurduwen zaterdag he...
jij wilt niet met je bipsebaps tegen de muur staan zeker?
Ah, weet je al welke jurk je dan aan gaat doen?quote:
ze ging ook buitenspel door 302 en 303 in te vullen...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
nee
als je de laatste post plaatst in een topic dan hoor je een volgende te openen... en aangezien jij de laatste had maar het niet deed, deed hara het snel voordat vele anderen van ons het zouden doen en er teveel topics waren.
Sir, yes sirquote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 3 januari 2010 23:08 schreef P.F het volgende:
En ik ben er zaterdag niet bij maar dat wisten jullie al toch?
Wij ook van jou!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ja gewoon dezelfdequote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, weet je al welke jurk je dan aan gaat doen?
Hoi
Hoe is het met de herrie van je buurman?
Oeh! Leuk vooruitzicht.quote:
Bekhouweouwe!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
sorryquote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Hey bokkie!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
Nou eigenlijk.. Begint het gala pas om 0.00 bedenk ik mij netquote:
Greys, dit is FF he...quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
mijn naam in de tt!!!!!
![]()
[..]
sorry![]()
![]()
mijn
naam
in
de
tt!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga jou zaterdag zo aanraken!![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
117 kmquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef P.F het volgende:
Hmmmmmmmm..... Mijn geografische kennis laat mij in de steekHoe ver was het ook alweer van Amsterdam?
ze is mod dus dat magquote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ze ging ook buitenspel door 302 en 303 in te vullen...
Klikquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou eigenlijk.. Begint het gala pas om 0.00 bedenk ik mij net!
Maar ik moet ook nog die dag studeren.
Hmmmmmmmm..... Mijn geografische kennis laat mij in de steekHoe ver was het ook alweer van Amsterdam?
Ik doe dezelfde aan als twee weken geleden! Maar ik wil nu een masker op + mijn ogen een beetje zo opmaken:quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Leuk vooruitzicht.![]()
Hangt je jurk al klaar?
van mij komt geen post 301 meer , ik kan zo snel niet een pakkende titel bedenken.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
dat is altijd toevel, dat je de laatste hebt. de 301e is de laatste, dan moet je dus een nieuw topic openen... zie knop "nieuw topic" linksonder de topicpagina. Leuke titel verzinnen en klaar
De OP is te vinden in de OP van het vorige topic, die selecteer je en kopieer je naar de nieuwe OP...
eitje
Bleiswijksche geiten doen Bèèèèehhh.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, dit is FF he...
Schaap = beeeeh
Geit = meeeh
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze is mod dus dat mag
feit blijft dat jij de 301e had en dus een nieuwe had moeten openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja, jij mag eerstquote:
Jou ook hoor.quote:
Sow! Jij grossiert in in gala's!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik doe dezelfde aan als twee weken geleden! Maar ik wil nu een masker op + mijn ogen een beetje zo opmaken:
Denk ik
het is veiliger om bij 100 al te stoppen, gezien ons tempoquote:Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef kitao het volgende:
[..]
van mij komt geen post 301 meer , ik kan zo snel niet een pakkende titel bedenken.
voortaan haak ik af bij 288.
Tis alweer wegquote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Nou jongens sorry, maar ik ga even zappen hoor
Ik kan dit niet meer aanzien
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Als wij nu eens bij 288 gaan beginnen vanaf nu?
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
niet aan hara komen als ze er niet is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Nu moeten wij dus vechten om Elisa!!!quote:
excuse moiquote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
ze is mod dus dat mag
feit blijft dat jij de 301e had en dus een nieuwe had moeten openen
quote:
Aanraakquote:
die dokter nu dan!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Arm wrattenmeisje.![]()
Maar ik snap die ouders dus echt niet. Als je kind zo onder de wratten zit dan blijf je toch niet aanrommelen met huismiddeltjes.Hopelijk komt het goed met haar.
Wrom? Ze heeft toch twee handen?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nu moeten wij dus vechten om Elisa!!!
of tegelijk???quote:
Ik vroeg het me net af... Ik zou het niet doen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Hóeveel betalen ze deze mensen wel niet dat ze hiermee allemaal op tv durven?
Dat vraag ik me ook af. Ze durven jaaaaaren niet naar een arts. Maar een tv-arts: tuurlijk! Doen we effe!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Waar twee vechten om een been...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nu moeten wij dus vechten om Elisa!!!
Misschien de operatie??? geen idee hoe dat in Groot-Brittannie is?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
RTL5: Genante lijven.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Waar twee vechten om een been...
Wat is er trouwens met het wrattenmeisje? Of is dit op TV?
Don't ask (RTL5)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:22 schreef Stali het volgende:
Wat is er trouwens met het wrattenmeisje? Of is dit op TV?
sowieso eerst jij en ikquote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Ho ho dames. Wel om de beurt, want anders kan ik het niet aan
Lijkt erop; dit is een stekkie zeg maarquote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef Stali het volgende:
TV dus.
Kreeg er meteen zo'n beeld bij van de bomenman.
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
sowieso eerst jij en ik
daarna zien we wel of we nog energie genoeg hebben
Via de NHS krijg je dit echt wel vergoed. Maar wachttijden zijn vaak lang en ik denk dat dit volk in een privé kliniek wordt behandeld.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien de operatie??? geen idee hoe dat in Groot-Brittannie is?
Ze hebben ook een paard.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben alleen wel allergisch voor katten en honden en konijnen.. Dus dan moet ik geen een dier aaien als ik nog een beetje fatsoenlijk op het gala wil rondlopenDas ook niks!
En ik dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso eerst jij en ik
daarna zien we wel of we nog energie genoeg hebben
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
trouwens, Cat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet gaan we met zijn 3en eten, dus dan ben ik bijna helemaal van jou!quote:
Omdat een bevalling iets is wat sommige vrouwen met de hele wereld willen delen. (ik niet!)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom willen vrouwen bevallen met een grote camera op hun vagina gericht? En waarom willen mensen daar naar kijken.
En wie is nummer 3?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gaan we met zijn 3en eten, dus dan ben ik bijna helemaal van jou!
als jullie niet alletwee bezet zouden zijn zou je een perfecte match zijn voor MrS!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch voor hooi
Eigenlijk ben ik echt een kneusje
Met je blote vagina en de lelijke gezichten die je trekt tijdens een bevalling is niet gênant wil je zeggen?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat een bevalling iets is wat sommige vrouwen met de hele wereld willen delen. (ik niet!)
Deze aandoeningen zijn... genant. Lijkt mij reden 1 om het niet op tv te gooien.
En ging jij niet slapen?
Ja, die arme zwabber!quote:
Nokwanda, want die rijdt met mij mee...quote:
Hey Greys, Becker zit in Mad Money met Diane Keaton.quote:
maar wel "fijn" dat ze door die wratten achter haar probleem zijn gekomen...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum wrattenmeisje..... beenmergtransplantatie.![]()
Maar wel mooie paarse slippers!
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met je blote vagina en de lelijke gezichten die je trekt tijdens een bevalling is niet gênant wil je zeggen?![]()
Ow ja, die gaat ook mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nokwanda, want die rijdt met mij mee...
Zeker. Maar dat had al veel eerder gekund denk ik. Ze heeft geluk dat ze alleen maar wratten heeft gekregen en geen andere aandoening erbij door haar slechte immuunsysteem.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar wel "fijn" dat ze door die wratten achter haar probleem zijn gekomen...
nee, jij bent possible 3quote:Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die gaat ook mee.![]()
Dan ben ik possible 4.
Is bekken in een tochtig toilet goedgekeurd volgens de etiquette?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Sexual etiquette lessen bij 'Van Del tot Dame'.
*notities maakt*
Zei jij nu iets over de boomman? Nou, de bal van de voet van dat kind en haar grote teen waren één massaquote:Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef Stali het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de ouders het probleem een beetje genegeerd hebben?
Heb de wratten niet gezien maar haar gezicht was normaal en normale wratjes kunnen ook gewoon verdwijnen.
Maar goed, ik heb slechts de laatste minuut van het programma gezien dus misschien is het onzin wat ik hier zeg.
quote:
quote:
Becker!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Greys, Becker zit in Mad Money met Diane Keaton.
Doei.
Nou, dit valt wel op hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef Stali het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de ouders het probleem een beetje genegeerd hebben?
Heb de wratten niet gezien maar haar gezicht was normaal en normale wratjes kunnen ook gewoon verdwijnen.
Maar goed, ik heb slechts de laatste minuut van het programma gezien dus misschien is het onzin wat ik hier zeg.
Deze heb ik straks al gezien.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
Sexual etiquette lessen bij 'Van Del tot Dame'.
*notities maakt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn foto's van toen ik beviel en dat zijn meteen de allergenantste foto's ooit van me gemaakt en ik ben toch al niet zo fotogeniek. Maar die ga ik echt met niemand delen. Denk dat de ouders dit makkelijker doen omdat het hun kind is die geholpen moet worden. Het is alleen heel erg vreemd dat er een tvprogramma gemaakt moet worden zodat ze eindelijk hulp krijgt. Dat is toch raar?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar en bevalling voelt voor de vrouw die bevalt waarschijnlijk minder gênant aan dan een aandoening die je je hele leven voor je omgeving verbergt.
Heej, ik zou geen van beiden laten filmen hoor.Probeer alleen te beredeneren waarom deze mensen dat wel doen.
Die lessen komen zometeen!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is bekken in een tochtig toilet goedgekeurd volgens de etiquette?
quote:
Hij heeft daar een tan met grijs/wit haar,quote:
Er was ook een dame met 'anusflapjes', waardoor ze zichzelf niet goed schoon kon houden.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn foto's van toen ik beviel en dat zijn meteen de allergenantste foto's ooit van me gemaakt en ik ben toch al niet zo fotogeniek. Maar die ga ik echt met niemand delen. Denk dat de ouders dit makkelijker doen omdat het hun kind is die geholpen moet worden. Het is alleen heel erg vreemd dat er een tvprogramma gemaakt moet worden zodat ze eindelijk hulp krijgt. Dat is toch raar?
Ik denk dat je wel op het puntje van je stoel mag zitten hoor...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lessen komen zometeen!
Ik zit op het puntje van mijn stoel!
Maar wat nou als het niet mag?
Zie je, ik heb natuurlijk geen wrat gezien.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zei jij nu iets over de boomman? Nou, de bal van de voet van dat kind en haar grote teen waren één massa
'schors'. Dat moet ook voor die ouders duidelijk zijn geweest dat het niet normaal was. Zeker omdat mams zei dat de wratjes van haar andere kinderen wel snel weggingen. Dus ze had 'normaal' vergelijkingsmateriaal.
Met wát?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ook een dame met 'anusflapjes', waardoor ze zichzelf niet goed schoon kon houden.
Heel keurige dame, hup, daar keken we zo tegen haar anus aan, inclusief flapjes.
Maar al die tijd durfde ze niet naar de dokter. En nu ineens wel? Terwijl wij allemaal meekijken?
Ik snap dat echt niet
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als jullie niet alletwee bezet zouden zijn zou je een perfecte match zijn voor MrS!
Ik zit bij een zangkoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn foto's van toen ik beviel en dat zijn meteen de allergenantste foto's ooit van me gemaakt en ik ben toch al niet zo fotogeniek. Maar die ga ik echt met niemand delen.
Dat vind ik ook raar.quote:Denk dat de ouders dit makkelijker doen omdat het hun kind is die geholpen moet worden. Het is alleen heel erg vreemd dat er een tvprogramma gemaakt moet worden zodat ze eindelijk hulp krijgt. Dat is toch raar?
IK!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef ElisaB het volgende:
Wil ik nog even met jullie delen dat ik 7 jaar dansles heb gehad! En gisteren heb ik mijn toenmalige danspartner (de mannelijke) op Hyves teruggevonden.
Wie wil me aanraken
Anusflapjes...quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Elies toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wthquote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anusflapjes...
En als je Google daarop loslaat, krijg je dit:
[ afbeelding ]
Snap jij dat
Aambeien heet dat.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
Aambeien heet dat.
Aambeien.Nee, anusflapjes. AnusflapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aambeien is met uitstulpende aders. Anusflapjes zijn gewoon huidplooien, jeweets
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Whoehoehoeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anusflapjes...
En als je Google daarop loslaat, krijg je dit:
[ afbeelding ]
Snap jij dat
Had zij geen aders eruit dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, anusflapjes. Anusflapjes![]()
Aambeien is met uitstulpende aders. Anusflapjes zijn gewoon huidploiien, jeweets
Jeez.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was ook een dame met 'anusflapjes', waardoor ze zichzelf niet goed schoon kon houden.
Heel keurige dame, hup, daar keken we zo tegen haar anus aan, inclusief flapjes.
Maar al die tijd durfde ze niet naar de dokter. En nu ineens wel? Terwijl wij allemaal meekijken?
Ik snap dat echt niet
Niet?quote:
quote:
Dan doen we het tochquote:Op zondag 3 januari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lessen komen zometeen!
Ik zit op het puntje van mijn stoel!
Maar wat nou als het niet mag?
Hoi.quote:
Dahaag!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan doen we het toch![]()
Ik ga slapen dames
Slaap lekker!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan doen we het toch![]()
Ik ga slapen dames
Die dunne he? Die is echt eng. Die moet eens naar de tandarts gaan!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Wat heeft die oude lerares van Van Del Tot Dame toch een ontzéttend naar gezicht![]()
Ja, dat dus. Dat ga je een ander toch niet aandoen? Ongelooflijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit bij een zangkoor.
Daar ging een fotomapje rond van een verse moeder.
Dus opeens zat ik met mijn neus zowat in haar vagina.![]()
Ik kan er best tegen maar ik zou zoiets dus never ever nooit in een algemeen pronk-met-je-kind mapje doen.Echt, plaatsvervangende schaamte hier.
![]()
[..]
Dat vind ik ook raar.
En in dit programma zijn ook volwassenen die met de meest vreemde aandoeningen komen. Fijn dat ze dat doen zodat ze geholpen kunnen wordne maar je hoort echt verhalen van schaamte en verbergen etc. En daarom snap ik dus écht niet waarom ze hun outing hebben op tv.
Ah, well....
Ik had een moederkoek besteld.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Anusflapje. Klinkt wel als iets dat je bij de bakker koopt...
Bakkersvrouw: Zegt u het maar...
ElisaB: Goedemorgen. Heeft u nog anusflapjes?
Bakkersvrouw: Jazeker. Vanmorgen versgebakken
ElisaB: En wat kosten ze?
Bakkersvrouw: ¤ 1,25 en 5 voor ¤ 6,00
ElisaB: Doe dan maar een eierkoek
dat dacht ik ook net!!! zeuren over hoe die meiden eruit zien, maar zelf kan ze ook wel een metamorfose gebruiken...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Wat heeft die oude lerares van Van Del Tot Dame toch een ontzéttend naar gezicht![]()
Eierkoek, Moederkoek, Anusflapjes, Appelflapjes, Olliebollen met aambeitjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goedquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Stali het volgende:
Ja, dat dus. Dat ga je een ander toch niet aandoen? Ongelooflijk.
het is nu... op rtl5...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef P.F het volgende:
Waar kun je van del tot dame terug kijken op een groter scherm dan van de rtl5 site?
Mijn fotoboek begint keurig op het moment dat moeder en kind(ik dusquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef P.F het volgende:
Mijn moeder staat ook in mijn babyfotoboek... Volgens mij mag ik dat boek niet eens zien of ben ik een van de weinigen! Maar goed dat hoort er ook wel bij
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Ja die oude! Brrrr! Echt een 'tang' met zo'n zuur gezichtquote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die dunne he? Die is echt eng. Die moet eens naar de tandarts gaan!
En die amerikaanse dame toevoeging (lees: bimbo) is niet echt overtuigend.
borstvoeding geven kan heel discreet toch? een vriendin van mij doet dat met een soort sjaalachtig ding om haar&baby heen, je ziet niks...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goed![]()
En dan serieus: ik hoef echt andermans voorbips niet te zien hoor. Niet voor, niet tijdens en niet na een bevalling. Dat is zó ontzettend niet interessant.
Theorie: de euforie zorgt voor wat decorumverlies.
Ik hoef trouwens ook niet overal in het openbaar borstvoedende moeders te zien
Wees degene die voor de bevestiging zorgt; worden menschen ook blij vanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
Zie je. Ik ben gewoon te traag voor deze SC..
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
borstvoeding geven kan heel discreet toch? een vriendin van mij doet dat met een soort sjaalachtig ding om haar&baby heen, je ziet niks...
Ik dacht het ook te laat...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je de Mickey Mouse balquote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ik tot de volgene Kerst hier met kerstballen in een schaal zit....iemand heeft ontzettend veel plezier met dee C1000 dingen
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
Dat gaat nooit goed, die vrouwen met drank en mooie mannen zonder toezicht
Jij hebt hem al gezien he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Prima timing voor die postquote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik vind haar enger dan anusflapjes!
[ afbeelding ]
Dat riep oh-oh in het begin ook altijd.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Hm... Nou ja... Ze zitten nu al 22 jaar in dat boek, ik ga ze er niet uithalenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fotoboek begint keurig op het moment dat moeder en kind(ik dus) gewassen en schoon in het ouderlijk bed liggen op de dag van de geboorte....niets bevallingsfoto's
ja, maar dat is echt compleet naak!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):
[ afbeelding ]
In deze aflevering is dat niet maar in andere uitzendingen wisselt ze ook van haarkleur (grijs, bruin en alles daartussen). Freakey!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Compleet blootquote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
ja, maar dat is echt compleet naak!!!!!
dat gebeurt "hier" niet volgens mij hoor...
Je zou er toch bijna een camera indouwen he.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[ afbeelding ]
Ik heb een speciale relatie met Mickey Mousequote:Op zondag 3 januari 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wel!
Dat is een hele goede....welke heb ik eigenlijkquote:
quote:
Nah!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dit (op een zonnig terrasje in de stad):
[ afbeelding ]
Vandaar dat 'ie niets van mij moest weten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een speciale relatie met Mickey Mouse
Yups, Mickey was blauwquote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef trovey het volgende:
Dat is een hele goede....welke heb ik eigenlijk....roze...mini, paarse...goofy en groene.....donald....nee geen mickey
....heb ik weer serie niet compleet
, 10 van die dingen gekregen maar in drie kleuren....was die met mickey niet een blauwe?
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!quote:
Ik ook. Tot ik het op zonnige dagen óveral zag (mn in Blijdorp)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
![]()
(op je zere bipsebaps!
)
Ik had gewoon een ander beeld van borstvoeden in het openbaar...
Denk dat die theorie aardig klopt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, met je neus in andermans vagina is nooit goed![]()
En dan serieus: ik hoef echt andermans voorbips niet te zien hoor. Niet voor, niet tijdens en niet na een bevalling. Dat is zó ontzettend niet interessant.
Theorie: de euforie zorgt voor wat decorumverlies.
Ik hoef trouwens ook niet overal in het openbaar borstvoedende moeders te zien
Egwelquote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!
Daar kun je niet lekker zitten, ik denk dat dat meestal niet werkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
Je hebt toch in wc's een hokje voor borstvoeding/omkleedhok? Ik zou het daar doen denk ik! Niet in een restaurant of zo..
Ik vond Dan niet echt lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel knap dat ze die Dan niet mee naar bed sleurt!
En dan als ze weggaan:quote:
quote:
Jamaar, de beestjes moet je niet meetellen hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Tot ik het op zonnige dagen óveral zag (mn in Blijdorp)
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Dan niet echt lekker
Die Louis daarentegen....![]()
Maar goed...
ik vond m ook niet leuk (teveel Ken...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Dan niet echt lekker
Die Louis daarentegen....![]()
Maar goed...
ja, ze denkt dat Sam Dan wel in de badkamer genomen heeft...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Zit die ene nou te liegen?
Is Samantha die ene die die Dan niet in bed sleurde?
Want er zit er eentje ontzettend te klikken
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dat die theorie aardig klopt.
En wat betreft het vetgedrukte, dan zijn het ook van die functionele melkuiers geworden.
Had in die tijd een buurvrouw die wel gewoon in publiek borstvoeding gaf. Heel vrij en modern terwijl ze verder ontzettend burgerlijk was. Best apart. Het voeden an sich heb ik wel als heel intiem ervaren en daar hoefde een ander niet bij. Dan maar preuts.
Maar die zuurpruim kan de beelden toch gewoon nakijken dat het niet zo was?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ze denkt dat Sam Dan wel in de badkamer genomen heeft...
bitch...
maar sam lag toch met 2 mannen zelfs!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die zuurpruim kan de beelden toch gewoon nakijken dat het niet zo was?
Tja.... ik vind het wel iets wat erbij hoort eigenlijk. Niet dat je ze minuten lang en plein publiek laat zien, maar als je er als moeder geen probleem mee hebt dat anderen je borsten even zien tijdens het aanleggen dna moet het kunnen vind ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook zo gezellig als je op kraamvisiste komt en dan ineens...plop daar zijn ze...nou nee dank jemaar die borsten zagen er echt niet uit zoals op die zwart/wit foto....iets meer rode en blauwe aders, laat ik het maar voorzichtig brengen
Cheekyboy.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
aaaaaaah, ze krijgt zijn nummer en email!!!!!
+1quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja.... ik vind het wel iets wat erbij hoort eigenlijk. Niet dat je ze minuten lang en plein publiek laat zien, maar als je er als moeder geen probleem mee hebt dat anderen je borsten even zien tijdens het aanleggen dna moet het kunnen vind ik.
Want als het kindje drinkt zie je echt nauwelijks iets. In het openbaar zou ik er dan ook wel een sjaal of zo overheen doen trouwens. Maar dan vooral voor mijn eigen gevoel.
Tuurlijk hoort het erbij en het is goed dat ze gevoederd worden, anders gaan ze dood en dat willen we niet. Maar op een terrasje of in een restaurant mag het wmb wel wat minder nadrukkelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Tja.... ik vind het wel iets wat erbij hoort eigenlijk. Niet dat je ze minuten lang en plein publiek laat zien, maar als je er als moeder geen probleem mee hebt dat anderen je borsten even zien tijdens het aanleggen dna moet het kunnen vind ik.
Want als het kindje drinkt zie je echt nauwelijks iets. In het openbaar zou ik er dan ook wel een sjaal of zo overheen doen trouwens. Maar dan vooral voor mijn eigen gevoel.
Dat vond ik ook heel knap van d'r. Als je kijkt waar ze vandaan komt, zeg maar. Volgens mij de eerste in de serie die dat heeft gepresteerd.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Cheekyboy
Ik vind dat ze dat meisje wel hadden mogen prijzen dat ze niets met hem heeft gedaan
ja, ik had alleen mijn nummer gegeven als ik hem was...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Cheekyboy
Ik vind dat ze dat meisje wel hadden mogen prijzen dat ze niets met hem heeft gedaan
Dat vind ik ook!!!!! Helemaal omdat ze hem echt leuk vind!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook heel knap van d'r. Als je kijkt waar ze vandaan komt, zeg maar. Volgens mij de eerste in de serie die dat heeft gepresteerd.
Wat zeg je het toch weer leuk.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk hoort het erbij en het is goed dat ze gevoederd worden, anders gaan ze dood en dat willen we niet. Maar op een terrasje of in een restaurant mag het wmb wel wat minder nadrukkelijk.
Maar ik kan er wel tegen heur
ja, die jenna is erg!!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh wat een bitch deze Jenna!
Die Samantha is veel erger dan die Kim.
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik hoop ook dat zij weg moetquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die dames leraressen nog wel even die Jenna er op aanspreken dat het ook niet erg ladylike is om zo te bitchen en te verraden. Die mag van mij naar huis.
Lekker frisquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zeg je het toch weer leuk.![]()
![]()
Waar ik me aan kan ergeren is ouders die poepluiers verschonen op een terras. Op de tafel nota bene!Daarna gingen ze weg, zeggen niks tegen de ober en er gaan vrolijk andere mensen zitten.
Daarvoor zijn echt toilethokjes uitgevonden. AL was het maar voor de geur waar de andere gasten (waaronder ik) ook van mochten meegenieten.
Ja, dat vond ik zo slecht.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die dames leraressen nog wel even die Jenna er op aanspreken dat het ook niet erg ladylike is om zo te bitchen en te verraden. Die mag van mij naar huis.
Ah, maar die ziet er elke dag zoveel. En ziet koeien ook niet met sjaaltjes frotten.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit was de vrouw van een achterneef van me....nooit echt eerder gezien die vrouw met hun eerste kind en nee dat ging niet bedekt dat voeden....doen ze niet aan op een melkveebedrijf....
inderdaad... echt stom, want ze zei het wel in de camera...quote:Op maandag 4 januari 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Belachelijk dat ze niets over die Jenna zeggen.
spoiler hier maar dan hoor, wil ik ook wetenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Welk seizoen zou dit zijn?
Ik ga spoilers zoeken om te kijken wie er wint
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook zo gezellig als je op kraamvisiste komt en dan ineens...plop daar zijn ze...nou nee dank jemaar die borsten zagen er echt niet uit zoals op die zwart/wit foto....iets meer rode en blauwe aders, laat ik het maar voorzichtig brengen
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, maar die ziet er elke dag zoveel. En ziet koeien ook niet met sjaaltjes frotten.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]!
Jah, ik had ook van die grote beaderde uiers. Was er trots op omdat ik ein-de-lijk eens grote borsten had..
Nu heb ik mijn normale B-cup weer.
Dit is trouwens ook weer veel te veel info..
Volgende week zap ik mee op RTL5. Ben wel benieuwd ook hoe het gaat met het wrattenmeisje maar dat zal wel niet uitgezonden worden.
* noteert cupmaat van Stali *quote:Op maandag 4 januari 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]!
Jah, ik had ook van die grote beaderde uiers. Was er trots op omdat ik ein-de-lijk eens grote borsten had..
Nu heb ik mijn normale B-cup weer.
Dit is trouwens ook weer veel te veel info..
Volgende week zap ik mee op RTL5. Ben wel benieuwd ook hoe het gaat met het wrattenmeisje maar dat zal wel niet uitgezonden worden.
Met deze reeks krijgt Tong80 het op den duur heul zwaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier heel treurig te F5en voor de dagcijfers.Echt te erg. Ik moet gaan slapen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert cupmaat van Stali *Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ook... maar als jij dagcijfers gaat posten dan wacht ik nog evenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier heel treurig te F5en voor de dagcijfers.Echt te erg. Ik moet gaan slapen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen..
Ik kan niks posten als er in de GC niks nieuws komt.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook... maar als jij dagcijfers gaat posten dan wacht ik nog even
Ik moet echt eens voor mezelf gaan bijhouden wie er allemaal komt zaterdag. Leuk dat je erbij bent!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Met deze reeks krijgt Tong80 het op den duur heul zwaar.
Trusten voor straks!
[..]
Ik zal zaterdag een rolmaatje voor je meenemen..
Net zo snel als de slak uit de OP.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef tombolafan het volgende:
zo, zonder zwabber en hara gaat de nachtchat niet bijster snel he...
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet echt eens voor mezelf gaan bijhouden wie er allemaal komt zaterdag. Leuk dat je erbij bent!
Zeur niet!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeur niet!!!!
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanTsk...tsk... je hebt Ingetje + zus eruit gemikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Zeur niet!!!!
Wie komt zeker:
Loveless85
Cat22
ElisaB
Barbaaf
Stali + dochter
Nokwanda
Bamba
TombolafanEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys staat er niet op
En Ingetje en haar zusje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |