Je bent een skat.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dus, het topic is er, geen drama met 4 topics straks omdat Kitao hem niet opent.
Narcopostaliequote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij post nog best veel in je slaap
Ik ben al bezig. Ik deed net even snel. MOET JE OOK NOG ZAKGELD?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent een skat.![]()
Doe je er nog een nummer voor bouwen pretty please?
Jij ook! Slapen nu!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zei toch, ik ga zo ehecht. Maar eerst hield Greys me hier en daarna lokte Cat me in de val en nu moet ik ook nog topics fixen,quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat kun je missen?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben al bezig. Ik deed net even snel. MOET JE OOK NOG ZAKGELD?
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik ga zo ehecht. Maar eerst hield Greys me hier en daarna lokte Cat me in de val en nu moet ik ook nog topics fixen,!
poteeto potaatoquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei toch, ik ga zo ehecht. Maar eerst hield Greys me hier en daarna lokte Cat me in de val en nu moet ik ook nog topics fixen,!
Even een peuk okay, daarna ga ik terug in bed en kijk ik niet meer naar mijn laptop!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zetten je wel aan het werk zo voor je bedtijd![]()
[..]
poteeto potaato
nu slapen dan oke?
je bedoelt die voedselspoilers die ik niet open , anders vat ik m niet ?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
Dus, het topic is er, geen drama met 4 topics straks omdat Kitao hem niet opent.
na hard werken slaap je het lekkerst!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zetten je wel aan het werk zo voor je bedtijd![]()
[..]
poteeto potaato
nu slapen dan oke?
peuk magquote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even een peuk okay, daarna ga ik terug in bed en kijk ik niet meer naar mijn laptop!
Dat zijn met recht wrattenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Wrattenmeisje is terug!
Zielig voor dat meisje zegquote:Op zondag 3 januari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dee ik niet. Ik tapte alleen maar wat af van je mod powers.![]()
Moet je maar niet door slotjes heen posten.![]()
Oeh! Wrattenmeisje is terug!
Ja he?quote:
neequote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef kitao het volgende:
[..]
je bedoelt die voedselspoilers die ik niet open , anders vat ik m niet ?
Je had de laatste post en diegene opent meestal het nieuwe topicquote:Op zondag 3 januari 2010 22:57 schreef kitao het volgende:
[..]
je bedoelt die voedselspoilers die ik niet open , anders vat ik m niet ?
Woeoeoeoeoehoe!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had de laatste post en diegene opent meestal het nieuwe topic
Hara postte nog wel na je, maar die kan door een slotje heen posten (als het topic al dicht is) omdat ze blauw is. Hara deed een Eliesje! (Nu snap je het helemaal niet meer zeker?)
Ik dacht dat jij een Eliesje ging doenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Hara deed een Eliesje!
Ik ga vanaf nu voor elke post nog eens goed F5en denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hara postte nog wel na je, maar die kan door een slotje heen posten (als het topic al dicht is) omdat ze blauw is. Hara deed een Eliesje! (Nu snap je het helemaal niet meer zeker?)
Proestquote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Eliesje ging doen
echt sneu!!!!quote:
Pas als de Eliesjebipsebaps geheeld is!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier boven twee keer.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef ElisaB het volgende:
Dames... wat is eigenlijk het protocol als je de laatste post hebt
en ik dacht dat mijn uitleg onduidelijk was...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
dat jij erna niet meer post! maar daar hou je je niet aanquote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef ElisaB het volgende:
ok , maar ik heb me altijd afgevraagd hoe er zo snel een compleet kippehok bij elkaar gegaard kan worden ; ik heb echt geen idee hoe dat in z'n werk gaat.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
nee
als je de laatste post plaatst in een topic dan hoor je een volgende te openen... en aangezien jij de laatste had maar het niet deed, deed hara het snel voordat vele anderen van ons het zouden doen en er teveel topics waren.
Oke, volgende onderwerp....quote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Pas als de Eliesjebipsebaps geheeld is!
Hara heeft al een date.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan moet je met je rechter wijsvinger in je linker neusgat een dansje doen, daarna aan je eigen oor trekken, de wc doortrekken en Supercalifragilisticexpialidocious zo snel mogelijk zingenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:01 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat jij erna niet meer post! maar daar hou je je niet aan![]()
Ik ken 'mquote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Dan moet je met je rechter wijsvinger in je linker neusgat een dansje doen, daarna aan je eigen oor trekken, de wc doortrekken en Supercalifragilisticexpialidocious zo snel mogelijk zingen
Is hier iets heel anders namelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben altijd gedaan dat de laatste degene die post 301 plaatst een nieuwe opent.
Gewoon dom meelullen; doen ze hier allemaalquote:Op zondag 3 januari 2010 23:04 schreef Stali het volgende:
Deze SC-reeks is gewoon echt niet bij te benen.
Ik post nu en over een kwartier zie ik een slotje in mijn actives..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |