Nog op niet alle stations staat zo'n ding of zo. Zou je even op www.ov-cihpkaart.nl moeten kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hier staat geen gele paal op het station![]()
Nouwja is de ovkaart ook niet meer geldig dan?
kan dat alleen daar? Ik heb hem morgen al nodigquote:Op zondag 3 januari 2010 14:37 schreef Houniet het volgende:
Bij de Bruna's en Primera's kan je die chipkutkaart activeren- en of eventueel opwaarderen.
Die van mij heb ik vd week geactiveerd met een week-abonnement. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat werken.
Dat is dom.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
kan dat alleen daar? Ik heb hem morgen al nodig
BELANGRIJK OM TE WETEN!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Nouwja morgen thuis blijven dus. jeuj
Oftewel in januarie is de oude kaart nog geldig?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
BELANGRIJK OM TE WETEN!
Vanaf heden reis je met de Studenten OV-chipkaart, geladen met
het studentenreisproduct (week- of weekendabonnement). Op deze kaart staat
een tijdelijk reisproduct dat geldig is tot 31 januari 2010.
Je hebt dus nog de hele maand de tijd om jouw reisproduct voor 2010
op je chipkaart te activeren.
Linksonder op deze site zie je wanneer jouw reisproduct voor je klaar staat.
In de metro/tram en in de meeste bussen van Connexxion check je altijd
in en uit en reis je in de kortingsuren op saldo.
In de trein hoef je nog NIET in en uit te checken.
De conducteur controleert jouw chipkaart met een speciaal controleapparaat.
In de kortingsuren koop je een papieren kaartje.
In de overige bussen: vraag het de buschauffeur en toon hem je
Studenten OV-chipkaart.
Waar je nog niet in- en uitcheckt gebruik je in de kortingsuren
de roze strippenkaart.
Klik hier voor de meest gestelde vragen over de Studenten OV-chipkaart.
MILOU_______ >> HIER KLIKKEN: http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
Daar kan je ook kijken waar je dit ding kunt activeren.
Oke, mooi.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:21 schreef jna het volgende:
Je kan morgen gewoon naar utreg Milou. Geen excuus om thuis te blijven
Geen idee. Je kan ze sowieso allemaal apart opnemen. Maar weet niet of je daar zin in hebt.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
Is het mogelijk op een soundboard te "ontleden"?
Ik wil de losse sounds uit een soundboard op mijn computer krijgen...
Hoe?
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Bravebart, trollen, 48 uur om mee te beginnen.
Waar blijven die pics manquote:Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kastje heeft zijn deurtjes
Nu even Cobra 11 kijken en daarna foto's maken.
Had hij vannacht nog een poging gedaan om jna's spam-record te verbreken?quote:
Mijn moeder zat te zeiken.quote:
wtf??quote:
Verhip, het was een kloon..quote:Op zondag 3 januari 2010 14:15 schreef Biogarde het volgende:
Underwatertaker., kloon gebande, kliko.
waarom zit je nog steeds op paiqquote:Op zondag 3 januari 2010 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een speeddate met iemand, vraag ik: "alles goed?"
Krijg ik als antwoord: "jmj"
![]()
![]()
Voor de gein. Is af en toe wel leuk hoor.quote:
Ik krijg nog steeds van die kut mails van paiqquote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de gein. Is af en toe wel leuk hoor.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds van die kut mails van paiq
Ik wel.. van die bericht dat ik al zolang niet meer online ben geweest enzoquote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg nooit mails van paiq.
Dan moet je je ook uitschrijven....quote:Op zondag 3 januari 2010 16:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wel.. van die bericht dat ik al zolang niet meer online ben geweest enzo
Moet je je afmelden.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wel.. van die bericht dat ik al zolang niet meer online ben geweest enzo
Ja i know, ben ik te lui voorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je je ook uitschrijven....
Dan moet je niet klagenquote:
Dat dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je je ook uitschrijven....
Geef eens voorbeelden daarvan. Anders weet ik het niet.quote:
Nou ik heb een lijst met 200 belangrijke begrippen die ik moetk ennen voor het tentamen. Ik pm je die van hoofdstuk 1 welquote:Op zondag 3 januari 2010 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden daarvan. Anders weet ik het niet.
Oh dan heb ik er niks aanquote:Op zondag 3 januari 2010 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar waarschijnlijk heb ik geen verstand van bedrijfsprocessen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou ik heb een lijst met 200 belangrijke begrippen die ik moetk ennen voor het tentamen. Ik pm je die van hoofdstuk 1 wel
Wat een schattige gordijntjes Luctor!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto's van mijn kast.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door de zon, zie je de weerspiegeling van mijn raam in de kastdeurtjes.![]()
[ afbeelding ]
Let even niet op de indeling. Deze is nog niet definitief, dit moet ik nog een keer uitzoeken.![]()
[ afbeelding ]
Vertel eens even héél snel!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb daar ook al een paar mensen ontmoet uit de buurt.
Leuk he.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wat een schattige gordijntjes Luctor!
Weet ik wel, maar, maar... verhip zeg. Ben ik eens complimenteus.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk he.![]()
Maar daar ging het niet om.
jaloers?quote:
uhm.. jaquote:
Je mag wel eens langskomen, kan je ze van dichtbij bewonderen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar, maar... verhip zeg. Ben ik eens complimenteus.
Dat arme meisjequote:
heel subtiel luctorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag wel eens langskomen, kan je ze van dichtbij bewonderen.
Jaquote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar, maar... verhip zeg. Ben ik eens complimenteus.
Milou, ga je trouwens ook naar de meet?
Zeg, het lijkt wel of je dat stiekem hoopt!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jaloers?![]()
Ik heb nog niets afgesproken hoor.
En was wel een knap meisje bij uit Oost-Souburg. Maar die had me op een gegeven moment opeens geblokkeerd.Heb nu nog wel contact met iemand uit Vlissingen, maar daar heb ik nog geen foto van gezien. En nog een ander uit Sas, die nu in Den Haag woont.
Wil dat inderdaad wel eens meemaken.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:58 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zeg, het lijkt wel of je dat stiekem hoopt!![]()
geintjeeee hoor
quote:Ik ben gewoon nieuwsgierig, weet je toch!
Niet opgelet in de les dan tijdens de bespreking van die begrippen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een samenvatting van liggen? ik heb heel veel begrippen die ik moet kennen
Dude, wat heb je vannacht allemaal uitgespookt man?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Iedere keer als ik moet hoesten, krijg ik pijn in mijn schouder.
![]()
Euh, De lessen was alleen om die bedrijfsprocessen te maken. En ondertussen moest je het boek lezen (heb ik ook gedaan) en daar krijgen wij die toets over.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet opgelet in de les dan tijdens de bespreking van die begrippen?![]()
Ik dacht alleen geslapen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:01 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dude, wat heb je vannacht allemaal uitgespookt man?
Met jou nog niet.quote:Maar eh, heb je nou al eens gedate of hoe zit dat?![]()
Ik kwam half 3 uit bed gerold (quote:Op zondag 3 januari 2010 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jenn, hoe gingen je opdrachtjes van vandaag?
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik kwam half 3 uit bed gerold () en ben zo ongeveer net klaar met de keuken en m'n kamer schoonmaken...
En nu zit ik heel gemotiveerd met Het Boek naast me op de bank, maar ik durf 'm gewoon niet open te slaan.
Ja, je had je kans.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht alleen geslapen.![]()
[..]
Met jou nog niet.
Morgen heb ik heel de dag stage en dinsdag moet het af!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen is er weer een dag.
Misschien kunnen ze je op je stage helpen.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Morgen heb ik heel de dag stage en dinsdag moet het af!
Ik weet 'm! De Efteling!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij paiq, heb ik nog een q&a open staan. Maar ik vind dat zo'n rare vraag.![]()
De vraag is: "Welk uitstapje heb je in gedachten?"
Ik heb helemaal niets in gedachten....![]()
quote:
Met een klas vol kindertjes van 4/5 zeker. Gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je op je stage helpen.
Ik mag morgen weer gaan werken.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Met een klas vol kindertjes van 4/5 zeker. Gaat 'm niet worden.![]()
Wel heel veel zin om morgen naar stage te gaan overigens.
Ik ben nog aanwezig, maar het is hier hele middag al rustigquote:Op zondag 3 januari 2010 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog mensen hier aanwezig?![]()
Of kan ik gaan gamen?
Waar is iedereen dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben nog aanwezig, maar het is hier hele middag al rustig
Dat is hetgene dat ik absoluut niet mis aan mijn schooltijd.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om nooit meer huiswerk te hebben?
En wat dan wel?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is hetgene dat ik absoluut niet mis aan mijn schooltijd.
De vele vrije tijd die je had als student/scholier.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:23 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
En wat dan wel?
btw, de hz is cooooool, jwt
Ey, dat is dat aandachtshoertje dat iedere maand op fok! komt en gaat spammen met haar hyves. Iedere keer weer een ander e account. Ze wordt steeds gebanned en komt steeds weer terug.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef Bravebart het volgende:
filmpje vriendje
Goed topic trouwensGaat over GM
Dat is de belangrijkste maaltijd van de dag.quote:
Ja dat wel, maar normaal doe je dat op een iets andere tijdquote:Op zondag 3 januari 2010 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de belangrijkste maaltijd van de dag.
Wie gehts?quote:
Auch gutquote:Op zondag 3 januari 2010 18:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gut, und wie geht's dir?
Nog leuk gehad vannacht?
quote:
Ik zet net ook voor het eerst vandaag mn laptop aan dus geen idee of er hier wat gebeurt isquote:
Je zou het maar zoekenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Milou__ het volgende:
Ik zit op zondagavond hoorcolleges te volgen
Mn pa en mn zus zijn begonnen aan de goede voornemensquote:
quote:
Alsof die maaltijd dat weet.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar normaal doe je dat op een iets andere tijd
Sterktequote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef Puala het volgende:
Pff, pa en zijn vriendin zijn na 5 jaar uit elkaar
Begint goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef Puala het volgende:
Chique ding gastquote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foto's van mijn kast.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door de zon, zie je de weerspiegeling van mijn raam in de kastdeurtjes.![]()
[ afbeelding ]
Let even niet op de indeling. Deze is nog niet definitief, dit moet ik nog een keer uitzoeken.![]()
[ afbeelding ]
Ai, zuur!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef Puala het volgende:
Ik zal even in mijn bedrijfskunde aantekening koekeloeren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een samenvatting van liggen? ik heb heel veel begrippen die ik moet kennen
Goede voornemensquote:Op zondag 3 januari 2010 19:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn pa en mn zus zijn begonnen aan de goede voornemensDus dat was een magere maaltijd net
Zal over een uur wel weer honger hebben
Te veel eerquote:
quote:
quote:
Jeah. Ergens had ik het al wel aan zien komen. 2e kerstdag was ze hier en ging het echt goed fout. En hij heeft toen 's avonds met me gepraat en toen was hij ontzettend emotioneel.quote:
*eens met De Deanquote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goede voornemens
Je kan het HELE jaar beginnen met werken aan jezelf ofzo, daar heb je toch niet een bepaalde dag voor nodig?
Als je wat kan vinden over organisatiestructuur, is het ook goedquote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn bedrijfskunde aantekening koekeloeren.
Die twee dingen heeft ze voor elkaar, dus haar taak zit er nu op, dus kan ze een ander slachtoffer zoeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
Maar echt, onwerkelijk. Ik zag haar als de aanstichtster van de scheiding van mijn ouders en als aanstichtster van mijn problemen thuis..
Ikea?quote:
Ik mag verdomme toch wel hopen dat ze het hier bij laat.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die twee dingen heeft ze voor elkaar, dus haar taak zit er nu op, dus kan ze een ander slachtoffer zoeken.
quote:
Alsof het haar iets aangaat, wat jij op internet doet.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mag verdomme toch wel hopen dat ze het hier bij laat.
Ik kreeg net al wel te horen dat ze al mijn internet gebruik aan het nagaan is![]()
Blijkbaar niet.quote:echt, heeft ze niets beters te doen
Weer al je fok posts?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mag verdomme toch wel hopen dat ze het hier bij laat.
Ik kreeg net al wel te horen dat ze al mijn internet gebruik aan het nagaan isecht, heeft ze niets beters te doen
Nicequote:Op zondag 3 januari 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze set: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69850376
Ik ben natuurlijk ook wel verdomd interessant hequote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof het haar iets aangaat, wat jij op internet doet.![]()
[..]
Blijkbaar niet.![]()
Hmm lekker kinderachtig danquote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Die weet ik niet. Mijn blog, hyves en de posts op mijn eigen forum in elk geval wel.
Dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook wel verdomd interessant he
Heb jij ook hyves?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... Rex ik moet je foto's op je hyves nog checken.
Mn ma begon er net zelfs overquote:Op zondag 3 januari 2010 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... Rex ik moet je foto's op je hyves nog checken.
Nogal, maar goed. Ze heeft blijkbaar niets te doenquote:
quote:
quote:
"Jij staat ook altijd hetzelfde op de foto! Altijd je mond open en altijd met bier in je hand!"quote:
Join the club, volgens mij wordt morgen echt een kutdagquote:Op zondag 3 januari 2010 19:34 schreef AMDB het volgende:
Aan de vooravond van de laatste drie stageweken, wens ik jullie allemaal een goedenavond!
En nog allemaal gelukkig nieuwjaar!
Hoe ga ik ooit in slaap komen vanavond, m'n ritme is helemaal niet ingesteld op stage?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:33 schreef DjRex89 het volgende:
Ohja, en mn pa meteen
"Wie is die leuke dame met dat zwarte haar?"
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zag trouwens op die foto waarop dat blonde meisje je zoende, dat dat leuke meisje met dat zwarte haar er naast stond.
Ik ben ook benieuwd hoe ik weer in het ritme van vroeg opstaan ga komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:34 schreef AMDB het volgende:
Aan de vooravond van de laatste drie stageweken, wens ik jullie allemaal een goedenavond!
En nog allemaal gelukkig nieuwjaar!
Hoe ga ik ooit in slaap komen vanavond, m'n ritme is helemaal niet ingesteld op stage?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Valt me echt nu pas opNja die blonde is een hele goede vriendin van mij maja dat weet die andere natuurlijk niet
Nu heb ik toch al niet het idee dat ik ooit meer contact met haar zal hebben dus who cares
Naja ik heb dr gekrabbeld en als ze daar niet op reageert dan laat ik het daarbij denk ik.. Moet wel van beide kanten komen natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je laat zo'n leuke meid gewoon wegglippen.
![]()
Je lijkt mij wel.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja ik heb dr gekrabbeld en als ze daar niet op reageert dan laat ik het daarbij denk ik.. Moet wel van beide kanten komen natuurlijk
Ik bedoel, ik was dronken, zij waarschijnlijk ook dus miss denkt zij nu wel "Met wat voor gedrocht heb ik nu weer staan praten"quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik was dronken, zij waarschijnlijk ook dus miss denkt zij nu wel "Met wat voor gedrocht heb ik nu weer staan praten"
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik was dronken, zij waarschijnlijk ook dus miss denkt zij nu wel "Met wat voor gedrocht heb ik nu weer staan praten"
Dat klinkt bijna positiefquote:
Ja je doet net alsof je vreselijk lelijk bent en een kut karakter hebt, maar dat valt allebei best meequote:
En Paula heeft er kijk op.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja je doet net alsof je vreselijk lelijk bent en een kut karakter hebt, maar dat valt allebei best mee
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja je doet net alsof je vreselijk lelijk bent en een kut karakter hebt, maar dat valt allebei best mee
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, je bent op en top een boer. Maar so whatquote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu kan ik toch weinig aan mn uiterlijk doen dus daar maak ik me ook niet bepaald druk omMaar er zijn zat mensen die over mn karakter struikelen maar daar lig ik ook niet bepaald wakker van
Zoek z'n hyves maar op.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
En het is kutkarakter!
Dat valt ook reuze mee hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, je bent op en top een boer. Maar so what
Ik heb ergens een verloren krabbel van Dzjenn.. Dan heb je meteen dr hyves gevondenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jenn.Heb je de hyves van Paula en mij al gevonden?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
En het is kutkarakter!
Kijk, dat zijn de ergste. Degene die het ontkennen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat valt ook reuze mee hoorAlleen als ik iemand niet mag dan zeg ik dat meteen ja.. Dat is toch voor ieders bestwil?
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de ergste. Degene die het ontkennen.
quote:
Welke dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb ergens een verloren krabbel van Dzjenn.. Dan heb je meteen dr hyves gevonden
laat maar zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:01 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens nog 5 andere foto's gevonden van het andere fototoestel
Hyves ja, ik wil niet dat AMDB ze zietquote:
Is goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hyves ja, ik wil niet dat AMDB ze ziet
Ligt aan de fotograafquote:Op zondag 3 januari 2010 20:04 schreef Puala het volgende:
http://94.100.115.211/834(...)34705403_5_Qlmn.jpeg
Daar vind ik je toch wel het charmantst op staan
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:04 schreef Puala het volgende:
http://94.100.115.211/834(...)34705403_5_Qlmn.jpeg
Daar vind ik je toch wel het charmantst op staan
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, zo begroeten de mannen elkaar daar. Tong in 't oor. Zo zeg je hallo.
DANKJEWEL!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat dat de charmantste is. Das een compliment. Dan moet je DANKJEWEL zeggen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, zo begroeten de mannen elkaar daar. Tong in 't oor. Zo zeg je hallo.
Ach, heb wel eens slechter op de foto gestaanquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarvan was ik niet op de hoogte.
Op je schoot, geen probleem voor Gijs.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
aight. Je luisterd goed. Als ik zeg ZIT, doe je het dan ook?
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:10 schreef Puala het volgende:
[..]
aight. Je luisterd goed. Als ik zeg ZIT, doe je het dan ook?
Oke, hoe leren we je af dat dames eng zijn en dat je smoesjes moet verzinnen om dates te ontwijken?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier, kan ik leren.
Het zijn jouw woordenquote:
Is goedquote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
zo, dat wordt dus een SM meet met meesteres Puala en al haar gewillige slaafjes?
Nou dan word jij het eerste slachtofferquote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
zo, dat wordt dus een SM meet met meesteres Puala en al haar gewillige slaafjes?
en jij denkt dat ik een gewillig slaafje ben?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou dan word jij het eerste slachtoffer
Alsof ik daar van onder de indruk ben?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik een gewillig slaafje ben?
fail
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, hoe leren we je af dat dames eng zijn en dat je smoesjes moet verzinnen om dates te ontwijken?
Oh dat moet wel lukken hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 19:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je wat kan vinden over organisatiestructuur, is het ook goedHeb ik over 2 weken herkansing van
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het eerst in mijn kamer slapen![]()
quote:En komt er eenpersoon langs
Alsof alles om jou draaitquote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik weet helemaal van niets.
![]()
![]()
![]()
Puala, onze hosselaarster...quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk nog vrijgezel GM?
Die durft!quote:
Daar is niets mis mee hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
misschien omdat je uit Zeeland komt?
mijn uitgehongerde goudvissen hapten minder snel!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee hoor.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn uitgehongerde goudvissen hapten minder snel!
Nu nog net zo snel leren datenquote:
Dat zegt miss wel meer over jou dan over Luctorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat ik in 2 maand tijd meer heb gedate als luctor in zijn hele leven
Op zich is dat niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat ik in 2 maand tijd meer heb gedate als luctor in zijn hele leven
Je moet genieten van het leven toch? en daten betekend niet automatisch zoenen, neuken enz?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zegt miss wel meer over jou dan over Luctor
Hap hapquote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet genieten van het leven toch? en daten betekend niet automatisch zoenen, neuken enz?
niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet genieten van het leven toch? en daten betekend niet automatisch zoenen, neuken enz?
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:11 schreef GlowMouse het volgende:
mijn uitgehongerde piranha's hapten minder snel!
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:11 schreef GlowMouse het volgende:
mijn uitgehongerde piranha's hapten minder snel!
ja! ik had ze namelijk van mn zus gekregen voor m'n verjaardagquote:
wel doorzichtig jaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een smoesje was eerst!
lno aan zien voor ventquote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
L.No is een echte vent, die kan dat ook wel hebben als je gewoon zegt 'nee, geen interesse'
Wait, wut?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
L.No is een echte vent, die kan dat ook wel hebben als je gewoon zegt 'nee, geen interesse'
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus pas maar op met wat je zegt.
Ow, is niet ergquote:Op zondag 3 januari 2010 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus pas maar op met wat je zegt.
OH JAIR, HELD HERO SUPERMAN ALLESquote:Op zondag 3 januari 2010 21:28 schreef jna het volgende:
Jullie kunnen weer gaan hoor. Ik bescherm zelf mn record wel. Maar toch aardig van jullie dat jullie me willen helpen
Ja, jna post hier.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier gebeurt 't allemaal, hoorde ik.
w00tquote:
lapo hunters...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt hier druk zo tegen het einde van het topic.
*boksquote:
Duh.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt hier druk zo tegen het einde van het topic.
Doe maar zoquote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook alsie dicht is kan ik nog een lapo plaatsen
Dat is niet eerlijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook alsie dicht is kan ik nog een lapo plaatsen
Jij speelt vals.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |