Altijd dat gelul van andere erdoor of je moet ze muten. Als je buiten de lobby bent en niet in een party kan je elkaar niet horen. Als je dood bent in de game (of in het echtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Hoezo werkt het niet goed via de ps3 dan? Me vrienden hebben oud spul.
Weet niet of dit mogelijk is maar ik moet geen geluid uit me headset hebben, alleen het praten met vrienden. Heb namelijk al een Dolby set staan.

FFAquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef versteegrob het volgende:
RelaxGebruik het alleen met Spec Ops voor de rest speel ik alleen FFA

die heb ik gister gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef mstx het volgende:
Onderstaanden heb ik zelf nog niet maar als je ze hebt kun je er naar mijn mening wel trots op zijn![]()
[ afbeelding ]
"All Pro" - Get 2 headshots with 1 bullet.

loop naar de winkel toe koop het spel. en speel online.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef BobLeSponge het volgende:
TVP, ik ben benieuwd hoe dit spel online is.

Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef MFE15 het volgende:
Zeker de moeite waard, vraag gelijk een poster d'r bij, heb ik ook gedaan, best mooi istie!

Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga zo ook weer ff 3rd person team tactiical doen, zijn er hier nog meer mensen die dat (ik durf het bijna niet te zeggen) leuker vinden dan de normale modes?

Groundwar is wel goed inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ook niet, speel eigenlijk alleen maar groundwars

en je kan dan gewoon met je party in de partychat blijvenquote:

quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
doe in je class een javelin en een semtex grenaat.
pak je javelin erbij doe dan op R2 or R1 klikken voor semtex NIET LOSLATEN druk daarna op driehoekje blijf R2 of R1 inhouden en ren dan een groep enemies in laat jezelf doodschieten en de javelin en de semtex ontploffen
had ik gisteren in 1 keer 5 kills

En dit is al weken gefixed?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
pak je javelin erbij doe dan op R2 or R1 klikken voor semtex NIET LOSLATEN druk daarna op driehoekje blijf R2 of R1 inhouden en ren dan een groep enemies in laat jezelf doodschieten en de javelin en de semtex ontploffen

Dit heb ik al vaker gehad inderdaad, niks nieuws volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef mstx het volgende:
Is er weer een update geweest ofzo? Net toen ik een harrier wilde oproepen kreeg ik "airspace too busy" en het potje daarna bij mijn pave low "pavelow will arive when the airspace is free"... nog nooit eerder gehad.

Ga je ook voor Faalhaas 2010 ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks

je bent alleen een kwartier aan het scrollenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef SoldMayor het volgende:
De OP van COD MW PC topic is echt![]()
zo zou deze ook moeten zijn

Mooie OP die gewoon gejat is van tweakers.net: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1387742quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je bent alleen een kwartier aan het scrollen
maargoed, je zou hun OP van de wiki kunnen jatten en dan PC in ps3/360 kunnen veranderen

http://www.mymemory.co.uk(...)set-Boxed-%28PS3%29-quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet je aan al die vrienden even vragen wat ze hebben
Gebruik zelf skype want headset via de PS3 werkt maar matig vind ik, hoe goed je headset ook is.

n00bquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks

Was toch al gefixedquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:11 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
n00b![]()
kan al wel gefixed zijn en zo, maar ookal heb je dit 1x gedaan en daarna nooit meer ---> n00b

al zijn er nog steeds van die homo's die elke game alleen maar met die javelin spammenquote:

my thoughts exactlyquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik alle verhalen hier zo lees moeten alle goed spelers wel in Nederland zitten

Die generator kende ik nog niet, nicequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:43 schreef Vince22 het volgende:
Sta nu op 4 nukes en mn tag is
[ afbeelding ]
Vond de combi wel leuk!

Waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Die generator kende ik nog niet, nice![]()
Dit is de mijne;
[ afbeelding ]

Ah cool, thnxquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:02 schreef mstx het volgende:
[..]
http://callsign.modernwarfare247.com/

Nee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Even voor de check check dubbel chick. Jij bent toch wel een chick he?

Sorry, ik deed niet express 5 gasten met 1 predator missile afmaken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]
Wtf, wat doe jij met mijn callsign?!

quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sorry, ik deed niet express 5 gasten met 1 predator missile afmaken.

quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]Even serieus je vorige callsign + naam is die van mij!!!

ªIDS werkt waarschijnlijk welquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan aids in super l33t h4x0r letters anders mag het niet

+1, ik heb ze alleen nog niet allemaal maar ben mijn best aan het doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
in een oorlogspel met <3 in roze en een vrouwen embleem rondlopen is cool...

Die is inderdaad briljant. Dit is een beetje een mix tussen een assault wapen en een sniper, meer voor de gemiddelde afstanden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:07 schreef Biefstuk het volgende:
Die AUG HBAR is best wel pwnage. Knifen gaat wat trager en heel snel verplaatsen kan je je niet maar met Grip is het echt een fijn wapen

zal dalijk eens proberen, duurt zeker weer MOEILIJK lang voor je die grip en silencer vrijspeelt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die is inderdaad briljant. Dit is een beetje een mix tussen een assault wapen en een sniper, meer voor de gemiddelde afstanden.
Ik had altijd Bling met grip en silencer ( want Hardcore Team Deathmatch )
Als je daar nog Ninja en Cold Blooded bij neemt own je gewoon.

Weet ik niet precies. Ik zit op dit moment nog in het begin van de 1e prestige.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zal dalijk eens proberen, duurt zeker weer MOEILIJK lang voor je die grip en silencer vrijspeelt?

Dat zijn de mensen waarmee je in een party speelt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe kan het dat sommige spelers in YouTube-montages teammaten zien in blauwe namen en teammaat-iconen? Ik dacht dat het om kleurenblindheid tussen groen en rood ging, maar het gebeurt dus ook bij teammaten die groen horen te zijn?
En op internet lees ik ook dat er petities zijn om een patch die de kleuren verandert voor kleurenblinde mensen?

Uhm gaat waarschijnlijk pas weekend wordenquote:

Oooh okequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen waarmee je in een party speelt.

quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm gaat waarschijnlijk pas weekend worden!

hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vetquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:26 schreef NLS04 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die van mijBen op het moment bezig met de FAMAS. In het begin is het ff wennen maar als je het eenmaal onder de knie hebt echt een heel effectief wapen.

ja alleen leave jij altijd omdat het niet luktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je op de 360 speelt moet je maar eens met ons mee doen
We zijn vaak wel met 4+ mensen.

KUCH KUCH!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja alleen leave jij altijd omdat het niet lukt

Complete the "Domino Effect" challengequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vet

http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vet

Zo moeilijk is het spel nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen speelt super zo te lezen. Ongelofelijk dat er zoveel goede spelers zich in 1 land begeven.

haha nou hier wordt niet super gespeeld hoor. Speel eigenlijk alleen TDM & FFA en heb een killstreak van 'slechts' 14 en mn killdeath ratio is ook maar 1.03. Denk dat ik met die stats tot de gemiddelde speler behoor en zeker niet tot de topquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen speelt super zo te lezen. Ongelofelijk dat er zoveel goede spelers zich in 1 land begeven.

Zit er wat dwars bij je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Loop niet zo op te scheppen en post gewoon de score die je hebt gehaald.

meeste mensen posten alleen de goede potjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |