SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is wat. Maarem, wie woont er dan ook samen met dr ex? En dan ook nog eens met een tweepersoonsbed? Hmnquote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef Sander het volgende:
Ja Dupje, dat was idd nog wel het briljantste. In de categorie 'awkward'
Volgens mij had hij inmiddels een andere kamer. Maar dat bed heeft-ie dus 'achtergelaten'quote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha dat is wat. Maarem, wie woont er dan ook samen met dr ex? En dan ook nog eens met een tweepersoonsbed? Hmn
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zondag 3 januari 2010 01:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geld te veel ofzo? Ik dacht dat hij het allemaal net kon redden met die kamer... waar gaat ie dan nu ook nog een auto van betalen? Want puntje bij paaltje wordt het altijd duurder dan je hoopt en rij je altijd meer dan je van plan bent
Haha, mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
owja, die sneeuwik heb 3 rondjes keizer karel gedaan toen ik klaar was met werken en krabben
in de kroegquote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Haha, mooi. KK is ook echt altijd heerlijk om overheen te rijden
. Wat voor werk doe je eigenlijk dat je 's nachts werkt?
Ik heb vanochtend weer eens ontbeten bij de Blonde Pater, heerlijk. Nu met mijn kluspistool in de weer om gaten in ons huis dicht te kitten
.
Is dat je pickup linequote:Op zondag 3 januari 2010 14:18 schreef hardy_party het volgende:
Nijmegen, waar de vrouwen altijd geil zijn
Prachtigquote:Op zondag 3 januari 2010 04:34 schreef Sander het volgende:
Het briljantste was nog wel, we gingen naar haar huis, waar ze samenwoont met haar ex. Die kwam net thuis die nacht, was bij vrienden blijven pitten en ging net naar zn werk. Zit je daar op de bank. En heb je seks in 'hun' tweepersoonsbed. Geniaal.
Nu pitten.!
Mooi hèquote:Op zondag 3 januari 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
owja, die sneeuwik heb 3 rondjes keizer karel gedaan toen ik klaar was met werken en krabben
Hmmm, verkeerde herinnering blijkbaar? Wat voor auto heeft ie gekocht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |