Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:06 schreef Steve het volgende:. Ik was er stellig van overtuigd Strafrechtelijke Aansprakelijkheid niet gehaald te hebben, vond het tentamen zó slecht gaan. Nog een 7.
Maar ik mag nu wel aan mijn master beginnen in februari.
Feli!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:06 schreef Steve het volgende:. Ik was er stellig van overtuigd Strafrechtelijke Aansprakelijkheid niet gehaald te hebben, vond het tentamen zó slecht gaan. Nog een 7.
Maar ik mag nu wel aan mijn master beginnen in februari.
JAAAAA, IK HEB HET GEHAAAALDquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Slagingspercentage van Ondernemings- en Insolventierecht is "maar" 48%. Hier heeft iedereen het wel gewoon gehaald dankzij de samenvattingen die van hand tot hand zijn gegaan?
In ieder geval Maharbal nog bedankt voor de hulp.
Je kunt max een 4 halen maandag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:52 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]Succes met herkansen!
Weet jij trouwens of ik nu een 4 of een 5,5 moet halen? Op webct staat dat de reparatie 'voldoende' moet zijn, maar als ik een 4 haal, is mijn eindcijfer voldoende. Of moet ik nu per se een 5,5 halen? Ik vat het niet meer.
Wil je cum laude afstuderen of wat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef aardappel het volgende:
[..]
JAAAAA, IK HEB HET GEHAAAALDhelaas een mager afgerond zeventje, maar hee, toch FUCKING 9 ECTS!!!
woehoe, bierrrrrrrrr
Meestal heb je dan wel een overgangsperiode. Bij ons is het ook pas veranderd, en staat het zo in de OER:quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier is cum laude een 8,5 gemiddeld. Dat is veranderd sinds september 2009. Daarvoor was een 8 gemiddeld nog genoeg...
Ik ga dat al niet meer redden. Sta wel een 8 gemiddeld, erg lullig dus.
Maar dan staat een paar leden verder:quote:Een bachelorstudent heeft uitmuntend (cum laude) gepresteerd als hij/zij gemiddeld over alle onderdelen van het examen een cijfer van ten minste 8 heeft behaald en voor het eindvak (bij Fiscaal recht: het Oefenhof) een cijfer van ten minste 8.
Ik val dus (als ik dit of volgend jaar afstudeerquote:De student die in het studiejaar 2007-2008 of eerder voor het eerst heeft ingeschreven voor een bacheloropleiding van de faculteit en vóór 1 september 2011 het bachelorexamen behaalt verkrijgt het judicium conform de oude regeling
Cum laude ga ik waarschijnlijk niet meer redden, maar O&I was het enige vak wat ik goed gevolgd had, dus had iets meer verwacht, mja, het was sowieso een kut-tentamen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Wil je cum laude afstuderen of wat?![]()
Met een 7 gemiddeld studeer je (tot volgend jaar) nog gewoon "met genoegen" af hoor.
Oh, en feli nog!![]()
Balen! Vraagje: hoe leer jij? Gewoon alle feiten stampen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Florette het volgende:
Ik heb ook een 3,2 voor Rechtsgeschiedenis trouwens, dus maandag herkansen!
Thnx, had het gelezen op webct idd. Das echt kut, maar gelukkig is mijn eindcijfer voldoende als ik een 4 haal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Florette het volgende:
[..]
Je kunt max een 4 halen maandag.![]()
Ik had juist iets minder verwacht (ik had een 8) en iemand anders die twijfelde of ze het wel had gehaald, had zelfs een 8,5. Ik verwacht dat ze wel ruim gerekend hebben (zie ook mijn geklaag over die laatste 20 punten vraag waarbij ik 42/47 Fw helemaal niet genoemd had.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:13 schreef aardappel het volgende:
[..]
Cum laude ga ik waarschijnlijk niet meer redden, maar O&I was het enige vak wat ik goed gevolgd had, dus had iets meer verwacht, mja, het was sowieso een kut-tentamen...
Succes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef dreamzk het volgende:
Zo net terug uit de bieb, 13uur daar gezeten en nog steeds voel ik me niet voorbereid genoeg voor die klote herkansing van morgen. Gelukkig heb ik nog een paar blikjes red bull, 2 volle pakjes peuken en heel hoge "peer pressure" van mn ouders op mij om het te halen. Morgen 13.00 ben ik eraf, dan hopelijk die avond vieren dat ik het goed heb afgesloten
Ouders maken meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef dreamzk het volgende:
Zo net terug uit de bieb, 13uur daar gezeten en nog steeds voel ik me niet voorbereid genoeg voor die klote herkansing van morgen. Gelukkig heb ik nog een paar blikjes red bull, 2 volle pakjes peuken en heel hoge "peer pressure" van mn ouders op mij om het te halen. Morgen 13.00 ben ik eraf, dan hopelijk die avond vieren dat ik het goed heb afgesloten
Succes!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:05 schreef dreamzk het volgende:
Grote beslissing. Wist je van te voren niet hoe afgestudeerden van deze richting in de markt liggen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Succes!
Mijn omschakeling is definitief
Ik ga voor de burgerlijk recht master en niet meer voor de internationale en Europese master..
Nu het tweede semester dus hier in Nederland vakken volgen zodat ik boven de 160 punten uit kom.. En twee vakken extra volgen voor de master te mogen doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |