We kunnen ze samen in de trein zetten.. bij jou vandaan hier naar toe is maar een klein stukje en ligt geen sneeuw voorlopigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef trui het volgende:
ET, jammer!en och jee,
mijn schoonmoeder zou ook morgen vanuit die regio hier naar toe komen met de trein, maar ik had me niet gerealiseerd dat 't er zo slecht voorstond met 't OV.
hier ook niksquote:
dat klopt al moet het wel gebeurenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef trui het volgende:
da's volgens mij niet de goede moet, bar!
proost M@x, op het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef m@x het volgende:
Hier ook thee, terwijl ik best trek heb in iets sterkers. Maar dat leek me nu niet zo'n goed idee. Met oud en nieuw ook al niet. Toen hebben we maar geproost met kinderbubbels
Weet ikquote:
quote:
Kom maar halen. Wel goed uitkijken, het is glad en je zakt weg.quote:
Wij hadden deze:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
proost M@x, op het nieuwe jaar![]()
[ afbeelding ]
Amenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:38 schreef snoopy het volgende:
ik vind sneeuw gewoon vele malen leuker dan die zeikerige grauwe regen!
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal losquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
die fles heb ik ook staan M@x moet ik hem naar je opsturen?
Ja schat, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum.quote:
yeps met als resultaat een spekgladde straatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:45 schreef Muks het volgende:
IJzel lady ? Hier alleen maar sneeuw
het is idd zeikregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal los
Vicky, dat is dan wel een heel plaatselijke sneeuwbui hoor. Volgens mij is het nog steeds die zeikregen. Als je nog niet depressief bent dan word je het van dit weer vanzelf
klacht -> dutchie drinkt alles zelf opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja schat, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum.
Hier zitten we de laatste restjes dessertwijn vh kerstdiner op te drinken. Nog best lekker, zelfs zonder crème brûlée.
Klagen in het andere subforum Vickyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
het is idd zeikregen
Die brand was trouwens een container. Gisterochtend stond ie nog na te smeulen.
sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
Klagen in het andere subforum Vicky
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal los
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef k_i_m het volgende:
'T pakt wel voordelig uit voor mijn breiwerk, dat wel.
dan moeten we maar eens een pimpel-meet houden ipv rosvicee/thee/pinda/pannenkoek/slaksoep/diksap-meet. Santé!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
klacht -> dutchie drinkt alles zelf op
strak planquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
dan moeten we maar eens een pimpel-meet houden ipv rosvicee/thee/pinda/pannenkoek/diksap-meet. Santé!
wel de trein dan he, damesquote:
wat gebeurt er als de abs aanslaat ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Rewimo het volgende:
* ook weer aanschuift
Hier maar een klein laagje sneeuw toen we uit het zwembad kwamen. Hoe dichter bij huis hoe minder er gereden was en hoe gladder het werd. De ABS sloeg aan toen we moesten stoppen bij een voorrangsweg waar natuurlijk net een auto aankwam. Maar gelukkig ging het goed
O enne, dit jaar moeten we KLB kunnen verslaan toch?
MIJN internet niet. Dat van een van de buurman/vrouwen welquote:
Dan begint de auto te bokkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
wat gebeurt er als de abs aanslaat ?
enne.... ik hoor het toch wel als die kaart ooit binnen komt zeilen? zo ver weg is duitsland toch niet?
wow, bestaan die mensen nog. Ik bedoel, zij zonder beveiligingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
MIJN internet niet. Dat van een van de buurman/vrouwen wel.
Topic idee: Klagende OUD-ersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Rewimo het volgende:O enne, dit jaar moeten we KLB kunnen verslaan toch?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
wow, bestaan die mensen nog. Ik bedoel, zij zonder beveiliging
Hoezo? Heel OUD is toch in KLB veranderd per 1 januari? Of wist je dat nog niet?quote:
van welk jaar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoezo? Heel OUD is toch in KLB veranderd per 1 januari? Of wist je dat nog niet?
logeer je hier wel in de buurt dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:21 schreef dutchie het volgende:
Overnacht zo 25 jan wel in a'dam maar om dan te gaan pimpelen komt me de volgende dag op de beurs duur te staan vrees ik. Met kegel en een kater op de stand is niet zo'n goed idee.
Ik had van de week net een broodje kip-kerrie gegeten voor ik naar de kno-arts ging, ik ging voor de N, wist ik veel dat hij ook in mijn Keel wilde kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef snoopy het volgende:
ik moet de volgende ochtend naar de tandarts. Denk dat hij dan ook niet blij wordt
jaquote:
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
ja![]()
Ow sh*t, dat maagonderzoek wat ik nu ga krijgen, dat zal toch geen wraak zijn he
hoestenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
maarree...waar hebbie last van dan?
Ah ja daar heb ik wel vaker van gehoord..gastric asthma heet dat geloof ik.. Wel fijn dat hij eerst wil uit zoeken of het daar niet vandaan komt, voor hij straks nutteloos gaat snijden :-/quote:
die heeft ie al tfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeetje Memmel! Jouw man raakt ook altijd gewond bij die hondenMoet hij geen tetanusinjectie?
![]()
Hoesten easy? Waarom moet je daarvoor een maagonderzoek dan?
Ja, die middag was nog gezellig en goede afleiding en nu ben ik weer stabielquote:Op zondag 3 januari 2010 08:15 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ben je alweer wat fijner in je vel, of minder labiel, bedoel ik?
Hmmm verdacht! Onze kleine grote meid die ineens reuze voeten heeft ipv kleine schattige stappertjes slaapt tegenwoordig ook uit en is niet voor 8en wakker.quote:Op zondag 3 januari 2010 08:13 schreef Groofsken het volgende:
Goedemorgen.
Muks, ken ik jou? Of ben je nieuw?
Mijn dochter slaapt nog. Ik verdenk haar ervan wakker te worden 's nachts als R huilt, maar ze houdt zich dan wel heel stil
.
Och arme... Hoe is het gebeurd?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:17 schreef Memmel het volgende:
Mogge ben gesloopt. Vannacht met Anna op de eerste hulp gezeten. Die had een zondagsarmpje. Zo zielig..
Nou, niet zeker. Maar het was een uur of twee lang: rechtop houden was okay, op d'r rug leggen niet, veel boertjes tussendoor met spuug en meteen na een boertje hysterisch huilen van de pijn. Dus ik gok maar op iets als maagzuur.quote:Op zondag 3 januari 2010 08:36 schreef amaranta het volgende:
Groof
[..]
Innepin, hoe weet je dat je dochter maagzuur heeft?
vorig jaar zat ik nu te Fokkenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:06 schreef cattie het volgende:
Kleurdoos, gefeliciteerd met de verjaardag van Elin! (vorig jaar was er vannacht een scheur in mijn vliezen gekomen!)
Memmel, beterschap met en voor Anna.
Stomquote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef Kleurdoos het volgende:
nee, niemand! terwijl er 21 zouden komen
KD, waar woon jij dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dit zo gruwelijk kut en lullig
iedereen belt af! door t weer dus..nu komt er echt niemand op r verjaardag
ik zit al een kwartier te jankenemoooooo
ah wat naar voor je. gelukkig heeft elin het niet door ( toch? )quote:Op zondag 3 januari 2010 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind dit zo gruwelijk kut en lullig
iedereen belt af! door t weer dus..nu komt er echt niemand op r verjaardag
ik zit al een kwartier te jankenemoooooo
Mja, ik heb er gisteren met wat moeite één kop bouillon in gepraatquote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef sjak het volgende:
Gefelicteerd met Elin KD. Wat vreselijk balen voor je dat het zo gaat. Kan me wel voorstellen dat je daar even emo van wordt![]()
Memmel, arme anna. Gaat het nu wel weer goed met 'r?
Freecell, ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent. Zo veel reserve heeft Tara niet. Heb je wel iets van bouillon in huis? Veel laten drinken, dat is het belangrijkst. Sterkte...
Ik ookquote:Op zondag 3 januari 2010 14:21 schreef freecell het volgende:
[..]
KD: das al 3
Als je niet zo'n rot-end weg woonde kwam ik langs geloof ik
luca is ruim 14 dagen weggeweest en hij moet morgen weer naar schoolquote:Op zondag 3 januari 2010 15:15 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb, hoe lang is Luca weggeweest? Moet ie morgen weer naar school? Christan donderdag pas, hier hebben ze altijd vrij tot na Driekoningen.
Da's wel lang...quote:Op zondag 3 januari 2010 15:26 schreef lady-wrb het volgende:
luca is ruim 14 dagen weggeweest en hij moet morgen weer naar school
jwel hoor maar deze had een mooi prijsje en ziet er ook nog heel mooi uitquote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Dichterbij hadden ze geen kinderwagens?
Voor ons raam hier staat een kudde schapen. Komisch gezicht om die beesten te zien gravenHet stuk weiland waar ze staan is een hoop groener dan het land eromheen.
Jawel, maar daar moeten ze 'm nog oppoetsen en op de foto zettenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Rewimo het volgende:
Dichterbij hadden ze geen kinderwagens?
Voor ons raam hier staat een kudde schapen. Komisch gezicht om die beesten te zien gravenHet stuk weiland waar ze staan is een hoop groener dan het land eromheen.
Ja nou hee, het verjaardagstopic is er ook niet meer hè!quote:
Er staan genoeg huizen te koop hier, dus wat let je?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef Macka66 het volgende:
Soms he, soms zou ik zo naar Duitsland willen verhuizen en je buurvrouw worden. Wat wonen jullie toch fijn! Schapen en ruimte <3
* Muks biedt lijm aan, behang is al opquote:Op zondag 3 januari 2010 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Vogel nummer twee leefde nog en is nu weer buiten, op een lading veren na. Toetje was een muis
Soms wil je niet je kind maar de kat achter het behang plakken
Echt heel erg jaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:47 schreef YPPY het volgende:
Hebben jullie ons gemist? We zijn een weekje weggeweest naar Zeeland. Met de schoonfamilie. Veel zwemmen en rennen en gillen voor Anna natuurlijk. Ze vond het prachtig.
Arme jullie.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef snoopy het volgende:
[..]
Echt heel erg ja![]()
We vroegen elke dag aan elkaar: 'wanneer komt YPPY nou weer terug, we missen haar zo'
Fijn dat het fijn was
Heb jij Yppy niet gemist?????quote:
Ja, een paar dagen, maar ik was wel op twitter, maar schijnbaar ben ik gemist.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
Om problemen in de toekomst te voorkomen als ik gemist wordt, heb ik in feedback gevraagd of iemand daar iets op kan verzinnen: Tijdelijke afwezigheidsmelding
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef YPPY het volgende:
Om problemen in de toekomst te voorkomen als ik gemist wordt, heb ik in feedback gevraagd of iemand daar iets op kan verzinnen: Tijdelijke afwezigheidsmelding
Dus je bent morgenmiddag er niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Kom allemaal nou even helpen in dat topic!
Love actually is al een half uur bezig.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet over 5 minuten naar bed van F.![]()
INou ben ik erg moe, de kleine mannen waren vannacht nog al ehm... wakker... maar bovenal... hij gaat een film kijken die hij zonder commentaar van mij wil zien.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik er maar gehoor aan geef.
Hee, zie je wel, het werkt, jij weet het alvast!quote:
Travel, ook wel het appeltaartforum.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef leonieke het volgende:
Van welk subforum ben jij nog mod geweest YPPY?
Gezien het feit dat ik net met mijn bevallige aars op mijn broodje shoarma ging zitten is het mss geeneens een slecht idee.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet over 5 minuten naar bed van F.![]()
INou ben ik erg moe, de kleine mannen waren vannacht nog al ehm... wakker... maar bovenal... hij gaat een film kijken die hij zonder commentaar van mij wil zien.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik er maar gehoor aan geef.
dus gewoon die romper dichtgeknipt?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Omg mijn guppekop was elin vergeten een pamper aan te trekken na t verschonen
en elin zat maar lekker te gnorfen
en nog snel haar verjaardagscupcake te vermorzelen
ik had t net op tijd door, ik lag r te voeden en opeen voelde ik een knokenkontje ipv mn volle pamperbiggekontjequote:Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef freecell het volgende:
KD, hoe heeftie dat nou gedaan?
Natte kledderbende zeker? Of had je het op tijd door?
Ik wist het ook niet. Ik wist alleen dat er een stukkie af moest, omdat Senna iets te gemakkelijk bij mijn lange haar konquote:Op zondag 3 januari 2010 22:50 schreef huuphuup het volgende:
zo, bijna een hele SC gemist![]()
gefeliciteerd BE en KD met de kinders![]()
en ik moest hardop lachen om de shoarma-actie van BE en het topic van Yppy
Miss kapsel staat je leuk! Mooie kleur ook.![]()
Ik moet eigenlijk ook nodig naar de kapper maar ik weet weer es niet wat ik met mn haar wil enzo.
nou, ik dacht, je kunt ook iets homeopatisch proberen, helpt bij mijn kinderen altijd erg snel, maargoed, laat maar, want ik ben geen homeopaatquote:
En dat kan in het ene oor wel en in het andere oor niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 07:35 schreef Belana het volgende:
[..]
nou, ik dacht, je kunt ook iets homeopatisch proberen, helpt bij mijn kinderen altijd erg snel, maargoed, laat maar, want ik ben geen homeopaat
hahahahaha, dat zou wat zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 08:38 schreef moussy het volgende:
[..]
En dat kan in het ene oor wel en in het andere oor niet?
Omdat je er zo om vroeg welk oor het was, kon me weinig andere oren bedenken eigenlijk, of het varkensoor van de hondquote:
Ik weet, maar dan nog kan je niet zo maar zelf dokteren, tis nml best riskant om zo maar iets in oren te mikken.quote:nee homepathie steekt nogal nauw, er wordt gekeken naar meer dan alleen de oorpijn ook en welk oor het is maakt dus ook uit. verder wordt er ook naar het gedrag van je kind gekeken, is het kind erg hangerig, is het erg verlegen, hangt het erg aan mama, wil het veel knuffelen, is het juist veel boos. Hangt allemaal samen
Nee hoor, het zonnetje schijnt, ik zit in mn bikini buiten!quote:
Tis winter, dus verwacht je dan dat het warm en stralend is overal?quote:Op maandag 4 januari 2010 09:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
nou t schijnt niet overal streng te vriezen en k*t sneeuw te zijn. dus.
daarom zei ik al, laat maar, ben geen homeopaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Omdat je er zo om vroeg welk oor het was, kon me weinig andere oren bedenken eigenlijk, of het varkensoor van de hond
[..]
Ik weet, maar dan nog kan je niet zo maar zelf dokteren, tis nml best riskant om zo maar iets in oren te mikken.
ja dat doe ik liever niet vorige keer ook al ivm sneeuw enzoquote:Op maandag 4 januari 2010 09:27 schreef Belana het volgende:
ehm ik zou die afspraak maar afzeggen dan
Ergens een warme chocomel scorenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:55 schreef Chell het volgende:
De verwarming is inmiddels aan, maar ik ben al helemaal verkleumd (en het gaat ook nog wel even duren voor het echt warm wordt...oud gebouw enzo).
Ik ga straks maar even extra lang pauzeren denk ik en allemaal warme winkels in
Een warme bak koffie of thee kan ook lekker zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 11:15 schreef Chell het volgende:
Oeh goed idee LovelyLadyBehalve dan dat ik niet van warme choco hou
Maar ik kan natuurlijk wel even bij de Coffeecompany gaan zitten
Neequote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je m zelf gerepareerd Vicky?!
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 4 januari 2010 08:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, het zonnetje schijnt, ik zit in mn bikini buiten!
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef Saffier het volgende:
De kachel hier op het werk doet het ook niet. Die kan temperaturen onder de +10 niet eens aante idioot voor woorden toch?
Mja ik ben echt een muts met mn haarquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Ik wist alleen dat er een stukkie af moest, omdat Senna iets te gemakkelijk bij mijn lange haar konEn dus zei ik dat er een stuk af moest tot op mijn schouders ongeveer en dat als zij een goed idee had, ze dat maar moest doen. En dat werd dit en ik ben nog steeds helemaal blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |