We kunnen ze samen in de trein zetten.. bij jou vandaan hier naar toe is maar een klein stukje en ligt geen sneeuw voorlopigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef trui het volgende:
ET, jammer!en och jee,
mijn schoonmoeder zou ook morgen vanuit die regio hier naar toe komen met de trein, maar ik had me niet gerealiseerd dat 't er zo slecht voorstond met 't OV.
hier ook niksquote:
dat klopt al moet het wel gebeurenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef trui het volgende:
da's volgens mij niet de goede moet, bar!
proost M@x, op het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef m@x het volgende:
Hier ook thee, terwijl ik best trek heb in iets sterkers. Maar dat leek me nu niet zo'n goed idee. Met oud en nieuw ook al niet. Toen hebben we maar geproost met kinderbubbels
Weet ikquote:
quote:
Kom maar halen. Wel goed uitkijken, het is glad en je zakt weg.quote:
Wij hadden deze:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
proost M@x, op het nieuwe jaar![]()
[ afbeelding ]
Amenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:38 schreef snoopy het volgende:
ik vind sneeuw gewoon vele malen leuker dan die zeikerige grauwe regen!
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal losquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
die fles heb ik ook staan M@x moet ik hem naar je opsturen?
Ja schat, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum.quote:
yeps met als resultaat een spekgladde straatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:45 schreef Muks het volgende:
IJzel lady ? Hier alleen maar sneeuw
het is idd zeikregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal los
Vicky, dat is dan wel een heel plaatselijke sneeuwbui hoor. Volgens mij is het nog steeds die zeikregen. Als je nog niet depressief bent dan word je het van dit weer vanzelf
klacht -> dutchie drinkt alles zelf opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja schat, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum.
Hier zitten we de laatste restjes dessertwijn vh kerstdiner op te drinken. Nog best lekker, zelfs zonder crème brûlée.
Klagen in het andere subforum Vickyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
het is idd zeikregen
Die brand was trouwens een container. Gisterochtend stond ie nog na te smeulen.
sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
Klagen in het andere subforum Vicky
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal los
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef k_i_m het volgende:
'T pakt wel voordelig uit voor mijn breiwerk, dat wel.
dan moeten we maar eens een pimpel-meet houden ipv rosvicee/thee/pinda/pannenkoek/slaksoep/diksap-meet. Santé!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
klacht -> dutchie drinkt alles zelf op
strak planquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
dan moeten we maar eens een pimpel-meet houden ipv rosvicee/thee/pinda/pannenkoek/diksap-meet. Santé!
wel de trein dan he, damesquote:
wat gebeurt er als de abs aanslaat ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Rewimo het volgende:
* ook weer aanschuift
Hier maar een klein laagje sneeuw toen we uit het zwembad kwamen. Hoe dichter bij huis hoe minder er gereden was en hoe gladder het werd. De ABS sloeg aan toen we moesten stoppen bij een voorrangsweg waar natuurlijk net een auto aankwam. Maar gelukkig ging het goed
O enne, dit jaar moeten we KLB kunnen verslaan toch?
MIJN internet niet. Dat van een van de buurman/vrouwen welquote:
Dan begint de auto te bokkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
wat gebeurt er als de abs aanslaat ?
enne.... ik hoor het toch wel als die kaart ooit binnen komt zeilen? zo ver weg is duitsland toch niet?
wow, bestaan die mensen nog. Ik bedoel, zij zonder beveiligingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
MIJN internet niet. Dat van een van de buurman/vrouwen wel.
Topic idee: Klagende OUD-ersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Rewimo het volgende:O enne, dit jaar moeten we KLB kunnen verslaan toch?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
wow, bestaan die mensen nog. Ik bedoel, zij zonder beveiliging
Hoezo? Heel OUD is toch in KLB veranderd per 1 januari? Of wist je dat nog niet?quote:
van welk jaar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoezo? Heel OUD is toch in KLB veranderd per 1 januari? Of wist je dat nog niet?
logeer je hier wel in de buurt dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:21 schreef dutchie het volgende:
Overnacht zo 25 jan wel in a'dam maar om dan te gaan pimpelen komt me de volgende dag op de beurs duur te staan vrees ik. Met kegel en een kater op de stand is niet zo'n goed idee.
Ik had van de week net een broodje kip-kerrie gegeten voor ik naar de kno-arts ging, ik ging voor de N, wist ik veel dat hij ook in mijn Keel wilde kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef snoopy het volgende:
ik moet de volgende ochtend naar de tandarts. Denk dat hij dan ook niet blij wordt
jaquote:
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
ja![]()
Ow sh*t, dat maagonderzoek wat ik nu ga krijgen, dat zal toch geen wraak zijn he
hoestenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
maarree...waar hebbie last van dan?
Ah ja daar heb ik wel vaker van gehoord..gastric asthma heet dat geloof ik.. Wel fijn dat hij eerst wil uit zoeken of het daar niet vandaan komt, voor hij straks nutteloos gaat snijden :-/quote:
die heeft ie al tfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeetje Memmel! Jouw man raakt ook altijd gewond bij die hondenMoet hij geen tetanusinjectie?
![]()
Hoesten easy? Waarom moet je daarvoor een maagonderzoek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |