We kunnen ze samen in de trein zetten.. bij jou vandaan hier naar toe is maar een klein stukje en ligt geen sneeuw voorlopigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef trui het volgende:
ET, jammer!en och jee,
mijn schoonmoeder zou ook morgen vanuit die regio hier naar toe komen met de trein, maar ik had me niet gerealiseerd dat 't er zo slecht voorstond met 't OV.
hier ook niksquote:
dat klopt al moet het wel gebeurenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef trui het volgende:
da's volgens mij niet de goede moet, bar!
proost M@x, op het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef m@x het volgende:
Hier ook thee, terwijl ik best trek heb in iets sterkers. Maar dat leek me nu niet zo'n goed idee. Met oud en nieuw ook al niet. Toen hebben we maar geproost met kinderbubbels
Weet ikquote:
quote:
Kom maar halen. Wel goed uitkijken, het is glad en je zakt weg.quote:
Wij hadden deze:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
proost M@x, op het nieuwe jaar![]()
[ afbeelding ]
Amenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:38 schreef snoopy het volgende:
ik vind sneeuw gewoon vele malen leuker dan die zeikerige grauwe regen!
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal losquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef _Bar_ het volgende:
die fles heb ik ook staan M@x moet ik hem naar je opsturen?
Ja schat, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum.quote:
yeps met als resultaat een spekgladde straatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:45 schreef Muks het volgende:
IJzel lady ? Hier alleen maar sneeuw
het is idd zeikregenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal los
Vicky, dat is dan wel een heel plaatselijke sneeuwbui hoor. Volgens mij is het nog steeds die zeikregen. Als je nog niet depressief bent dan word je het van dit weer vanzelf
klacht -> dutchie drinkt alles zelf opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja schat, dan zit je toch echt in het verkeerde subforum.
Hier zitten we de laatste restjes dessertwijn vh kerstdiner op te drinken. Nog best lekker, zelfs zonder crème brûlée.
Klagen in het andere subforum Vickyquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
het is idd zeikregen
Die brand was trouwens een container. Gisterochtend stond ie nog na te smeulen.
sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
Klagen in het andere subforum Vicky
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Neem hem maar mee naar een meet waar we toevallig allebei zijn. Dan gaan we samen even helemaal los
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:54 schreef k_i_m het volgende:
'T pakt wel voordelig uit voor mijn breiwerk, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |