Ohja, van zijn actie kreeg ik die Déjà vu.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef Janetje het volgende:
Xebrozius vragen wat hij eraan heeft gedaan.
Hij had hem toch gebakken en een complete maaltijd ernaast gemaakt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef Janetje het volgende:
Xebrozius vragen wat hij eraan heeft gedaan.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/198874/1/1/50/fok-ker-eet-sok.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij had hem toch gebakken en een complete maaltijd ernaast gemaakt?
Wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Vast een kuttopic. Vriendinnetje...!
Welke mongool noemt zijn vriendin nou vriendinnetje? Vraag me af wat voor relatie dat dan moet zijn.. Of neuk je een minderjarig meisje?quote:
jaloers omdat ik een vriendinnetje hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke mongool noemt zijn vriendin nou vriendinnetje? Vraag me af wat voor relatie dat dan moet zijn.. Of neuk je een minderjarig meisje?
Probeer je nu stoer te doen omdat je een 'vriendinnetje' hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jaloers omdat ik een vriendinnetje heb
Of naar het ziekenhuis mag wegens darmobstructiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:45 schreef 9611Niels het volgende:
Bwhehe, en het ergste komt nog, als je morgen moet schijten!
Nee, maar jij hebt er blijkbaar een probleem mee. Zieligquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Probeer je nu stoer te doen omdat je een 'vriendinnetje' hebt?
/carequote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Farenji het volgende:
Die sok valt in je maag uiteen in lange draden. En die komen vast te zitten in de kronkels van je darmen. Ze wikkelen zich om de dunne darm en sluiten deze af, als een worst. De druk wordt steeds hoger, totdat je darmen op meerdere plekken tegelijk openbarsten. De verterende poep komt in je lichaam vrij en in je bloed. Binnen een paar uur sterf je aan bloedvergiftiging, onder helse pijnen.
RIP voor de nabestaanden.
Wacht eens even, eerst komen ze vast te zitten en dan gaan ze ineens door de darmwand heen om de dunne darm af te knijpen ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Farenji het volgende:
Die sok valt in je maag uiteen in lange draden. En die komen vast te zitten in de kronkels van je darmen. Ze wikkelen zich om de dunne darm en sluiten deze af, als een worst. De druk wordt steeds hoger, totdat je darmen op meerdere plekken tegelijk openbarsten. De verterende poep komt in je lichaam vrij en in je bloed. Binnen een paar uur sterf je aan bloedvergiftiging, onder helse pijnen.
RIP voor de nabestaanden.
Ik vind het gewoon sneu dat een volwassen persoon zijn vriendin een vriendinnetje noemt. Is dat zo vreemd?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt er blijkbaar een probleem mee. Zielig
Jij bent echtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heey,
Ik had met mijn vriendinnetje een weddenschap gemaakt. Helaas heb ik die weddenschap verloren en moest ik daarom mijn sok opeten. Een zwarte, nette sok. Alleen paupers dragen witte sokken, toch? (Ok, misschien in de zomer kan een witte sok wel)
Maar goed genoeg over de kleur van de sok.
Nu het veroberen van de sokSjongejonge wat ligt dat zwaar op de maag zeg. Ik heb de sok in kleine stukjes geknipt en zo begon ik aan deze helse "maaltijd". Het was geen pretje kan ik je vertellen. Gelukkig hoefde ik maar de helft op te eten.
Van te voren wist ik wel dat het niet een godenmaal zou worden maar je kan je niet voorstellen hoe naar het voelt om een halve sok in je maag te hebben, gaat ook op de WC vast geen pretje worden.
Greetz HSG.
Of je broek uitrekkenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef LoggedIn het volgende:
Wel een vreemde weddenschap om met je vriendin te maken, het opeten van je sok is meer iets voor met vrienden, mannen onder elkaar
Ja, waar maak je je in hemelsnaam druk om? Sorry hoor maar dan kan ik toch maar één conclusie trekkenquote:Op zondag 3 januari 2010 09:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon sneu dat een volwassen persoon zijn vriendin een vriendinnetje noemt. Is dat zo vreemd?
Ach ja het is weer eens wat anders dan de wekelijkse huis tuin en keuken -seks, toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef LoggedIn het volgende:
Wel een vreemde weddenschap om met je vriendin te maken, het opeten van je sok is meer iets voor met vrienden, mannen onder elkaar
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, waar maak je je in hemelsnaam druk om? Sorry hoor maar dan kan ik toch maar één conclusie trekken!
!
!
quote:
Ja hij belde mij gisteren ook nog wel altijd een aardige gozer hè nou haha ik ga maar want ik moet nog boodschappen doen dat moet ook gebeuren he doei doeiquote:Op zondag 3 januari 2010 13:27 schreef EvanStone het volgende:
2006 belde.
heb je ze al gehaaldquote:Op zondag 3 januari 2010 13:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja hij belde mij gisteren ook nog wel altijd een aardige gozer hè nou haha ik ga maar want ik moet nog boodschappen doen dat moet ook gebeuren he doei doei
FOK!ker eet sokquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Verzonnen. Probeer maar eens een sok op te vreten, dat heb je meteen uitgekotst
Wel of niet verzonnen, het blijft anders toch een raar verhaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Verzonnen. Probeer maar eens een sok op te vreten, dat heb je meteen uitgekotst
Witte sokken staat veel sjieker en frisser dan zwarte sokken. Ik draag altijd witte sokken, wel met lange spijkerbroek natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heey,
Ik had met mijn vriendinnetje een weddenschap gemaakt. Helaas heb ik die weddenschap verloren en moest ik daarom mijn sok opeten. Een zwarte, nette sok. Alleen paupers dragen witte sokken, toch? (Ok, misschien in de zomer kan een witte sok wel)
Maar goed genoeg over de kleur van de sok.
Nu het veroberen van de sokSjongejonge wat ligt dat zwaar op de maag zeg. Ik heb de sok in kleine stukjes geknipt en zo begon ik aan deze helse "maaltijd". Het was geen pretje kan ik je vertellen. Gelukkig hoefde ik maar de helft op te eten.
Van te voren wist ik wel dat het niet een godenmaal zou worden maar je kan je niet voorstellen hoe naar het voelt om een halve sok in je maag te hebben, gaat ook op de WC vast geen pretje worden.
Greetz HSG.
Het woord vriendinnetje is uber cute, ongeacht de leeftijdquote:Op zondag 3 januari 2010 09:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind het gewoon sneu dat een volwassen persoon zijn vriendin een vriendinnetje noemt. Is dat zo vreemd?
Negerquote:
15-jarige chappiesquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HOU JE BEK TEGEN PANZERMAUS JONGE IK KLAP JE
Vertel is wat over jezelf.quote:
Hallon, ik heet Karel ik ben 17 jaar ik heb een grote snikkel en ik ben uiterst populair.quote:
Dat snap ik. Ik wordtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef haan33 het volgende:
Ik ben Jan, wordt dagelijks gepest en geslagen door mijn medeleerlingen. Ik wil graag tractor worden.
Mooie come-back dat wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |