Ohja, van zijn actie kreeg ik die Déjà vu.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef Janetje het volgende:
Xebrozius vragen wat hij eraan heeft gedaan.
Hij had hem toch gebakken en een complete maaltijd ernaast gemaakt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef Janetje het volgende:
Xebrozius vragen wat hij eraan heeft gedaan.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/198874/1/1/50/fok-ker-eet-sok.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij had hem toch gebakken en een complete maaltijd ernaast gemaakt?
Wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Vast een kuttopic. Vriendinnetje...!
Welke mongool noemt zijn vriendin nou vriendinnetje? Vraag me af wat voor relatie dat dan moet zijn.. Of neuk je een minderjarig meisje?quote:
jaloers omdat ik een vriendinnetje hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke mongool noemt zijn vriendin nou vriendinnetje? Vraag me af wat voor relatie dat dan moet zijn.. Of neuk je een minderjarig meisje?
Probeer je nu stoer te doen omdat je een 'vriendinnetje' hebt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jaloers omdat ik een vriendinnetje heb
Of naar het ziekenhuis mag wegens darmobstructiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:45 schreef 9611Niels het volgende:
Bwhehe, en het ergste komt nog, als je morgen moet schijten!
Nee, maar jij hebt er blijkbaar een probleem mee. Zieligquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Probeer je nu stoer te doen omdat je een 'vriendinnetje' hebt?
/carequote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Farenji het volgende:
Die sok valt in je maag uiteen in lange draden. En die komen vast te zitten in de kronkels van je darmen. Ze wikkelen zich om de dunne darm en sluiten deze af, als een worst. De druk wordt steeds hoger, totdat je darmen op meerdere plekken tegelijk openbarsten. De verterende poep komt in je lichaam vrij en in je bloed. Binnen een paar uur sterf je aan bloedvergiftiging, onder helse pijnen.
RIP voor de nabestaanden.
Wacht eens even, eerst komen ze vast te zitten en dan gaan ze ineens door de darmwand heen om de dunne darm af te knijpen ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:06 schreef Farenji het volgende:
Die sok valt in je maag uiteen in lange draden. En die komen vast te zitten in de kronkels van je darmen. Ze wikkelen zich om de dunne darm en sluiten deze af, als een worst. De druk wordt steeds hoger, totdat je darmen op meerdere plekken tegelijk openbarsten. De verterende poep komt in je lichaam vrij en in je bloed. Binnen een paar uur sterf je aan bloedvergiftiging, onder helse pijnen.
RIP voor de nabestaanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |